advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Al-Qaeda eist aanslag op

Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Reputatie Macht
    8
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Al-Qaeda eist aanslag op

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Al-Qaeda eist aanslag op

DUBAI - Een terroristische organisatie die aan al-Qaeda is verbonden, heeft de verantwoordelijkheid voor de aanslagen in de Egyptische plaats Sjarm-el-Sjeik opgeëist, waardoor zeker 75 doden vielen. Een groep die zich de Al-Qaeda Organisatie in de Levant en Egypte noemt, zei dit op een islamitische internetsite. De authenticiteit van het bericht kon niet worden bevestigd.

Een groep die zich de Al-Qaeda Organisatie in de Levant en Egypte noemt, zei dit op een islamitische internetsite. De authenticiteit van het bericht kon niet worden bevestigd.

"De mujahedeen hebben de kruisvaarders, de zionisten en het ongelovige Egyptische regime in Sjarm-el-Sjeik een verwoestende slag toegebracht" , aldus de verklaring. Volgens de organisatie waren het zwaar getroffen Ghazala Gardens Hotel en de eveneens getroffen oude markt "overvol met zionistische indringers en kruisvaarders". Volgens de Egyptische autoriteiten vielen op de markt zeker zeventien Egyptenaren.

"Deze operatie is een onderdeel van het antwoord tegen de internationale kwade krachten die het bloed vergieten van moslims in Irak, Afghanistan, Palestina en Tsjetsjenië", zo vervolgde de verklaring.

Very Important Prikker ibnu's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Reputatie Macht
    17
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Al-Qaeda eist aanslag op

Geplaatst door jesaja53
    Al-Qaeda eist aanslag op

DUBAI - Een terroristische organisatie die aan al-Qaeda is verbonden, heeft de verantwoordelijkheid voor de aanslagen in de Egyptische plaats Sjarm-el-Sjeik opgeëist, waardoor zeker 75 doden vielen. Een groep die zich de Al-Qaeda Organisatie in de Levant en Egypte noemt, zei dit op een islamitische internetsite. De authenticiteit van het bericht kon niet worden bevestigd.

Een groep die zich de Al-Qaeda Organisatie in de Levant en Egypte noemt, zei dit op een islamitische internetsite. De authenticiteit van het bericht kon niet worden bevestigd.

"De mujahedeen hebben de kruisvaarders, de zionisten en het ongelovige Egyptische regime in Sjarm-el-Sjeik een verwoestende slag toegebracht" , aldus de verklaring. Volgens de organisatie waren het zwaar getroffen Ghazala Gardens Hotel en de eveneens getroffen oude markt "overvol met zionistische indringers en kruisvaarders". Volgens de Egyptische autoriteiten vielen op de markt zeker zeventien Egyptenaren.

"Deze operatie is een onderdeel van het antwoord tegen de internationale kwade krachten die het bloed vergieten van moslims in Irak, Afghanistan, Palestina en Tsjetsjenië", zo vervolgde de verklaring.
    in de koran staat dat moslims geen moslims mogen doden.. en er zijn vele moslims gestorven.. leg mij dat dan eens uit..

Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Reputatie Macht
    8
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Deze moslims gaan er vanuit dat iedere andere moslim die omkomt sterft voor de zaak van Allah. Het is gewoon oorlogsgebied en daar vallen burgerdoden, ook onder je eigen mensen.

Maar van deze soera ben ik niet op de hoogte, welke is dat?

Tuigoloog super ick's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Sekse
    Reputatie Macht
    7828
    Likes Ontvangen
    329
    Likes Gegeven
    204

Standaard Re: Re: Al-Qaeda eist aanslag op

Geplaatst door ibnu
    in de koran staat dat moslims geen moslims mogen doden.. en er zijn vele moslims gestorven.. leg mij dat dan eens uit..
    Dan moet je de bijlage maar eens goed lezen. Die is geschreven door Bin Laden en geestverwanten en praat dit soort zaken allemaal goed. Allemaal uit de naam van Allah.

Staat er in de Koran dat Moslims geen Moslims mogen doden? Je vergeet de Sharia toch niet?

Ik heb wel gelezen dat als je 1 mens dood je de hele mensheid dood, en als je er 1 redt je de hele mensheid red. Daar staat niet bij of het Moslims zijn overigens. (moet ik er wel bijzeggen dat ik het heb gelezen in een citaat, ik kan helaas geen Arabisch lezen)

Voor mij hebben de aanslagen niets met geloof te maken. Het zijn gewoon hersenloze criminelen.
    Een volk dat voor tirannen zwicht ...
    zal meer dan lijf en goed verliezen:
    dan dooft het licht...
    Hendrik Mattheus van Randwijk

Ingeschreven
    Jun 2004
    Reputatie Macht
    17
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Geplaatst door jesaja53
    Deze moslims gaan er vanuit dat iedere andere moslim die omkomt sterft voor de zaak van Allah. Het is gewoon oorlogsgebied en daar vallen burgerdoden, ook onder je eigen mensen.

Maar van deze soera ben ik niet op de hoogte, welke is dat?
    4:92. Het betaamt een gelovige niet, een andere gelovige te doden (..)

Ingeschreven
    Jun 2004
    Reputatie Macht
    17
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Re: Re: Al-Qaeda eist aanslag op

Geplaatst door superdick

Voor mij hebben de aanslagen niets met geloof te maken. Het zijn gewoon hersenloze criminelen.
    Helemaal mee eens!

Tuigoloog super ick's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Sekse
    Reputatie Macht
    7828
    Likes Ontvangen
    329
    Likes Gegeven
    204

Standaard

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Mooi.

Ik had niet anders van jou verwacht.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. 'Al-Qaeda eist aanslagen Londen op in video'
    Door NIS in forum Het nieuws van de dag
    Reacties: 17
    Laatste Bericht: 10-09-05, 20:20
  2. Al Qaeda eist aanslagen Spanje op.
    Door Orakel in forum Het nieuws van de dag
    Reacties: 52
    Laatste Bericht: 15-03-04, 07:39
  3. 'Al-Qaeda eist aanslagen Turkije op'
    Door dodi_vega in forum Het nieuws van de dag
    Reacties: 17
    Laatste Bericht: 17-11-03, 10:19
  4. Dijkdoorbraak, AEL eist aanslag in Wilnis op.
    Door Joesoef in forum Het nieuws van de dag
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 26-08-03, 19:35
  5. Al-Qaeda eist stroomstoring VS op
    Door plexus in forum Het nieuws van de dag
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 20-08-03, 19:09

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten