+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 8/8 EersteEerste ... 78
Resultaten 71 tot 74 van de 74
    Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Re: Wat zegt de islam over homoseksualiteit?

Ik ben het niet met jou en je denkbeelden eens. Jij niet met de mijne. We agree to disagree. We weten beiden Allah's bedoeling met de wereld en de mens niet. Allah weet het het beste.. Fijne dag verder Lena.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroenS Bekijk Berichten
    Ik ben het niet met jou en je denkbeelden eens. Jij niet met de mijne. We agree to disagree. We weten beiden Allah's bedoeling met de wereld en de mens niet. Allah weet het het beste.. Fijne dag verder Lena.
    vraag me af of dit samen gaat. Een wereld vol homo.s willen en allah weet het beste. Weet niet of allah dit ook het beste vindt lol. Maar goed je hebt gelijk ieder zijn mening. Leven en laten leven thalla

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lena999 Bekijk Berichten
    vraag me af of dit samen gaat. Een wereld vol homo.s willen en allah weet het beste. Weet niet of allah dit ook het beste vindt lol. Maar goed je hebt gelijk ieder zijn mening. Leven en laten leven thalla
    Lena999 houdt toch op. Je leest pertinent niet wat ik heb geschreven. Ik heb het nooit gehad over een wereld vol homo's. Dat maak jij ervan.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroenS Bekijk Berichten
    Lena999 houdt toch op. Je leest pertinent niet wat ik heb geschreven. Ik heb het nooit gehad over een wereld vol homo's. Dat maak jij ervan.
    Misschien moet je al je reacties terug lezen. Of je weet niet wat je typt maar aan je reacties te lezen heb je wel degelijk je voorkeur laten weten. Maar inderdaad laten we ophouden. Meningen verschillen nou eenmaal.

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten