advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Arabisch leren?

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2003
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Thumbs up Arabisch leren?

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Ik ben een zeer ervaren en professionele docent Arabisch (native speaker uit Jemen). Ik geef les in Modern Standaard Arabisch, Klassiek Arabisch en het dialect van het Arabische schiereiland. Zowel beginnersniveau als voor gevorderden. Afhankelijk van je wensen kan ik de les voor je inrichten: spreekvaardigheid, grammatica, krant lezen, koranstudie. Mijn doelgroep bestaat uit reizigers naar de Arabische wereld (voor werk, studie of plezier) en studenten aan de universiteit. Heb ook vaak Nederlanders met een Arabische partner of moslims die de koran willen leren lezen.
    Ik beschik over uitstekende referenties (o.a. Harvard Universiteit, Amerikaanse Ministerie van Buitenlandse Zaken). Neem bij interesse vrijblijvend contact met me op.

Prikker
    Ingeschreven
    May 2002
    Reputatie Macht
    12
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

as SalaamAleikoemWaramathoelAllahWabarakathoeh,

Bismillahie-rahmanie-rahiem

Ik zoek mijn toevlucht bij Allah(swt) tegen de Vervloekte Sjeitaan en Allah(swt) is voldoende als Beschermer!!

jaaaaaaaaaaaaa arabische leren Macha'allah wil et zooooo graaag , ik krijg via via insha'allah een grote bundel waarin je een soort van zelfstudie arabisch kan doen, ik wou er insha'allah deze zomer aan gaan beginnen.......ik vroeg me af, ga je lessen geven etc? Wat houdt het contact opnemen eigenlijk in?? Want ik kan altijd wel hulp gebruiken...........en ik moet nog eens echt bij alif beginnen MAAR weet dat ik het heel graag wil leren deze zomer.....en ik wil er echt HEEL VEEL tijd in gaan steken insha'allah!!....................dus als je me kunt helpen..............heel graag djazakallah gairan insha'allah!!!
    Ik wacht op je reactie insha'allah,.............

FiamaaniAllah,

Jullie zussie in de Islaam, Samira

wa AleikoemSalaamWaramathoelAllahWabarakathoeh......,

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2003
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Smile Arabisch leren

Salaam Alaykum

Wallah ik wil ook zooooooooooooooooo graag arabisch leren lezen,schrijven.
    En het liefst Modern Standaard Arabisch.
    Dus als u mij kan leren...........graag
    Wallah ik wil het zo graag leren.

Ik wacht op u reactie.......Insha Allah

Alaykum Salaam WaramathoelAllah Wabarrakatoeh

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2003
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Arabische les

Hallo,

Bedankt voor je belangstelling. Ik geef les in Modern Standaard Arabisch en het Arabisch zoals gesproken in het Midden Oosten, op alle niveaus. Momenteel geef ik zowel prive als groepslessen.

Overdag geef ik prive lessen op maat in Voorburg bij ons thuis (5 minuten van Den Haag CS).

Eind augustus start ik een groepscursus die tweewekelijks plaatsvindt op de woensdagavond van 19:30 tot 21:30 uur. Deze cursus vindt plaats in het wijkcentrum Essesteijn te Voorburg (ook 5 minuten van Den Haag CS). Deze intensieve cursus is bedoeld voor een klein groepje van slechts maximaal 8 mensen en focust op zowel spreken, lezen als schrijven. Er is veel belangstelling voor deze cursus, dus ik zou niet te lang wachten met beslissen.

Graag hoor ik of je nog steeds belangstelling hebt en zin hebt om eens langs te komen voor een persoonlijke kennismaking. Dan kunnen we praten over je precieze wensen en kan ik je niveau van arabisch testen.

Je kan direct contact met mij zoeken via mijn mailadres: hollandmultitrade@yahoo.com

Met vriendelijke groet,
    Ibrahim

Very Important Prikker fatiha elg...'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2002
    Reputatie Macht
    21
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Privéles klinkt goed...

Prikker
    Ingeschreven
    May 2002
    Reputatie Macht
    12
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Arabische les

Geplaatst door Ibrahim S.
    Hallo,

Bedankt voor je belangstelling. Ik geef les in Modern Standaard Arabisch en het Arabisch zoals gesproken in het Midden Oosten, op alle niveaus. Momenteel geef ik zowel prive als groepslessen.

Overdag geef ik prive lessen op maat in Voorburg bij ons thuis (5 minuten van Den Haag CS).

Eind augustus start ik een groepscursus die tweewekelijks plaatsvindt op de woensdagavond van 19:30 tot 21:30 uur. Deze cursus vindt plaats in het wijkcentrum Essesteijn te Voorburg (ook 5 minuten van Den Haag CS). Deze intensieve cursus is bedoeld voor een klein groepje van slechts maximaal 8 mensen en focust op zowel spreken, lezen als schrijven. Er is veel belangstelling voor deze cursus, dus ik zou niet te lang wachten met beslissen.

Graag hoor ik of je nog steeds belangstelling hebt en zin hebt om eens langs te komen voor een persoonlijke kennismaking. Dan kunnen we praten over je precieze wensen en kan ik je niveau van arabisch testen.

Je kan direct contact met mij zoeken via mijn mailadres: hollandmultitrade@yahoo.com

Met vriendelijke groet,
    Ibrahim

Ik zoek mijn toevlucht bij Allah(swt) tegen de Vervloekte Sjeitaan en Allah(swt) is voldoende als Beschermer!!

bismillahie'rahmanie-rahiem;

djazakallah gairan insha'allah voor de duidelijke uitleg etc mach7allah!!
    Alleen is 300 euro niet een beetje veel?? voor een armzalige studente van 16 jaar?? elghair incha'allah ben zelf nu aan het regelen voor een docent die in masdjied in Overvecht incha'allah les zal kunnen geven dus mijn belangstelling is helaas wel wat afgenomen, elghair incha'allah, sorry maar wil daar wel heel eerlijk in zijn.......succes ermee verder!! Sorry nogmaals............

fiamaaniAllah,

oeghtiekoem fi dien, Samira

wa aleikoemsalaamwaramathoelAllahwabarakathoeh

Prikker
    Ingeschreven
    May 2002
    Reputatie Macht
    12
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Lightbulb EN

Geplaatst door Samiertje

djazakallah gairan insha'allah voor de duidelijke uitleg etc mach7allah!!
    Alleen is 300 euro niet een beetje veel?? voor een armzalige studente van 16 jaar?? elghair incha'allah ben zelf nu aan het regelen voor een docent die in masdjied in Overvecht incha'allah les zal kunnen geven dus mijn belangstelling is helaas wel wat afgenomen, elghair incha'allah, sorry maar wil daar wel heel eerlijk in zijn.......succes ermee verder!! Sorry nogmaals............

fiamaaniAllah,

Ik zoek mijn toevlucht bij Allah(swt) tegen de Vervloekte Sjeitaan en Allah(swt) is voldoende als Beschermer

De reistijd van Utrech-Den-haag is nou ook niet echt waar ik op zit te wachten EN samiertje heeft ook geen OV....pfff subhana'allah het is niet echt 'mogelijk' om deel te nemen aan die cursus haha als ik al zou willen maar jaaa............daarbij wil ik OOK nog zeggen dat ik niet negatief tegenover de cursus sta hoor alleen het heeft voor mij alleen maar NA-delen dan voordelen maar elghair incha'allah.......ik hoop incha'allah dat de opkomst toch goed zal zijn en je hebt zelf al aangegeven dat er genoeg vraag is......dus keep up the good work!!

FiamaaniAllah,

Prikker
    Ingeschreven
    Nov 2002
    Leeftijd
    38
    Reputatie Macht
    11
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard ibrahim

je begint met HALO??????????????????????????????????

Je heet ibrahim maar je begint met halo? Ben je eigenlijk moslim?

Als dat niet zo is dan is het voor een moslim meer aan te bevelen om Arabisch te leren van een moslim. En zusters leer insallah arabisch van een vrouw dat is beter voor julie om geen fitna uittelokken.

Selam alaikum

en dag voor ibrahim

azam

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2003
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Salaam Alaykum

Hey azzam,wallah je hebt gelijk.
    Yallaah ,salaam...

Alaykum Salaam WaramathoelAllah Wabarrakatoeh

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Arabisch Leren
    Door TarikSalim in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 44
    Laatste Bericht: 07-06-06, 11:45
  2. Arabisch leren
    Door Conny in forum Girlsbord