Als je zo bekijkt wel.Geplaatst door Bart
En wat zegt het over hem dan? Hij deed toch net zo hard mee? Dan is hij ook een hoer.
Ja maar hij is een man, en bij ons mag een man veel neukenGeplaatst door Bart
En wat zegt het over hem dan? Hij deed toch net zo hard mee? Dan is hij ook een hoer.![]()

En de eventuele geslachtsziektes dan???Geplaatst door Si_Y
Ja maar hij is een man, en bij ons mag een man veel neuken![]()
Hij wist eerst toch niet dat ze getrouwd was?? Zij is hier dan toch de grootste hoer of niet???? Als hij bv van haar af zou blijven tot ze gescheiden zou zijn...welke garantie zou hij hebben dat ze hem niet hetzelfde zou flikken?Geplaatst door Bart
En wat zegt het over hem dan? Hij deed toch net zo hard mee? Dan is hij ook een hoer.![]()
Geplaatst door Si_Y
Ja maar hij is een man, en bij ons mag een man veel neuken![]()
![]()
Ik weet het allemaal niet meer, soms denk ik was ik er maar niet aan begonnen, maar aan de andere kant wil ik haar voor geen goud missen. wat nu!!!!!!![]()
![]()

Als je van haar houdt en de man vindt dit niet erg, gewoon doen. Al betwijfel ik.Geplaatst door berkani80
Ik weet het allemaal niet meer, soms denk ik was ik er maar niet aan begonnen, maar aan de andere kant wil ik haar voor geen goud missen. wat nu!!!!!!![]()
![]()
wa berdie berdie!Wa fieq al berkani fieq, rassek sh3al kassehhh!Geplaatst door berkani80
![]()
Heb je geen schrik dat als jij dan uiteindelijk met haar bent dat ze dat ook bij jou kan flikken?Eens ze haar zin heeft gekregen gaat ze naar de volgende toe!Ze heeft het al een keer gedaan dus het zou me ni verbazen dat ze het nogmaals doet hoor!

Het was sarcastisch bedoeld, je gebruikt het woord "hoer" nogal makkelijk. Heeft ze geld gevraagd dan? Lijkt me niet, dan is het geen hoer. Wat weet jij nou van de achtergronden om een makkelijk oordeel te kunnen vellen?Geplaatst door kultoom
Hij wist eerst toch niet dat ze getrouwd was?? Zij is hier dan toch de grootste hoer of niet???? Als hij bv van haar af zou blijven tot ze gescheiden zou zijn...welke garantie zou hij hebben dat ze hem niet hetzelfde zou flikken?![]()
Wat praat je nou man,ze is een getrouwde vrouw.Bij sommige mensen mag het dan iets heel normaals zijn,bij ons is het abnormaal.Oke het woord hoer vind je te ver gaan,het is een slet dan...Komt ongeveer op hetzelfde neer,maar ze doet het voor niks ja.Het zou er nog bij komen dat ze er geld voor zou vragen...Geplaatst door Bart
Het was sarcastisch bedoeld, je gebruikt het woord "hoer" nogal makkelijk. Heeft ze geld gevraagd dan? Lijkt me niet, dan is het geen hoer. Wat weet jij nou van de achtergronden om een makkelijk oordeel te kunnen vellen?Ze brdriegt haar man,ze is gewoon een laffe trut.Als ze echt lef had zou ze haar man verlaten,om daarna weer een sukkel te vinden die erin trapt.
Bladwijzers