Ja, zo vaak
Ja, een paar keer
Ja, 1 keer
Nee, nog nooit

AZWERVERS.
Jullie weten niet eens wat dat wordt romantisch inhoud en laten staan romantisch doen, alla bla bla. En jij RinC. Het lijkt wel nets of je nog in de jaren 90 leeft, jij elke keer met je beltegoed.
Heb jij nooit is van een abonnement gehoord ofzo.
Weetje waar jullie romantisch doen! IN KOEZINA, daar zijn jullie goed in. lekker romanisch doen.
Mvg,
Maa.
![]()

Geplaatst door Woman
Dat doen mensen als ze alleen maar aardig gevonden willen worden.
Like Poppeke/Truuske.
Sssssst![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Geplaatst door Maa
AZWERVERS.
Jullie weten niet eens wat dat wordt romantisch inhoud en laten staan romantisch doen, alla bla bla. En jij RinC. Het lijkt wel nets of je nog in de jaren 90 leeft, jij elke keer met je beltegoed.
Heb jij nooit is van een abonnement gehoord ofzo.
Weetje waar jullie romantisch doen! IN KOEZINA, daar zijn jullie goed in. lekker romanisch doen.
Mvg,
Maa.
![]()
Dames en heren, de wijze Maa heeft gesproken.
Er zijn dus mensen die het leuk vinden uitgescholden te worden?? Nou ga dan tegen elkaar tekeer!! Ik pas, dan ga ik wel gewoon werken![]()

Het is toch zo ABOERAS DEL FEN.Geplaatst door RinC
Dames en heren, de wijze Maa heeft gesproken.![]()
Geplaatst door Maa
Het is toch zo ABOERAS DEL FEN.![]()
Maa jij spoort echt niet, maar dat is juist zo leuk aan jou....Alles goed met je? Nog wat gehoord van Aicha1975 miss her!

Geplaatst door casasweety
Maa jij spoort echt niet, maar dat is juist zo leuk aan jou....Alles goed met je? Nog wat gehoord van Aicha1975 miss her!
Nee, heb ook lang niets van haar gehoord, ze heeft een keertje tegen mijn dat ze naar Spanje zou gaan.
Ps. Ik mis haar hier ook heel erg, ik denk elke keer aan haar.
Ps. met mijn gaat het atijd goed.
Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen.![]()
![]()
Geplaatst door Maa
Nee, heb ook lang niets van haar gehoord, ze heeft een keertje tegen mijn dat ze naar Spanje zou gaan.
Ps. Ik mis haar hier ook heel erg, ik denk elke keer aan haar.
Ps. met mijn gaat het atijd goed.
Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen.![]()
![]()
Met slechte mensen gaat het altijd goed!

Je moet gewoon gek doen, dan komt alles goed. Geloof mijn nou maar.Geplaatst door casasweety
Met slechte mensen gaat het altijd goed!
Mijn hele voor ruit van me auto is stuk gegaan gisteren, ik ben gewoon heel vrouwelijk vandaan, je moet schijt aan alles hebben, en fuc die geld. Er zit een barst van hoek tot hoek.![]()

Geplaatst door Maa
Je moet gewoon gek doen, dan komt alles goed. Geloof mijn nou maar.
Mijn hele voor ruit van me auto is stuk gegaan gisteren, ik ben gewoon heel vrouwelijk vandaan, je moet schijt aan alles hebben, en fuc die geld. Er zit een barst van hoek tot hoek.![]()
Wat zeggie nou?![]()
Bladwijzers