waar haal je die onzin nou weer vandaan, even concreter zijn aub!!Geplaatst door knuppeltje
Maar houd dat juiste islamitische begrip van zonden dan in dat het overvallen van karavanen geen zonde is-ook als daarbij mensen sneuvelen?
Of is het toch gewoon ordinaire STRUIKROVERIJ cq ROOFMOORD OP GROTE SCHAAL wat Mohammed deed?
Groetjes.![]()

Geplaatst door taziaatjuh
waar haal je die onzin nou weer vandaan, even concreter zijn aub!!![]()
Vraag dat maar aan die geloofsgenoten van je die dit hier met bijbehorende citaten uit de haidit hebben geprikt, of lees de geschiedenis maar eens inplaats van alleen de koran.
Groetjes,
'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
ik weet niet wat die zogenaamde subjectieve geschiedenis van jou inhoudt, maar de waarheid is het zeker niet. en verder nogmaals concreter wezen over de ahadith die mijn geloofsgenoten hbben verkondigd, want eerlijk gezegd geloof ik er niets vanGeplaatst door knuppeltje
Vraag dat maar aan die geloofsgenoten van je die dit hier met bijbehorende citaten uit de haidit hebben geprikt, of lees de geschiedenis maar eens inplaats van alleen de koran.
Groetjes,
![]()

ik weet niet wat die zogenaamde subjectieve geschiedenis van jou inhoudt, maar de waarheid is het zeker niet. en verder nogmaals concreter wezen over de ahadith die mijn geloofsgenoten hbben verkondigd, want eerlijk gezegd geloof ik er niets van
![]()
Lees dan eens wat ze allemaal geprikt hebben m'n schatje.
ik zie al dat je nergens mee op de proppen kunt komen. tja, ik had niets anders verwacht.Geplaatst door knuppeltje
Lees dan eens wat ze allemaal geprikt hebben m'n schatje.

ik zie al dat je nergens mee op de proppen kunt komen. tja, ik had niets anders verwacht.
Ach m'n liefste. probeer het eens met "Allah's Zwaard". van Gerhard Konzelmann.
Groetjes.
In het nieuwe testament waar de Christenen uit komen.Geplaatst door Ourzazate
Als ik me verdiep in de Bijbel dan zie ik een en al massaslachtingen waarbij miljoenen mensen zijn vermoord door God. En aangezien jij God=Jezus stelt dan blijft er van die Jezus' liefde bar weinig over....
Grappig om bepaalde christenen te zien die kermen dat God/Jezus liefde, vergeving etc. is terwijl de Bijbel het tegenovergestelde laat zien. Want in de Bijbel maakt God (volgens jou Jezus) korte metten met ongelovigen, zelfs met baby's. Ehum, naastenliefde...???
![]()
Is beschreven dat GOD na al die bloederige taverelen(uit he O.T), er genoeg van had.
GOD heeft de mens zo lief (logisch--zijn schepsel),
Dat hijzelf het geregeld heeft, dat de mens ook na dit leven, leven heeft.
Dat betekend niet, dat het HIER niet geweldloos is.
Het Woord van GOD zegt dat op deze wereld satan nog macht heeft,
totdat ook Satan door GOD wordt uitgeschakeld

Nou, ook het NT zit vol met bloederige verzen en adviezen hoe je iemand moet koudmaken hoor. Waar is dat dan volgens jou beschreven?Geplaatst door rinuz
In het nieuwe testament waar de Christenen uit komen.
Is beschreven dat GOD na al die bloederige taverelen(uit he O.T), er genoeg van had.
GOD heeft de mens zo lief (logisch--zijn schepsel),
Dat hijzelf het geregeld heeft, dat de mens ook na dit leven, leven heeft.
Dat betekend niet, dat het HIER niet geweldloos is.
Het Woord van GOD zegt dat op deze wereld satan nog macht heeft,
totdat ook Satan door GOD wordt uitgeschakeld
Dat er geweld op aarde is en dat veel afkomstig is van de duivel dat ben ik met je eens. Maar ik heb het niet over geweld afkomstig van de duivel, maar over geweld dat wordt geadviseerd door God zelf. Door Jezus in jouw geval....
God heeft enkel de gelovigen lief, zij die geloven zoals Hij heeft aangegeven te geloven. Zoals alle profeten hebben aangegeven. Zo zegt Jezus in Johannes dat zij die niet in mij geloven zullen branden in de hel. Laat weinig over aan de verbeelding lijkt me....
denk je dat ik geintereseerd ben in subjectieve troep??? dacht het niet he! en ow ja, ik ben godzijdank je liefste nietGeplaatst door knuppeltje
Ach m'n liefste. probeer het eens met "Allah's Zwaard". van Gerhard Konzelmann.
Groetjes.![]()
Als iedereen gaat leven zoals JEZUS ons voor leefde.Geplaatst door Ourzazate
[ [/B]
Dan is er overal vrede.
Door Jezus aan te nemen als verlosser, zal GOD zelf in de mens wonen, dmv zijn Geest.
God heeft zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld door hem te redden. 18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon. 19 Dit is het oordeel: het licht kwam in de wereld en de mensen hielden meer van de duisternis dan van het licht, want hun daden waren slecht. 20 Wie kwaad doet, haat het licht; hij schuwt het licht omdat anders zijn daden bekend worden. 21 Maar wie oprecht handelt zoekt het licht op, zodat zichtbaar wordt dat God werkzaam is in alles wat hij doet.’
Bladwijzers