advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 4/4 Eerste ... 34
Resultaten 31 tot 39 van de 39

Onderwerp: Ik heb een waardeloos huwelijk , ik wil een nieuw begin. (alleen dames van 25 en 35!!

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Sekse
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phoenix72 Bekijk Berichten
    Ik ben het wel met je eens! Een schande om zo'n oproep te doen terwijl je nog getrouwd bent. Diep triest en wat er nog erger is dat ik reacties van vrouwen lees die deze man nog willen leren kennen ook....wat voor vrouw ben je dan? Waar is jezelf respect dat je iets met een getrouwde man wil beginnen.
    Ik heb medelij met zijn vrouw. Miskiena, ze komt waarschijnlijk uit de bergen en kan niet lezen of schrijven. Want een vrouw met ballen, had hem allang het huis uitgezet.
    Mijn oproep voor deze man is; Als de situatie echt zo erg is, doe je vrouw, je kinderen en jezelf dit niet aan, want hier wordt niemand beter van!
    Jij snapt mij, wollah snap die vrouwen ook niet die er nog op in gaan door deze shmetta le leren kennen en hem uberhoud kans geven. kijk als hij gescheiden was geef ik hem gelijk om op nieuw te beginnen maar hij leeft nog met zn vrouw. welloh respecr echt helemaal niks.

Banned
    Ingeschreven
    May 2008
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    1
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berbersedame Bekijk Berichten
    Jij snapt mij, wollah snap die vrouwen ook niet die er nog op in gaan door deze shmetta le leren kennen en hem uberhoud kans geven. kijk als hij gescheiden was geef ik hem gelijk om op nieuw te beginnen maar hij leeft nog met zn vrouw. welloh respecr echt helemaal niks.
    Ben blij dat we het eens zijn, berberse......zullen we prive verder kletsen

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Sekse
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Ben blij dat we het eens zijn, berberse......zullen we prive verder kletsen

salmine35 FATOE30's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

en daarom blijven onze marokkanen altijd achter, gelijk een mening klaar laat iedereen lekker vrij zijn in zijn denken en doen, en als er mensen zijn die hier wat mee kunnen nou prima. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
    Sterkte samir

Banned
    Ingeschreven
    May 2008
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    1
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FATOE30 Bekijk Berichten
    en daarom blijven onze marokkanen altijd achter, gelijk een mening klaar laat iedereen lekker vrij zijn in zijn denken en doen, en als er mensen zijn die hier wat mee kunnen nou prima. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
    Sterkte samir
    Salam Fatoes

Stel, je bent getrouwd en je man is ongelukkig in jullie huwelijk. In plaats dat hij van jou gaat scheiden, plaatst hij een advertentie en gaat opzoek naar een andere vrouw. Hoe zou jij dat vinden? Wens je hem ook sterkte?

Vr Gr
    Phoenix

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Sekse
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Salam Fatoes

Stel, je bent getrouwd en je man is ongelukkig in jullie huwelijk. In plaats dat hij van jou gaat scheiden, plaatst hij een advertentie en gaat opzoek naar een andere vrouw. Hoe zou jij dat vinden? Wens je hem ook sterkte?

Vr Gr
    Phoenix
    Wollah je haalt de woorden uit mijn mond, ik denk dat ze hem gelijk de deur wijst. ze zal het nooit accepteren. maar ja sommige vrouwen zijn nog naief in dit leven. ik persoonlijk zou hem de deur wijzen en zijn leven zeur maken alleen maar omdat hij geen respect toont voor het huwelijk. als hij verder wilt zoeken moet hij scheiden niemand die hem daar dan op aanspreekt.

maar goed snap sommige hier niet,

Banned
    Ingeschreven
    May 2008
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    1
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berbersedame Bekijk Berichten
    Wollah je haalt de woorden uit mijn mond, ik denk dat ze hem gelijk de deur wijst. ze zal het nooit accepteren. maar ja sommige vrouwen zijn nog naief in dit leven. ik persoonlijk zou hem de deur wijzen en zijn leven zeur maken alleen maar omdat hij geen respect toont voor het huwelijk. als hij verder wilt zoeken moet hij scheiden niemand die hem daar dan op aanspreekt.

maar goed snap sommige hier niet,
    Ja joh....het heeft geen zin om met dit soort mensen in discussie te gaan. Ze schreeuwt dat je hem in zn waarde moet laten ( ben ik ook wel mee eens en volgens mij doen wij dat ook ) maar ze denkt zelf niet aan de gevolgen voor zijn vrouw en kinderen. Een beetje hypcriet van Fatoesh, want volgens mij zal ze nooit accepteren dat haar man vreemd gaat tenzij ze zelf dat ook doet en de schijn wil ophouden voor haar familie.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Leeftijd
    41
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Weet je vrouw van deze actie van jou? Dit is een actie: gooi niet eerstje oude schoenen weg voor je nieuwe hebt.
    Mijn man is ook op zoek naar een nieuwe vrouw die beter bij zijn geloof en het geluk van zijn moeder past en laat daarmee een aantal kinderen binnenkort heel verdrietig achter.
    Ik ben er op tijd achtergekomen zodat ik mij kan voorbereiden op wat komen gaat. En het mooiste is dat hij op alles zweert met wallah dat hij geen contacten heeft met vrouwen.

Moge god hem en mij bijstaan in zijn acties en bespreek dit eerst met je vrouw voor je verder zoekt.

Kaaskop Khadija.K's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Sekse
    Reputatie Macht
    14374
    Likes Ontvangen
    215
    Likes Gegeven
    4279

Standaard

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Sterkte Nefretitie,ik ken mannen (mannen van vriendinnen)die gezworen hebben met de koran in hun hand.Losers en leugenaars

+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 4/4 Eerste ... 34

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten