advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 2/3 Eerste 123 Laatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Gedaan Voor het Huwelijk...Help deze hulpeloze meisje !!!

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Beste Me&Me

hoi bedankt voor je compliment en God zal je helpen.
    Je moet opletten en goed lezen wat de anderen je vertelen en je bent jong en je kunt veel van je fouten leren, niemand is perfect alleen God die de aarde en de hemel heeft geschapen en God houd van jou want jij ben ook zijn schepsel en als je echt aan God vraagt of Hij jou wil vergeven dan heeft hij het al vast gedaan. En in de koran staat er ook in als je spijt hebt van je zonden en je vraagt het aan God dan is het al weg gewist maar jou moet wel altijd in God vertrouwen of het goed gaat of slecht, altijd in Allha vertrouwen want Hij is je beste vriend

Veel liefs

Neetje

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

salam
    heb ongeveer hetzelfde probleem ben otmaagd voor het huwelijk en ben bang als ik ga trouwen dat ze er dan achter komen het ging alenmaal veels te snel dus begrijp hoe jij je voelt en weet hetzelf ook niet insjahlah als mijn huidige vriend er achter komt wilt hij niet met mijn trouwen denk ik

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Salamou alaikom wa rahmatullah wa barakatou zusje

Je hebt inderdaad een grote fout gedaan, maar zoals ik het meisje heb aangeraden, bidt véél en lees véél smeekbeden en inchAllah zal God je helpen. Je hebt een grote fout gedaan, jah, maar die fout hebben de véle meisjes al gedaan. Bidt echt véél .. en over je toekomstige man... het probleem is, dat hij het wel kan weten of je ontmaagd bent of maagd bent.. Door in te gaan, voelt hij zelf of het "moeilijk" is of "gemakkelijk" (sorry voor die woorden en beschrijving, maar is éénmaal zo), ik ken een vriendin die is getrouwd ze was ook al ontmaagd, en hij is compleet veranderd na de huwelijksnacht, als gevolg scheiding etc.. Dus ik raad je aan ook al is het moeilijk zus, als je je "toekomstige" man leert kennen , je gewoon moet vragen "wat doe je als je vrouw niet meer maagd is" en dan hoor je zijn reactie wel.. Ik hoop voor jou inchAllah dat hij ervoor open is en er niet véél bij stilstaat, dat hij het dan direct verstaat...

Ik hoop voor jou het beste zus, maar bidt véél zoals ik eerder zei en lees vééél smeekgebeden, die zullen je inchAllah helpen.. Moge Allah mij vergeven als ik iets mis heb gezegd.

Assalamou alaikom wa rahmatullah wa barakatou IEDEREEN

Ougtekom fie Dien inchAllah

Rakia

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Ja tis echt moeilijk tegenwoordig..en ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem ..ik hoop inchal'allah dat hij me niet verlaat want anders pleeg ik zelfmoord...ik weet dat zoiets ni mag enzo maar als ik verdriet heb denk ik alleen maar aan dat..

ik wil niemand anders dan hem..(degene die me ontmaagd heeft)
    en soms weet ik niet of ik echt echt van hem houd of gewoon omdat ik moet omdat ik bang ben dat ik niemand anders zal vinden die van me houd en me zal respecteren..
    Hoe kan ik dat nu weten?
    Maar ik weet zeker dat ik bij hem zal blijve..
    ook al hou ik niet van hem..

maar als ik hetzelfde probleem zou hebben als dat meisje..hierboven
    eerst en vooral zou ik dat zeker zeggen tegen men toekomstige dat ik ni meer maagd ben.
    Ik ben al veel met jongens in contact gekome voor ik men vriend leerde kennen ,dat als ze ontdekken dat hun vrouw al ontmaagd is dat ze dat respeteren , als ze houden van hun vrouw dan is dat zo ...en ze zeiden zolang dat ze me niet bedriegt en altijd van me zal blijve houden..( en dat in deze tijd zoiets kan gebeuren en ze weten dat ze ook veel verkeerd hebben gedaan voor hun huwelijk )
    als ze het dan niet begrijpen dat je al ontmaagd bent dan zijn ze gewoon achterlijk..moehiem zo'n deftige slimme jongens vind je ni zo gemakkelijk maar ik heb er al een paar ontmoet en dat was de moeite waart...(als je het hem vertelt ,zeg het dan op een moment wanneer je zeker weet dat hij echt echt van u houdt en niet zonder u kan leven))

moehiem thala en veel succes..love youuuu!!!

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

aja en als zijn antwoordt luidt: das geeennnn probleem schatje en dit en dat...dan weet je zeker dat hij vanaf dan gewoon met je voeten gaat spelen en u als een sletje behandelen..sommige jongens zijn zo smerig...

dus pas op en niet te snel juichen want in deze tijd is alles possible...
    xxx

1994
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Sekse
    Leeftijd
    19
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Gedaan Voor het Huwelijk...Help deze hulpeloze meisje !!!

assalam beste zusters ..ik heb een grote probleem ..ik was bijna met mijn neef verloofd en na en tijdje had mijn moeder met mijn tante ruzie dus .da s nie meer door gegaan .wij hebbe en grote fout gedaan want wij hebben met elkaar 1 keer geslapen !!!en nu is hij met en andere meisje getrouwd okaal hij van me zielsveel houd ik wens hem het beste inschallah hij blijft mijn neef ...maar de prbleem is ik heb en andere jongen lerekennen en wij zijn al 6 maanden samen ik hou heel veel van hem en hij van mij ik heb hem alles vertelt hij wilt me en echte vrouw maken hij wilt me kinderen geven en samen alles halal opbouwen ..ik heb schriek da hij me op en dag zal laten ik ben bang om hem kwijt te raken wa moet ik doen HELP en ik wil dat allah me inschallah zal vergeven amien !!!!!

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Ik begrijp het verhaal niet helemaal maar ik benieuwd hoe alles is afgelopen..

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Dumpen die zooi

Could B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    1
    Likes Gegeven
    0

Je moet je benen dicht houden of was je stoned?

Could B Prikker moi_marokkina's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    2
    Likes Ontvangen
    3
    Likes Gegeven
    0

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.selaam Bekijk Berichten
    aselaam zuster,

Ik vind het heel erg voor je dat je dit gedaan hebt, want je kan je maagdelijkheid maar 1 keer aan iemand geven en dat zou in je huwelijksnacht moeten gebeuren en niet ervoor, en ik hoop voor jou dat deze jongen met jou trouwd , maar meestal gebeurd dat niet want je zegt dat je na twee weken al met hem in bed lag en dat is wel erg snel naar mijn mening en deze jongen kan gaan denken dat je wel makkelijk bent en niet erg slim, en daarom zou hij niet met jou trouwen.
    Wat ik jou wil zegggen is dat hij mischien een spelletje met je speelt, als hij serieus met je wilde trouwen dan had hij jou eer beschermd totdat hij met je kan trouwen, en als hij een goede jongen was zou hij niet met je naar bed gaan om je te kunnen houden want hij kon ook op zoveel manieren je zijn liefde tonen en je overtuigen om met hem te trouwen en het lijkt mij dat deze jongen niet van goede huize is, hij is niet goed opgevoed en wil jij met zo iemand je leven delen.

groetjes en veel sterkte ermee
    ben het hiermee eens.
    mohiem ik krijg ook een raar gevoel hierbij.
    ik zou zelf, hem wel dumpen dan maar ontmaagd en alleen het leven tegemoed gaan dan met iemand die je zoiets aan doet.
    succes.

+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 2/3 Eerste 123 Laatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. moslim huwelijk vóór burgerlijk huwelijk : waar ?
    Door hayet_bb in forum Islam en meer
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 03-11-06, 07:22
  2. Reacties: 184
    Laatste Bericht: 29-08-04, 15:58
  3. Reacties: 51
    Laatste Bericht: 24-08-04, 18:45
  4. Ewa Huwelijk met nederlands meisje?!Of Blijf je liever bij je eigen ras?!
    Door CasaQueen in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 32
    Laatste Bericht: 24-06-04, 20:14
  5. sex voor het huwelijk zou het moeten kunnen als moslims meisje
    Door rifman in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 03-01-03, 16:14

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten