+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 2/2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Huwelijksprobleem

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Re: Huwelijksprobleem

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lievegroteman Bekijk Berichten
    Geen slechte opmerking. Waarom is het zo dat het gros, het merendeel van de Hollanders zich zo fel verzet als een dochter Moslima wenst te worden. Wat is dat toch met die achterlijke familiedruk in de Nederlandse samenleving? Zo barbaars, zo derdewerelds!

Als je vrouw en jij een open relatie hebben zou je haar telefoonnummer via dm willen doorsturen? Alvast dank !
    Ik heb er ook geen bezwaar tegen als mijn dochter eventueel met een moslim zou trouwen of moslima zou worden. Dat is haar keus vind ik. Overigens vraag ik mij af of de familiedruk zo groot is in de Nederlandse gezinnen. Ervaar jij dat zo?

Helaas kan ik niet zomaar een telefoonnummer van een ander doorsturen aan iemand die ik niet ken. Dan vind ik niet correct naar die ander toe. Ik sta er wel open voor je te ontvangen. Dan kan zij bepalen of ze al dan niet contact zou willen. Je kunt wel mijn emailadres krijgen. Eventueel mijn telefoonnummer.

.
    de wereld is één, maar de grote diversiteit van normen en waarden verdeelt de wereld in hokjes

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2016
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Beste broeder
    Laatst gewijzigd door Hogeschooldocent; 25-03-17 om 14:13.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2016
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lievegroteman Bekijk Berichten
    Misschien is het verstandig om daar geen cijfer aan te verbinden. Laten we het erop houden dat het wat meer vlees heeft dan een normale
    Beste broeder,
    Ik heb hetzelfde probleem wat betreft de grootte. Geef de hoop niet op. Het is integenstelling tot wat velen denken eerder een probleem dan iets om tevreden mee te zijn

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Goedeavond broeders en zuster. Ik wil geen kritiek leveren op anderen, maar als een vrouw een kind kan baren, dan is elke mannelijke lid een schijntje daarmee vergeleken. Dus beste broeder, je bent en hoopt misschien de aandacht van een bepaalde groep vrouwen te trekken met je Lul verhaal. Dit laatste is een woorspeling en ik hoop dat je geen last hebt van een slecht humeur.
    Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten