salaam alaikom,ik ben een gescheiden praktiserende moslima,en sinds kort heb ik relatie.We zijn ook intiem geweest met elkaar,en ik weet niet hoe ik nu verder moet.
Ophouden met haram, hoe sneller hoe beter. Als je eenmaal haram gedaan hebt, is er altijd een weg terug naar het rechte pad, hoe eerder hoe beter. En Allah SWT is met de geduldigen en met hen die berouw tonen inshallah.Geplaatst door schatvrouwtje
salaam alaikom,ik ben een gescheiden praktiserende moslima,en sinds kort heb ik relatie.We zijn ook intiem geweest met elkaar,en ik weet niet hoe ik nu verder moet.
En als je eraan toe bent om opnieuw te trouwen, een goede Moslimman zoeken die met je wil trouwen. Uiteraard zonder eerst haram te doen.
alle lof aan ALLAH subhana wa t'ala alleen
salaam alaikoum wa rachmatoelah wa barakatoe
zuster u schrijft praktiserende te zijn dus u weet het denk ik zelf wel
houdt op met zina en trouw met hem
of laat hem compleet en verricht zowiezo taubah
meer is er denk ik niet meer te zeggen
1 kies voor ALLAH
2maak een beslissing over hem
salaam alaikoum
abdel aziz
ja meid percies hoe eerder je ermee ophoud met haram hoe beter !!
trouw vooraleer je intiem wilt gaan met jouw toekomstige nogmaals trouw ermee als je denkt dat hij de ware is voor jou en als je eraan toe bent maar alstublieft ga niet intiem zonder dat je in het huwelijkbootje bent gestapt het is haraam zeg ik ..
sorry als dat hard overkomt maar ja dit is mijn mening en ik ben daar 99% zeker van dat ik gelijk ben dus is het liever dat ik het je zeg dan dat ik je niets laat weten en slecht punten krijg van Allah snap je?
Bladwijzers