Ik wilde graag weten van alle vrouwen en meiden die hier komen of de lengte wel of niet belangerijk is voor een vrouw.
Met lengte bedoel ik dan wel de lichaamslengte en niet het geslachtsdeel..![]()
Ik vind het belangrijk dat hij groter is dan mij. Als die kleiner zou zijn dan mij... ik denk niet dat ik me dan aangetrokken zou voelen tot hem.
ps: het is niet 'belangerijk' maar 'belangrijk'

Zie tegenwoordig steeds meer stellen waarvan de vrouw vaak langer is. Ben zelf vrijwel altijd langer dan een vrouw.

P.S: Het is niet "..groter is dan mij" maar "groter is dan ik..(ben)"
Neem me niet kwalijk, Zey..was een plagertje
Ik sluit mij volledig aan bij jouw reaktie. Ik denk dat de meeste vrouwen wel het liefst hebben dat de man iets langer is dan zij zelf zijn. Als een man even lang is vind ik dat ook niet erg, eerlijk gezegd. Het wordt wel wat lastiger wanneer de man korter is. Uiteindelijk zijn dat maar details want wanneer je iemand ontmoet met wie je op alle andere vlakken een goede klik hebt denk ik dat die "criteria" vanzelf weg kunnen vallen. Niemand is volmaakt en we moeten maar hopen dat wij zelf aan alle wensen voldoen![]()

Het is inderdaad maar een kleine detail. Soms kan iemand heel erg leuk zijn ondanks hij korter is.
Jammer genoeg is iedereen op het uiterlijk gefixeerd en vergeet daarbij het innerlijk en dan heb je een lange vriend eer hij je zin begrepen heeft is het al 15 minuten onderweg naar zijn hersencellen en dan raar aankijken waarom hij het niet begrijpt..
Korte mensen zijn sneller van begrip en staan lager op de grond... Je kent toch de spreekwoord wel hoge bomen vangen veel wind..

Bladwijzers