Zo erg saai dat ik niet eens meer weet wat ik wil schrijven
Oorspronkelijk geplaatst door masterQ Zo erg saai dat ik niet eens meer weet wat ik wil schrijven oooooeeeehhhhh spannend onderwerp....trouwens de saaiheid begint al bij jezelf.....
Oorspronkelijk geplaatst door Noraya oooooeeeehhhhh spannend onderwerp....trouwens de saaiheid begint al bij jezelf..... heb je haar weer... spuit 11...ben je mij aan het stalken of zo a Belg
Oorspronkelijk geplaatst door masterQ heb je haar weer... spuit 11...ben je mij aan het stalken of zo a Belg hahahhahaha, stalken? nee, enneuh....correctie ben geen Belg, ben een marokkaanse van origine....
Oorspronkelijk geplaatst door Noraya hahahhahaha, stalken? nee, enneuh....correctie ben geen Belg, ben een marokkaanse van origine.... Ja ja... waar ik ook kom daar ben jij toevallig ook...Belgische Marokkaan...heb je niets te doen of zo...
Oorspronkelijk geplaatst door masterQ Ja ja... waar ik ook kom daar ben jij toevallig ook...Belgische Marokkaan...heb je niets te doen of zo... Oei Oei, ik denk dat er een jongetje op z'n tenen getrapt is....ocharme toch.....
Oorspronkelijk geplaatst door Noraya Oei Oei, ik denk dat er een jongetje op z'n tenen getrapt is....ocharme toch..... Ik zou beginnen te denken dat je mij leuk vindt..
Oorspronkelijk geplaatst door masterQ Ik zou beginnen te denken dat je mij leuk vindt.. denk dan maar niet te hard, want geloof me, ik val voor ECHTE mannen, en geen pubers....
Oorspronkelijk geplaatst door Noraya denk dan maar niet te hard, want geloof me, ik val voor ECHTE mannen, en geen pubers.... Val je niet te hard.. kan nog al pijn doen als je met je gezicht plat op de vloer komt...
Log in of Registreer om reclame te verbergen.
Oorspronkelijk geplaatst door masterQ Val je niet te hard.. kan nog al pijn doen als je met je gezicht plat op de vloer komt... Hahahah, wees gerust, als ik val voor mijn echte man, dan is hij dat waard, kan men helaas niet over u zeggen....
Forum Regels
Bladwijzers