Assallamoe Alaikoem,

Onze broeders zijn weer druk bezig met het geld inzamelen voor de bouw van de moskee. Alhamdoelilah de moskee is er, maar er moet nog veel gebeuren. Ook is het niet alleen een moskee, maar zal er ook lessen, lezingen etc worden gegeven.

مَّثَلُ الَّذِينَ يُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِي كُلِّ سُنبُلَةٍ مِّئَةُ حَبَّةٍ وَاللّهُ يُضَاعِفُ لِمَن يَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ

“De gelijkenis van degenen die hun eigendommen op de Weg van Allah uitgeven, is als de gelijkenis van een graankorrel, die zeven aren voortbrengt, in iedere aar honderd korrels en Allah vermenigvuldigt voor wie Hij wilt. En Allah is Alomvattend, Alwetend.”

WIL JIJ DIE EEUWIGE BELONING KRIJGEN? KIJK DAN LIVE MEE EN DONEER : Inzameling gedeelte of Home

HOE KAN JE ZE STEUNEN?

U kunt ons op de volgende manieren steunen:
-Een donatie via de bank: U kunt zelf een bedrag overmaken op onze rekening;
Postbank: 3234066 t.n.v. Stichting MoslimJongeren
-Via internetbankieren zelf instellen dat u maandelijks een bedrag naar ons laat overmaken.
-Een machtiging invullen op onze site om maandelijks of eenmalig een bedrag te doneren.
-Via onze site Welkom bij Stiching MoslimJongeren met iDeal direct eenmalig een bedrag overmaken
-Ons een bedrag lenen voor een bepaalde tijd
-Doneren in de vorm van gouden sierraden
-Langs brengen: Bel: 0617255560

E-mail: moskee@moslimjongeren.nl
Gironummer: 3234066 t.n.v. Stichting MoslimJongeren te Utrecht
| IBAN: NL61ingB0003234066 | BIC: INGBNL2A

وَأَنفِقُوا مِن مَّا رَزَقْنَاكُم مِّن قَبْلِ أَن يَأْتِيَ أَحَدَكُمُ الْمَوْتُ فَيَقُولَ رَبِّ لَوْلَا أَخَّرْتَنِي إِلَى أَجَلٍ قَرِيبٍ فَأَصَّدَّقَ وَأَكُن مِّنَ الصَّالِحِينَ

En geeft bijdragen van waar Wij jullie voorzien hebben, voordat de dood tot ιιn van jullie komt, en deze dan zal zeggen: ‘’ Mijn Heer, Had U mij maar een korte tijd uitstel gegeven, dan zou ik uitgeven aan liefdadigheid en tot de rechtschapenen behoren.’’

( Soerat Al-Moenaafieqoen: 10)