Ik ben journaliste en wil graag in contact komen met een lesische moslima die anoniem haar verhaal wil vertellen in het blad Marie Claire. Heb je interesse, neem dan contact op met r.koelemeijer@planet.nl
salaam,
nou al reacties gehad?
denk niet dat ze er mee
tevoorschijn komen!
succes met het zoeken

lesbische moslima zijn zeldzaam , je moet echt kiezen !!

Er zijn net zo veel lesbische moslima's als lesbische niet-moslima's. Wanneer je een gewillige lesbie vindt, zult gij beloond worden met wahed goeie artikeltje.

Wordt lastig!

Valt wel mee hoor, er zijn veel moslima`s die ik zelf ken met homoseksuele gevoelens.. Heb er net toevallig een topic over gestart...
Ik ben pas uit de kast gekomen, ik val op mannen maar ook op vrouwen, ! Schaam me daar niet voor
Dont judge me

Ik denk niet dat er veel zijn hoor, of ze durven het niet toegeven

8 % van een bevolking heeft een andere geaardheid. Dus bv gay bi transgender of transsexueel Dat is wetenschappelijk bewezen.Alleen in bepaalde culturen mogen ze niet zichtbaar zijn.Met andere woorden heel veel mensen onder deze groep hebben een dubbele agenda.

dat kan wel zijn dat bijna 10% een andere geaardheid heeft, maar dat wil nog niet zeggen dat ze zomaar ervoor gaan uitkomen en een interview gaan geven.
Bladwijzers