Jij snapt mij, wollah snap die vrouwen ook niet die er nog op in gaan door deze shmetta le leren kennen en hem uberhoud kans geven. kijk als hij gescheiden was geef ik hem gelijk om op nieuw te beginnen maar hij leeft nog met zn vrouw. welloh respecr echt helemaal niks.

en daarom blijven onze marokkanen altijd achter, gelijk een mening klaar laat iedereen lekker vrij zijn in zijn denken en doen, en als er mensen zijn die hier wat mee kunnen nou prima. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Sterkte samir

Wollah je haalt de woorden uit mijn mond, ik denk dat ze hem gelijk de deur wijst. ze zal het nooit accepteren. maar ja sommige vrouwen zijn nog naief in dit leven. ik persoonlijk zou hem de deur wijzen en zijn leven zeur maken alleen maar omdat hij geen respect toont voor het huwelijk. als hij verder wilt zoeken moet hij scheiden niemand die hem daar dan op aanspreekt.
maar goed snap sommige hier niet,
Ja joh....het heeft geen zin om met dit soort mensen in discussie te gaan. Ze schreeuwt dat je hem in zn waarde moet laten ( ben ik ook wel mee eens en volgens mij doen wij dat ook ) maar ze denkt zelf niet aan de gevolgen voor zijn vrouw en kinderen. Een beetje hypcriet van Fatoesh, want volgens mij zal ze nooit accepteren dat haar man vreemd gaat tenzij ze zelf dat ook doet en de schijn wil ophouden voor haar familie.
Weet je vrouw van deze actie van jou? Dit is een actie: gooi niet eerstje oude schoenen weg voor je nieuwe hebt.
Mijn man is ook op zoek naar een nieuwe vrouw die beter bij zijn geloof en het geluk van zijn moeder past en laat daarmee een aantal kinderen binnenkort heel verdrietig achter.
Ik ben er op tijd achtergekomen zodat ik mij kan voorbereiden op wat komen gaat. En het mooiste is dat hij op alles zweert met wallah dat hij geen contacten heeft met vrouwen.
Moge god hem en mij bijstaan in zijn acties en bespreek dit eerst met je vrouw voor je verder zoekt.

Sterkte Nefretitie,ik ken mannen (mannen van vriendinnen)die gezworen hebben met de koran in hun hand.Losers en leugenaars
Bladwijzers