advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 2/4 Eerste 123 ... Laatste
Resultaten 11 tot 20 van de 34

Onderwerp: Allah bestaat waarschijnlijk niet

Important Prikker Iznogoodh's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Sekse
    Leeftijd
    56
    Reputatie Macht
    4056
    Likes Ontvangen
    35
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Allah bestaat waarschijnlijk niet

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yslam Bekijk Berichten
    Het heelal is er altijd geweest? Wat versta jij onder het heelal? En er vanuit gegaan dat jij niet geloof in God is het moeilijk voor jou om de vraag 'waarom' te beantwoorden. Er bestaat natuurlijk geen macht volgens de evolutionisten achter de big bang. En wat voor criteria heb jij zelf opgesteld? Het is namelijk heel simpel: lezen en begrijpen, een teken voor het volk met verstand.
    Wat leuter je toch leuk.

P.S. Je bent een idioot.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

ta3alalaahoe 3amma jaqoeloen, hoe ver is ons Iemaan gezakt. dat jan en alleman geloven in iets wat onwaarneembaar is. We hebben Allaah en we hebben zijn Profeet en aan hun berichtgevingen klampen wij ons vast en niet aan elk onderzoekje van een onwetende atheist.

En waaromdit wel geloven en alle onderzoeken van atheisten die zelf na hun onderzoek moslim werden niet???

Important Prikker Iznogoodh's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Sekse
    Leeftijd
    56
    Reputatie Macht
    4056
    Likes Ontvangen
    35
    Likes Gegeven
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ansaaari Bekijk Berichten
    ta3alalaahoe 3amma jaqoeloen, hoe ver is ons Iemaan gezakt. dat jan en alleman geloven in iets wat onwaarneembaar is. We hebben Allaah en we hebben zijn Profeet en aan hun berichtgevingen klampen wij ons vast en niet aan elk onderzoekje van een onwetende atheist.

En waaromdit wel geloven en alle onderzoeken van atheisten die zelf na hun onderzoek moslim werden niet???
    En natuurlijk niet te vergeten de moslims die van hun geloof afstapten,

Would B Prikker Moowtje112's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

wat is dit voor een onzin topic man

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

-----

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    1
    Likes Gegeven
    0

Dit komt van het partyflockforum:'Geloof jij in god"....Salmannassar aan het woord...

Val die 'Kelb's' niet 'lastig' met Allah's Waarheid.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Die zal tot hen komen, InchAllah..*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Vergeet niet dat Allah een abstractie is, een voorstelling, (óók een) hypothese, een theorama, Hij is m.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">a.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">w.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> té Groot voor Woorden en (dus) Gedachten...*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Allah Akbar, de Barmhartige, kan niet gedefinieerd worden door Mensen, alleen door zichzelf, maar waarom zou Hij? Hij IS...*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Of hij IS niet, als je Hem niet WENST te zien.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Het moet geheel vrijwillig zijn, de overgave, de verlossing.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Uit Vrije Wil, zijn grote Geschenk aan ons, een KEUZE dus...*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Waarna je 'vanzelf' de 'Waarheid' gaat zien, en dat is dat de Mens een "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> nodig heeft als 'kompas', richtingbepaler en leidraad voor de vele ethische en praktisch dilemma's in het dagelijks leven en de omgang met (ongelovige) Mensen.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Respect voor "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> en AL zijn schepselen is (dus) het 1e 'gebod'....*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Maak dus geen opmerkingen die neerkomen op: Ik ben beter dan jij, want ik Geloof.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Harare Muslim !
    Weet ook dat Wetenschap en Religie keerzijdes zijn van de zelfde medaille, willen Weten, en de wetenschapper doet dat met de (ook door jou !) overgewaarde, discriminerende, Logica, door meten &*<wbr style="box-sizing: border-box; "> rekenen 'Weten'.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Maar een tak van de wetenschap, de quantumfysica/mechanica, leert ons dat je door meten niet kán weten=*<wbr style="box-sizing: border-box; ">predicteren.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Omdat het zich (de Materie/Energieën) niet láát meten.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> M.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">a.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">w.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> niets is algeheel Waar, zelfs deze uitspraak niet....*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Zelfs Allah weet niet wat er morgen kan gebeuren, alleen wat Hij láát gebeuren is Hem (alleen) bekend, en dat kan variëren van Alles tot (het kleine/grote) Niets.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Dat is afhankelijk van zijn Wil, die wij niet kennen, (behalve de Qoran) analoog aan het onzekerheidsprincipe van Heiselberg, laat "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> zich niet kennen, alleen voelen, intuïtief, alleen op Meta-niveau, Zijn domein, de andere 8 dimensies(String-theorie).*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Daar gaat Energie over in Materie en Materie weer in Energie volgens volkomen willekeurige patronen (quantumfluctuaties), die ons Heelal én "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> faciliteren en daarmee generen /creëren / doen materialiseren.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Alles wat kan gebeuren, zal gebeuren(Murphy's Law), zelfs de 'creatie' / het bestaan / spontaan ontstaan van een God in een virtueel Heelal (vóór de BIG Bang) , waarin "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Lebensraum"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> nodig had en expansie (dus) 1 van zijn 'ex(=*<wbr style="box-sizing: border-box; ">)tenties' is.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Als een kuiken dat zijn ei groter maakt i.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">p.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">v.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> er uit te breken, omdat het in de Hem bekende Wereld blijven aangenamer toeschijnt.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> (Of het 'ei' was te 'sterk').*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Binnen de schaal van een (expanderend) 'Ei' ben je Master of the Universe, alleenheerser.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Maar het is eenzaam aan de top, dus creërde "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> DNA, 'strooide' het op de reeds 'vanzelf', door de Evolutie van Materie (survival of the fittest material) , ontstane Aarde, en creërde daarmee zijn eigen Fans, want het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo Goed bent als Hij.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Toen besloot Hij zich zo min mogelijk te bemoeien met Zijn 'experiment' want zelfs waarnemen/meten is verstoren van het 'proces' dat wij "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Het Leven"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> noemen.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> is een wetenschapper pur sang, Allah Ye Shoefak, Hij ziet en weet alles, wat er te weten is, zoals of 2+*<wbr style="box-sizing: border-box; ">2 vier is.."*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> is m.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">a.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">w.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Logica.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Causaliteit en Teleologie gesynthetiseerd tot een Multidimensionele Matrix van Wil &*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Macht/Kracht voortvloeiend uit de Eeuwige Natuurwetten die alles Creéren én Annihileren, van 'donkere' Materie, tot DNA en Anti-Materie (de Dood a.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">k.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">a.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> naar "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; ">) 'Eeuwig' is trouwens bekend als een getal, n.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">l.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> 10 tot de 200e macht, dan vervalt het Proton, de kern.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> En de teller staat pas op 13.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">700.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">000.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">000..*<wbr style="box-sizing: border-box; ">(niet 40.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">000.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">000.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">000....*<wbr style="box-sizing: border-box; ">) Alleen E=*<wbr style="box-sizing: border-box; ">MC2=*<wbr style="box-sizing: border-box; ">eeuwig, (een uitvloeisel van de Wet van behoud van Energie &*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Impuls) ("*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Impetus"*<wbr style="box-sizing: border-box; ">) Dus als "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> eeuwig is, is 'God"*<wbr style="box-sizing: border-box; ">(gedefinieerd als: 'Dat wat creeërt / schept&*<wbr style="box-sizing: border-box; ">vernietigd /Gever&*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Nemer) een Formule, door Mensen gezien als hun eigen creatie, wat natuurlijk niet zo is, hij is slecht 'aangetroffen' op ONZE collectieve speurtocht naar "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; ">/ De 'Waarheid"
    Laatst gewijzigd door Judge Fredd; 02-07-12 om 13:31. Reden: introinfo

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    1
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Allah bestaat waarschijnlijk niet 2

Einstein was (desondanks) een diep religieus Mens, maar heeft daardoor nooit kunnen leven met de conclusies van de quantumfysica.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God dobbelt niet".*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Daardoor verloor hij zijn grip op de werkelijkheid die E=*<wbr style="box-sizing: border-box; ">MC2 heb gaf.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Hij dacht dat het één het andere uitsloot, een paradox (non-logica), een Heelal zonder Schepper, architect.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Hij zag niet de scheppende kracht van de Quantumfysica die 'Waarheid' uit Chaos weet te distilleren.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Órde uit Wanorde.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Het doel van Intelligentie, begrijpen / weten, en toepassen van Informatie.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Op deze manier kom je tot een synthese van Creatie en ET.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> (Die 'slechts' de strategie van de 'Schepper' / de "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Geschapene"*<wbr style="box-sizing: border-box; ">, beschrijft.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">) Het sterkste individu plant zich het succesvolst voort / creërt het meeste leven / kopieërt het meest zijn DNA/ Dient "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> het meest...*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    In mijn visie is God de resultante cq belichaaming van E=*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Mc2.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Hij is de 2, de grote Vermenigvuldiger/ Uitbouwer.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> c=*<wbr style="box-sizing: border-box; ">zijn IQ,zijn Wil, M=*<wbr style="box-sizing: border-box; "> zijn 'moeder' =*<wbr style="box-sizing: border-box; ">E.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Zonder E / M is er alleen maar de 0, een irrationaliteit / non-existentie, een zuivere abstractie die 'alleen' nut heeft, maar dan ook onschatbaar, binnen het decimale/binaire stelsel en de Filosofie, in zijn ruimste interpretatie, dus incl.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> religie en wetenschap.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Voor het manipuleren van Informatie onmisbaar, binair denken in 0 en 1 cq Informatica.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Ja en Nee of zoals ik het noem in één adem: Paralogica.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Deze term kan je 'vinden' in het woordenboek/encyclopedie tussen 'Paralogie'=*<wbr style="box-sizing: border-box; "> opperste staat van de waanzin, en 'Paradox' =*<wbr style="box-sizing: border-box; "> logische tegenstelling (of-of(=*<wbr style="box-sizing: border-box; ">logica) vs.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> en-en(=*<wbr style="box-sizing: border-box; ">paralogica)).*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    HET staat er echter niet tussenin, sterker nog, HET staat nergens in...*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Het is MIJN logica en ik beweer dat het 'beter' (veelomvattender) is dan (symbolische) Logica.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Daarmee kan je alleen manipuleren wat berekenbaar/voorspelbaar en eindig is, voor de rest hebben we de Statistiek, met 'standaarddeviatie' als meest veelzeggende uitkomst, en 'gemiddelde' als minst veelzeggende uitkomst, een "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">paardemiddel"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> dus, bruikbaar, maar grof geweld aan de Waarheid doende..*<wbr style="box-sizing: border-box; ">(2,4 kinderen b.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">v.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">)
    Toch is het de Statistiek die Domineert in 'ons' denken/doen, vooral in dat van de Staat die ons weer domineert en 'terroriseert' met inadequate wetgeving, wetshandhaving en rechtsspraak (Trias Politica).*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Dat is nou eenmaal het lot van de Ongelovige, hij/zij is een speelbal van zijn medemens' grillen en nukken, de straf van God die dus al tijdens het leven wordt voltrokken, niet na de Dood...*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Hij/zij die niet gelooft zal nooit Vrede kennen, en de Liefde ervaren die overal om ons heen is, zoals de "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Aether"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> van electromagnetische golven en Neutrino's...*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Denk dat ik nu wel 'duidelijk' genoeg ben geweest.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Zoniet, dan merk ik dat 'vanzelf' wel..*<wbr style="box-sizing: border-box; ">

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    1
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Allah bestaat waarschijnlijk niet3

En ja, ik ben een 'beetje' boos, op het Kapitalisme waarvan 'iedereen' gedwongen deel uitmaakt door hun goddeloosheid. Want rente mag niet van Allah, "God", en Jaweh. Iedereen heeft zijn eigen interpretatie ( Er zijn geen feiten, alleen interpretaties : F. Nietsche ) van het leven, ik dus de mijne, hierboven, in zo weinig mogelijk woorden, die er toch weer meer werden dan ik dacht...Maar als de interpretatie leidt tot de 'vergelijkingen': Rente+Rente+Rente=Tijd=Geld/Geld=Leven+/-"God" en daarmee tot onverschilligheid voor de perfectie van de schepping door haar te consumeren en te exploiteren dan botst mijn interpretatie als Antikapitalist,(New American Flag Lbvn).en hijs / presenteer ik mijn Moslimvlag van mijn Vrije interpretatie(Synthese/Symbiose), mij gegarandeerd door de Universele verklaring van de Rechten van de Mens, en "de verklaring van de plichten van de Mens", de Quoran, Bijbel en Thorah. Ik ben een halve Jood, opgevoed in een Christelijke cultuur en bekeerd tot Moslim.
    Ik weet, Xaeed, bedankt voor het filmpje BTW, dat ik afwijk, wij zijn allemaal anomalieën, en waarom precies daar zal ik weer een lange post aan moeten wijden, terwijl ik met mijn middelvingers typ, zoals je op sarcastische wijze had kunnen concluderen ADHV mijn stijl, maar moest die consessies doen in naam der wetenschap waar ik ook een trouwe aanhanger van ben, ik verdeel mijn loyaliteit tussen filosofie, religie en wetenschap. Ik ben beinvloed door vele bronnen waarvan je nu nog maar een vage indruk krijgt. Ik maakte hierboven een synthese want ik ben een symbiose, in één zin gezegd. Hoop dat het nu wat minder vaag is ,Xaeed, en hoop dat het interessant blijft (weet niet, lul ook maar een end heen) want wat er mis is met Logica staat er voor....., en dat jij _Tink_, het maar één keer hoeft te lezen. Je zult het tempo wat je gewoonlijk wss hebt, razen, wat moet verlagen, kan er wel wat aan doen, maar dan worden de verhaaaaltjes nog langer...Heb het nou een keertje kort kunnen houden, dankzij jullie input/respons. THX

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    1
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Allah bestaat waarschijnlijk niet3

Salaam Aleichem, Xaeed.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Ik ben zelf een harare Moslim, dat kan en zal ik dus niet ontkennen, sterker nog, ik heb het al bevestigd.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Ik zou zeggen, denk de implicaties van mijn opvattingen/interpretatie maar eens tot op het bot door, zuig het merg eruit, slik het als zoute koek, krijg dan het zuur en een psychosomatische maagzweer, genees die met hulp van Allah en denk dan nog eens na over mijn correcties (je leest het goed) van de leer van de Profeet(saw).*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">Er zijn geen feiten, alleen interpretaties"*<wbr style="box-sizing: border-box; ">, zoals de interpretatie van "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; ">s Wil van Mohammed(geprezen zij zijn naam) en mijn interpretatie van die Wil waaraan ik voorbij ga aan de Quoran, maar dan ook letterlijk voorbij, UC?
    Noem me dus maar een KaffirMuslim, want dat dekt de lading wel, ik ben een afvallige, maar ga toch naar Mekka om stenen naar de Duivel te gooien, let jij maar eens op! En ik zal niet missen, InchAllah !
    Enta Muslim? Alhamdulillah! Allah Akbar.*

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    1
    Likes Gegeven
    0

Lightbulb Re: Allah bestaat waarschijnlijk niet5

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Hi/Salaam Xaeed/All
    Je hebt gelijk, ik vul het helemaal zelf in, blijf in Synthese/Symbiose/Synergie geloven, en zal de rekening wel gepresenteerd krijgen dan van Allah, het is iets tussen mij en Hem, niemand anders.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Op mijn manier probeer ik een goede Moslim te zijn, ben alleen geen volger, alleen de Allerhoogste duld ik boven me.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Verder geen Mens of Dier, dat zijn allemaal mijn broeders en zusters en gelijken.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Ik neem over wat ik goed vind en verander wat mij goed dunkt en dat mij dat tot een 'ketter' maakt is niet mijn probleem maar dat van de rest.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> De soennieten, sjiieten,alawieten, derwisj en soefi maken er ook een eigen feestje van.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> En Mohammed(geprezen zij zijn naam) was ook 'maar' een Mens zoals jij en ik.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Ik blijf dus bij mijn eigen definities, of je ze nou aanvaard en accepteerd of niet.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> I am the Law! Ik ga nog liever dood dan dan ik verander in de naam van de Profeet(saw), want ik ben mijn eigen Profeet(alb), en ik zit continu op de chatbox met "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; "> te ouwenelen over de toestand van de Wereld en hij is niet happy, op zijn zachts gezegd.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Teveel kafirs die er maar op los leven en wiens bandeloosheid de Wereld vergiftigd op alle manieren die maar commercieel exploiteerbaar zijn.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Ook Moslims maken zich hieraan schuldig, ook zij zijn niet perfect, en met name de manier waarop Vrouwen worden geëxploiteerd stuit mij tegen de religieuze (in)borst.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Niet mogen autorijden en alleen onder begeleiding het huis uit, ridicuul gelul ! Polygamie, dan ook voor de Vrouw en alleen met wederzijdse instemming.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Stemrecht voor Vrouwen en Fuck the Jihad !
    De Vrouw is in mijn visie de kroon op de schepping.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Zij creërt, samen met de Man, leven en heeft als zodanig de functie van Allah, leven geven, op Aarde op zich geworpen gekregen.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Niet als werkstraf, maar als erefunctie.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Steniging wekt dan ook bij mij een grote weerzin op en ook halal slachten kan bij mij niet door de beugel, bidden doe ik niet, varkensvlees eet ik, drugs gebruik ik, behalve alcohol, rente betalen, vloeken, andermans Vrouw begeren, ja, ik ben een zondaar die blind uitgaat van Allah's barmhartigheid
    en een forse portie geluk op de koop toe.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Ik voel me er goed bij, doe op mijn manier "*<wbr style="box-sizing: border-box; ">God"*<wbr style="box-sizing: border-box; ">s Werk en probeer niemand tot last te zijn, maar het omgekeerde.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> En dat neemt vele vormen aan, van het onderdak verlenen aan, en faciliteren van wetbrekers tot het hersenspoelen der verwarden.*<wbr style="box-sizing: border-box; "> Ja, de barmhartige Samaritaan is er niks bij, Xaeed, m'n jongen.*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    Nou, ga weer ophangen want m'n beltegoed is op..*<wbr style="box-sizing: border-box; ">
    We 'bellen' !

+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 2/4 Eerste 123 ... Laatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 09-10-10, 13:39
  2. Vriendshap bestaat maar het bestaan ervan bestaat niet.
    Door Bokitoo in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 25
    Laatste Bericht: 26-12-07, 10:14
  3. Reacties: 114
    Laatste Bericht: 12-04-04, 14:29
  4. Allah bestaat.
    Door ReTiCeNtt in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 13-11-03, 14:26
  5. Allah bestaat niet
    Door M0h4mm3d in forum Islam en meer
    Reacties: 20