Willem-Alexander gaat feesten met Mokro's
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 26

    Onderwerp: Willem-Alexander gaat feesten met Mokro's

    1. #1
      Very Important Prikker ZbaqZbaq's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2003
      Berichten
      3.010
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      27

      Talking Willem-Alexander gaat feesten met Mokro's

      DEN HAAG Kroonprins Willem-Alexander is
      beschermheer geworden van de stichting
      Marokko-Nederland 400 jaar.In 2005 zijn
      er veel activiteiten rond die viering.
      You need people like me. You need people like me so you can point your fucking fingers, and say "that's the bad guy." So, what dat make you? Good? You're not good; you just know how to hide. Howda lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth--

      even when I lie.

    2. #2
      Very Important Prikker Zwarte Schaap's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2001
      Locatie
      Grotterdamistan
      Berichten
      16.750
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      55

      Standaard

      Geplaatst door an3sdej
      Hoe lang blijf je doorgaan met je kinderachtige herhalingen andriesje? Hoe vaak heb je dat nu al gezegd, wat is de meerwaarde van al die herhalingen? Het is allang niet meer grappig. Je lijkt wel een zielige stalker man.
      Voices of the proƒit$ or the prophets?
      The services are for your personal and non-commercial use. You may not modify, copy, distribute, transmit, display, perform, reproduce, publish, license, create derivative works from, transfer, or sell any information, products or services obtained from Zwarte Schaap™ without his permission. ©opyrights by Zwarte Schaap™ 2001-2006

      www.zwarteschaap.nl

    3. #3
      Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Locatie
      amsterdam
      Leeftijd
      36
      Berichten
      479
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      22

      Standaard

      Geplaatst door Zwarte Schaap
      Hoe lang blijf je doorgaan met je kinderachtige herhalingen andriesje? Hoe vaak heb je dat nu al gezegd, wat is de meerwaarde van al die herhalingen? Het is allang niet meer grappig. Je lijkt wel een zielige stalker man.
      sorry ik moest effe denken aan mijn kleuter jufvrouw.
      Die vond de kleuters ook kinderachtig het was echt een kakschool.
      het is patatje oorlog

    4. #4
      Very Important Prikker Zwarte Schaap's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2001
      Locatie
      Grotterdamistan
      Berichten
      16.750
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      55

      Standaard

      Geplaatst door sneeuwitje
      sorry ik moest effe denken aan mijn kleuter jufvrouw.
      Die vond de kleuters ook kinderachtig het was echt een kakschool.
      Er is één verschil, andriesje is denk ik al opa, anyhow hij is minstens 50 jaar.

      Trouwens wat had je kleuterjuf verwacht van de kinderen? Grote mensen gedrag?
      Voices of the proƒit$ or the prophets?
      The services are for your personal and non-commercial use. You may not modify, copy, distribute, transmit, display, perform, reproduce, publish, license, create derivative works from, transfer, or sell any information, products or services obtained from Zwarte Schaap™ without his permission. ©opyrights by Zwarte Schaap™ 2001-2006

      www.zwarteschaap.nl

    5. #5
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2002
      Berichten
      2.591
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      26

      Standaard

      Schaap zolang Nabil aktief blijft in de AEL zal hij achtervolgt blijven wordeb met dit soort zaken, en helemaal als hij al die domme akties blijft doen met dat cluppie

      Als je zo opvallend in het nieuws wilt blijven, draag dan ook de consequenties van je eigen gedrag. Aktueel zal het dus blijven.
      En ja Abraham is mij bekend, maar de geest blijft jong en strijdbaar. Mensen als Nabil en jij dienen voldoende tegenwicht te krijgen, in elke situatie dat er sprake is van religieuze en politieke uitspraken waarin domme retoriek gebruikt wordt om medestanders te mobiliseren of waar eenzijdige meningsvorming gepromoot wordt


      You must not lose faith in humanity. Humanity is an ocean;
      if a few drops of the ocean are dirty,
      the ocean itself does not become dirty.

    6. #6
      Very Important Prikker Zwarte Schaap's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2001
      Locatie
      Grotterdamistan
      Berichten
      16.750
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      55

      Standaard

      Geplaatst door an3sdej
      Schaap zolang Nabil aktief blijft in de AEL zal hij achtervolgt blijven wordeb met dit soort zaken, en helemaal als hij al die domme akties blijft doen met dat cluppie

      Als je zo opvallend in het nieuws wilt blijven, draag dan ook de consequenties van je eigen gedrag. Aktueel zal het dus blijven.
      En ja Abraham is mij bekend, maar de geest blijft jong en strijdbaar. Mensen als Nabil en jij dienen voldoende tegenwicht te krijgen, in elke situatie dat er sprake is van religieuze en politieke uitspraken waarin domme retoriek gebruikt wordt om medestanders te mobiliseren of waar eenzijdige meningsvorming gepromoot wordt
      Kun je niet begrijpen dat dit niet nabils persoonlijke prikbord is en dat je berichten vervelende herhalingen zijn waar allang geen humor in te bekennen valt.

      Als je dit tegenwicht bieden noemt dan zal ik je helaas moeten teleurstellen. Irritante herhalingen die alleen op de persoon ingaan kun je geen tegenwicht noemen.

      Het is goed dat je mij tegenwicht wilt bieden als ik domme retoriek gebruik om medestanders te mobiliseren ( ik snap niet hoe ik dat doe , maar dat terzijde), maar als je dit op zo een manier ons toont zoals je bij ZbagZbag doet, dan sta je mijlenver van mij af om enig tegenwicht te bieden.

      Kom, zet die nare gewoonte/frustraties van je af en begin een nieuwe prikbladzijde in het prikleven.
      Voices of the proƒit$ or the prophets?
      The services are for your personal and non-commercial use. You may not modify, copy, distribute, transmit, display, perform, reproduce, publish, license, create derivative works from, transfer, or sell any information, products or services obtained from Zwarte Schaap™ without his permission. ©opyrights by Zwarte Schaap™ 2001-2006

      www.zwarteschaap.nl

    7. #7
      Very Important Prikker Waterval's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2002
      Berichten
      6.221
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34

      Standaard

      Geplaatst door Zwarte Schaap
      Kun je niet begrijpen dat dit niet nabils persoonlijke prikbord is en dat je berichten vervelende herhalingen zijn waar allang geen humor in te bekennen valt.

      Als je dit tegenwicht bieden noemt dan zal ik je helaas moeten teleurstellen. Irritante herhalingen die alleen op de persoon ingaan kun je geen tegenwicht noemen.

      Het is goed dat je mij tegenwicht wilt bieden als ik domme retoriek gebruik om medestanders te mobiliseren ( ik snap niet hoe ik dat doe , maar dat terzijde), maar als je dit op zo een manier ons toont zoals je bij ZbagZbag doet, dan sta je mijlenver van mij af om enig tegenwicht te bieden.

      Kom, zet die nare gewoonte/frustraties van je af en begin een nieuwe prikbladzijde in het prikleven.

      Amen....

    8. #8
      Very Important Prikker Zwarte Schaap's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2001
      Locatie
      Grotterdamistan
      Berichten
      16.750
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      55

      Standaard

      Geplaatst door Waterval
      Amen....
      Sorry dat ik me irriteerde, maar ik kon het niet hebben dat zo een mooi bericht verziekt wordt door zo een opmerking.

      Alex is Cool !
      Voices of the proƒit$ or the prophets?
      The services are for your personal and non-commercial use. You may not modify, copy, distribute, transmit, display, perform, reproduce, publish, license, create derivative works from, transfer, or sell any information, products or services obtained from Zwarte Schaap™ without his permission. ©opyrights by Zwarte Schaap™ 2001-2006

      www.zwarteschaap.nl

    9. #9
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2002
      Berichten
      2.591
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      26

      Standaard

      Amen....
      Gebruiken moslims dit woord ook?


      You must not lose faith in humanity. Humanity is an ocean;
      if a few drops of the ocean are dirty,
      the ocean itself does not become dirty.

    10. #10
      Incognito ergo dum Orakel's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Berichten
      8.496
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      38

      Standaard

      Geplaatst door an3sdej
      Gebruiken moslims dit woord ook?
      Yep, maar we spreken het uit als Amien.
      Everybody dies, but not everybody really lives.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Gelijkaardige Onderwerpen

    1. Willem-Alexander zet de aanval in op westerse luxe leefstijl
      Door Qaiys in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 9
      Laatste Bericht: 26-10-07, 22:30
    2. Stel je eens voor dat Willem Alexander
      Door Het_Is_Lent in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 7
      Laatste Bericht: 17-06-07, 02:04
    3. Ik willem! Ik willem! Ik Willem-Alexander
      Door GiovanniHN in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 4
      Laatste Bericht: 07-08-06, 19:37
    4. Turken luchten hun hart bij Willem-Alexander
      Door mark61 in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 29-05-04, 13:02
    5. Feliciteer hier Maxima en Willem Alexander
      Door RinC in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 73
      Laatste Bericht: 14-12-03, 12:30

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •