+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 7/8 EersteEerste ... 678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 74
    Reour van weg
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Leeftijd
    58
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    65855

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aboenoeh Bekijk Berichten
    het westen dat in de naam van democratie volkeren uitmoord is geestelijk gezond zeker

moroon

Verdraagzaamheid en samen kunnen leven en iedereen kunnen respecteren wat en hoe ie is, hoe ie leeft, wat hij doet en dat zonder anderen / je naasten direct schade aan te brengen.

Nogmaals, ik heb niets tegen moslims, ik heb vele vrienden en kennissen uit moslim wereld, we hebben wederzijds respect voor ons leven. Ja zij kennen mij geaardheid en wordt door hun door de volle 100% geaccepteerd. Dit zijn voor mij de ware mosims. Gelukkig dat we die ook nog hebben.
    Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.

ø Hatert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    6222

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
    In any case is dit zelfs voor nvdd een wezenloos zinloos topic.

Immigranten zijn homofoob omdat 80% van de wereldbevolking dat is, vooral in Afrika. Voorts hebben onze vriendjes een boertige mentaliteit.

Homofilie speelt nauwelijks een rol in de koran, en 1300 jaar lang zeurde vrijwel niemand in de islamitische wereld erover.

Maar aangezien onze fundi's gewoon born again christians kopiëren, omdat ze nog meer veramerikaanst zijn dan de gemiddelde Nederlander, is het nu een issue. Net als het creationisme, geen moslim die daar 50 jaar geleden mee bezig was.

Plastic McDonaldsmoslims.

Aan alle hogere onderwijsinstellingen in islamitische landen wordt de evolutietheorie onderwezen, eventueel met een stichtelijk voorwoord in het handboek als compromis om de fundi's koest te houden.

Boertjes van ver buuten hebben gewoon geen verweer tegen de Amerikaanse tsunami, tegen wetenschap, tegen alles wat van buiten naar binnen komt golven.

De islamitische wereld heeft een veel rijkere traditie van openlijke homofilie dan de christelijke.

Vergeet dat godsdienstgeleuter. Erop in gaan maakt jezelf tot fundi.

Beetje sjons knip en plakwerk maar dan uit de duim gezogen.

De hele homosexualiteit discussies worden telkens door autochtonen aangezwengeld. Het intresseert ons echt niet waarin homos en anderen hun penis laten. Wij gaan heus niet de kranten bellen of volschrijven dat homosexualiteit zo zondig is en verboden moet worden. Vertel eens hoe die moslims m.b.t. homosexualiteit in het nieuws komen. Hoe kom jij in aanrakingmet dergelijek discussies? Wordt je elke dag door moslims er op aangesproken? Maken islamitische programmamakers er soms programma's over? Vertel eens hoe zit dat nou met die homodiscussies?

Het is dat jullie ons geloof misbruiken om de homosubsidies te legitimeren. De homoklups krijgen miljoenen subsidies en weten al halverwege de jaren 90 dat de subsidies zouden worden ingetrokken. De overheid vond dat de homo-emancipatie voltooid was en er dus geen noodzaak is om de miljoenenverslindende homosubsides aan de homoklups te geven.

De rest van het verhaal ken je al. Notabene Imam El moumni die met goede bedoelingen meewerkte aan een TV-programma werd misbruikt en misleid om de homosubsidies in veiligheid te brengen.

Rechts-extremisten en de homoklups hebben elkaar gevonden in het misbruken van moslims om hun doelen te bereiken en dan hebben we hier markje die beweert dat moslims relletjes schoppen en er een issue van maken omdat ze boeren zijn, terwijl het juist de autochtopnen zijn die telkens vals spel en leugenachtige spelletjes spelen om de homosubsidies en rechtsextremistische gedachtengoed te kunnen verspreiden.

Wat een wereld zeg. Je wordt als boeman opgevoerd om zo geld uit de subsidieruif achter over te kunnen drukken terwijl je gewoon een pure slachtoffer bent van de leugens van deze homofiele en rechtse westerlingen.

antigodin Olive Yao's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2003
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    745189

Standaard

Dus hier is die topic gebleven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten

Kwestie van niveaus. Een verkeersdrempel is 'slecht' voor het verkeer, maar dient een hoger, 'goed' doel.
    Ja. Of vergelijk afzien om in de betere fysieke conditie te komen.
    Nog eenvoudiger, je betaalt voor je boodschappen. Productie: baten overtreffen kosten.

Maar hoever gaat die analogie met homosexualitiet als "goed kwaad" precies?
    Homosexualiteit is niet "kosten" maar geldt als ethisch kwaad ...
    Ben er nog niet uit, geen zin meer.
    En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
    Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
    De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Re: Wat zegt de islam over homoseksualiteit?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Alchemist Bekijk Berichten
    Precies :

islam is overduidelijk over het absoluut afwijzen van die smerig pathologisch afwijking = homofilie ........dus ...
    Homoseksualiteit is geen afwijking, het is een geschenk van, maar ook een beproeving door Allah.
    Zonder de wijsheid en creativiteit van vele homoseksuele geleerden, -kunstenaars en -politici zouden de wereld en de menselijke beschaving er zeer anders uitzien.
    Sterker nog, ik denk dat de mens allang was uitgestorven als er geen homoseksualiteit zou bestaan.
    De wegen van Allah zijn ondoorgrondelijk.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevieK Bekijk Berichten
    Iedereen die in de naam van zijn schepper dood is geestelijke gestoord, ja ook wat jij zegt is waar.

Verdraagzaamheid en samen kunnen leven en iedereen kunnen respecteren wat en hoe ie is, hoe ie leeft, wat hij doet en dat zonder anderen / je naasten direct schade aan te brengen.

Nogmaals, ik heb niets tegen moslims, ik heb vele vrienden en kennissen uit moslim wereld, we hebben wederzijds respect voor ons leven. Ja zij kennen mij geaardheid en wordt door hun door de volle 100% geaccepteerd. Dit zijn voor mij de ware mosims. Gelukkig dat we die ook nog hebben.

AlAnkabut,aya6

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

De mens uitgestorven als homoseksualiteit niet zou bestaan hmmm. Zou het niet moeten zijn als alleen homoseksualiteit zou bestaan de mensgeid zou afsterven. If ben ik nou gek. Laat me duidelijk wezen heb er niks op tegen en behandel iedereen gelijk. Zij hebben er niet voor gekozen om zo te zijn. Maar kom niet met bekrompen uitspraken die op niks gebaseerd zijn.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lena999 Bekijk Berichten
    De mens uitgestorven als homoseksualiteit niet zou bestaan hmmm. Zou het niet moeten zijn als alleen homoseksualiteit zou bestaan de mensgeid zou afsterven. If ben ik nou gek. Laat me duidelijk wezen heb er niks op tegen en behandel iedereen gelijk. Zij hebben er niet voor gekozen om zo te zijn. Maar kom niet met bekrompen uitspraken die op niks gebaseerd zijn.
    Of jij gek bent Lena, daar kan ik niet over oordelen.
    Wanneer er volgens jouw hypothetisch scenario alleen nog maar homoseksualiteit zou zijn zou nog steeds de mensheid niet uitsterven. Er zijn zat homo's die kinderen hebben. Dus wat bedoel je??
    Homo mannen zijn vaak niet agressief en niet bezig met haantjes gedrag. Niet bezig met kickboxen en niet bezig met moorden en verkrachten. In mijn optiek is homoseksualiteit een natuurlijk mechanisme dat vaker optreedt wanneer er teveel testosteronbommen rondlopen in een "beschaving". Bepaalde recente onderzoeken geven namelijk aan dat met elk mannelijk kind dat een moeder draagt de kans groter wordt dat het jongetje homo wordt. De baarmoeder registreert (opnieuw) een y-chromosoom en probeert het chromosoom te neutraliseren. Dit levert voor de moeder zelfs een voordeel op: een zachtaardige, creatieve, "eunuch-figuur" die zijn moeder en zusters kan beschermen.
    Kun je trouwens uitleggen waarom je mijn reactie bekrompen vindt Lena999?
    Weet je wel wat bekrompen betekend?

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroenS Bekijk Berichten
    Of jij gek bent Lena, daar kan ik niet over oordelen.
    Wanneer er volgens jouw hypothetisch scenario alleen nog maar homoseksualiteit zou zijn zou nog steeds de mensheid niet uitsterven. Er zijn zat homo's die kinderen hebben. Dus wat bedoel je??
    Homo mannen zijn vaak niet agressief en niet bezig met haantjes gedrag. Niet bezig met kickboxen en niet bezig met moorden en verkrachten. In mijn optiek is homoseksualiteit een natuurlijk mechanisme dat vaker optreedt wanneer er teveel testosteronbommen rondlopen in een "beschaving". Bepaalde recente onderzoeken geven namelijk aan dat met elk mannelijk kind dat een moeder draagt de kans groter wordt dat het jongetje homo wordt. De baarmoeder registreert (opnieuw) een y-chromosoom en probeert het chromosoom te neutraliseren. Dit levert voor de moeder zelfs een voordeel op: een zachtaardige, creatieve, "eunuch-figuur" die zijn moeder en zusters kan beschermen.
    Kun je trouwens uitleggen waarom je mijn reactie bekrompen vindt Lena999?
    Weet je wel wat bekrompen betekend?
    Ik reageer op jouw uitspraken en daar heb ik op geantwoord. Die vond ik ietswat bekrompen. Zoals jij het laat overkomen zou de wereld beter af zijn met alleen maar homosexuelen. Dat noem ik bekrompen. Als eerste wil ik kwijt dat er genoeg slechte homo.s zijn die wel degelijk agressief zijn en ook genoeg testosteron in zich hebben en ook vechten hhhh. Vindt het wel grappig dat je het laat overkomen alsof homo.s allemaal engeltjes zijn. Net zo goed als vrouwen die ook niet allemaal lief en aardig zijn. En waarom ik zei dat de wereld zou vergaan met alleen maar homo.s. elke homo moet dan een vrouw zien te vinden die een kind voor hem wil dragen. de mensheid zou enorm inkrimpen denk je niet. Denk dat dit niet realistisch is. Ik blijf het bekrompen vinden.
    maar ieder zijn ding. Kun je mij vertellen waarom de wereld zou uitsterven zonder homo.s lol omdat echte mannen meer testosteron hebben en meer oorlogen voeren. Sorry dat gebeurd al eeuwen. We zijn nog niet uitgestorven.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Lena999 Ik laat niet overkomen alsof de wereld beter af is met alleen maar homoseksuelen. Dat is jouw (extreme) invulling. Je geeft ook niet aan wat jij nou bekrompen vind aan mijn reactie, je gaat er amper op in. Jij "gedoogt" homoseksualiteit en je vind jezelf daarvoor een fantastisch ruimdenkend persoon, volgens mij. Maar uit je woorden spreekt primitiviteit en onbegrip. Dat niet alle homo's engeltjes zijn weet ik ook, dat heb ik ook niet beweerd. Opnieuw jouw (extreme) invulling. Over vrouwen heb ik het totaal niet gehad, waarom je die erbij sleept weet ik ook niet. Maar goed, jouw vraag: Ik denk dat homo mannen (over homo vrouwen heb ik het hier nu niet) vaak creatiever zijn dan hun hetero collega's. Hierdoor zijn veel nuttige uitvindingen die de mensheid hebben vooruitgeholpen (zoals die van Alan Turing bijvoorbeeld) door homo's uitgevonden. (Nee, niet alles natuurlijk Lena........ pffff, weer zo extreem.) Waarom dat zo is weet ik niet zeker, maar ik vermoed dat homoseksuele mannen een gedeeltelijk vrouwelijk brein hebben waardoor ze gewoon "out of the box" denken. Hierdoor profiteert de mensheid van homoseksualiteit. Nou, spreek je laterz.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroenS Bekijk Berichten
    Lena999 Ik laat niet overkomen alsof de wereld beter af is met alleen maar homoseksuelen. Dat is jouw (extreme) invulling. Je geeft ook niet aan wat jij nou bekrompen vind aan mijn reactie, je gaat er amper op in. Jij "gedoogt" homoseksualiteit en je vind jezelf daarvoor een fantastisch ruimdenkend persoon, volgens mij. Maar uit je woorden spreekt primitiviteit en onbegrip. Dat niet alle homo's engeltjes zijn weet ik ook, dat heb ik ook niet beweerd. Opnieuw jouw (extreme) invulling. Over vrouwen heb ik het totaal niet gehad, waarom je die erbij sleept weet ik ook niet. Maar goed, jouw vraag: Ik denk dat homo mannen (over homo vrouwen heb ik het hier nu niet) vaak creatiever zijn dan hun hetero collega's. Hierdoor zijn veel nuttige uitvindingen die de mensheid hebben vooruitgeholpen (zoals die van Alan Turing bijvoorbeeld) door homo's uitgevonden. (Nee, niet alles natuurlijk Lena........ pffff, weer zo extreem.) Waarom dat zo is weet ik niet zeker, maar ik vermoed dat homoseksuele mannen een gedeeltelijk vrouwelijk brein hebben waardoor ze gewoon "out of the box" denken. Hierdoor profiteert de mensheid van homoseksualiteit. Nou, spreek je laterz.
    Je draait om alles heen. Je geeft totaal geen antwoord op mijn vragen. Waarom ik vrouwen erbij betrek is omdat jij zegt dat minder testosteron zorgt voor een beter wereld. Nou even nadenken vrouwen hebben minder testosteron tringelingeling bingo. Maar goed je wil niet inhoudelijk ingaan op hetgeen ik je duidelijk probeer te maken. Ik heb je mijn uitleg gegeven op jouw uitspraken. Jij doet niks anders dan overal omheen draaien. Prima zegt genoeg. Nogmaals niks tegen homo.s , maar de wereld zou niks opschieten zoals jij probeert te beweren met alleen maar homo.s en de wereld zou ook niet uitserven zonder homo.s. spreek je. Misschien wat beter lezen en ook dingen proberen te beantwoorden waar je de plank totaal mislaat. Niet overal omheen draaien. Je verdraait alles zo dat het net is alsof je iets zinnigs hebt gezegd en mijn vragen weerlegt hebt, maar ondertussen zijn we geen stap vooruit gekomen en probeer je jezelf alleen te verdedigen en geef je nergens inhoudelijk antwoord op. Nogmaals ik kom met mijn argumenten nadat jij je bekrompen teksten hebt neergekwakt. Meer dan dat doe je niet. We zijn niks opgeschoten aangezien je totaal niet inhoudelijk ingaat op mijn vragen uitspraken. Ja alleen eeen beetje ontkennen en zeggen dat je het niet over vrouwen had enz. Als je je verstand zou gebruiken dan zou je precies weten waarom ik ook over vrouwen begon.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten