advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: dilema.....!

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard dilema.....!

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Ik zit met een probleem..... ik heb een meisje leren kennen in januari en na een paar maanden hadden we een relatie met elkaar. Ik ben heel serieus met haar en wil inshallaah trouwen met haar zodra ik klaar ben met mijn studie en genoeg geld opzij heb gelegd voor bruiloft en een woning enz.... Tijdens onze relatie heeft ze me verteld dat ze maagd is maar naar mate de relatie langer duurde heeft ze gezegd dat ze een keer orale seks heeft gehad met een jongen vroeger (zij bij hem). Later heeft ze bekendt dat ze dat heeft gefilmd, gewoon als grap en heeft ze daarna na een tijd ook gewist.. Aan de ene kant wil ik verder met haar maar wat als ze straks als we getrouwd zijn verteld dat ze nog meer heeft uitgespookt?? Ik heb het haar gevraagd maar ze zegt dat het alles is en dat ze spijt heeft....

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: dilema.....!

Ik zou dit niet vertrouwen zoals je weet zegt 70 procent van de marokkaanse vrouwen dat ze maagd zijn maar uiteindelijk zijn ze het niet of laten ze een operatie doen lekker makkelijk allemaal, ondanks ze al aantoond seks te hebben gehad moet je ook in je achter hoofd houden dat het kan dat ze niet ALLEEN orale seks heeft gehad, Tegenwoordig zie je ook iedereen trouwen en scheiden omdat ze er achter komen dat het vrouwtje weer is heeft gelogen.

Als ik jou was en je wilt echt voor haar gaan of je accepteerd wat ze heeft gedaan en gaat verder met je leven..

en als je je twijfels heb stuur haar langs te dokter kijkt even naar haar en de dokter zal dan een brief voor haar uitprinten met zijn ondertekening dat zei maagd is.

Groetjes

Could B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    1
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: dilema.....!

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Hahahaha ze heeft een Niger gepijpt kimono met dat wijf

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten