advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 15/15 Eerste ... 51415
Resultaten 141 tot 145 van de 145

Onderwerp: Ik zoek een 2e vrouw om mee te trouwen

Anonymousa anonymous79's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door abo yassir Bekijk Berichten
    Zoals jullie kunnen lezen ben ik al getrouwd en wil graag een 2e vrouw huwen. Financieel gezien kan ik eigenlijk met 4 vrouwen tegelijk trouwen, maar dat wil ik nog niet. Ik ben niet die type die zegt dat hij niet getrouwd is, maar ondertussen met andere vrouwen afspreekt. ik wil mijn geld op een halal manier besteden, zodat ik er later (hiernamaals) van profijt heb. En ik wil ook dat mijn vrouw hiervan kan profiteren

Mijn hart verscheurt als ik verhalen hoor dat voornamelijk gescheide marokkaanse vrouwen met niet moslims wonen en gebruikt worden. Dit geldt ook voor meisjes die nog niet getrouwd zijn. Ik hoor de verschrikkelijkste verhalen en dat doet zoveel pijn dat ik gewoon soms moet huilen.

Waarom kunnen wij getrouwde moslim mannen gewoon niet een 2e vrouw nemen! We worden zelfs door onze eigen zusters aangevallen!!! Het is toch goed dat we onze zusters kunnen opvangen. Als wij moslim mannen dit niet doen, dan doen de niet moslims dit wel voor ons. Is toch schandalig!! En hoeveel mannen gaan er vreemd terwijl zijn vrouw weet dat hij vreemd gaat. Zij accepteert dit beestachtige gedrag!!!! Maar als hij zegt dat hij wil trouwen, dan krijgt hij een hakbijl op zn hoofd!

Ik wil geen discussie aanwakkeren ofzo. Wil jij niet trouwen met een getrouwde man, dan hoef je ook geen reactie te plaatsen. En voor dat ik het vergeet! als jij ongelovig bent en je hebt dit allemaal gelezen en je bent het er niet mee eens, dan kan je gewoon de pot op!!!
    I think anyone has right to make choices on their own life.
    I can read your *advertisment* and i dont understand why you think u doing the right thing ?
    Like someone wrote above me , if you have so much money why dont you just use them on your family members ?
    For my opinion is you are aplying for a licence to cheat under the reason that you can have a second wife
    well good luck with it .

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Asalaam wa alaykoem warahmetuAllah wa baraketuh

Ya akhie wil je even een hart onder de riem steken, je hebt een mashaAllah bericht geplaatst dat helaas door vele niet eens gezien wordt.
    Tegen diegene wil ik zeggen vrees Allah subhanahu't ala, deze broeder is een mashaAllah broeder die zich bekommerd om de ummah. Een broeder die zich bekommerd om de vrouwen die door zina pleegde mannen aan de kant worden gezet met kinderen en al en als oud vuil worden behandeld. Wat dan ook nog door de gemeenschap als niet waardig worden gezien, want ja welke gezonde, jeugdige marrokaan etc. wilt nu een kind van een ander opvoeden!!
    SubhanaLlah denken jullie nog wel na??? Het is een toegestane zaak van Allah subhanahu't ala of wij als vrouwzijnde nu leuk vinden of niet.
    Het is nu eenmaal zo dat een man doorgaans meer kan geven dan een vrouw, waarom gunnen wij hen dat niet in het Halal en een ander zuster onze goede man?? Zegt onze profeet sallahualay wa salaam dan niet; "je bent pas een moslim als je de ander wenst wat je voor jezelf wenst"!!. Starfurllah wij zouden liever hebben dat onze mannen zina pleegt, al is het met zijn ogen, dan dat wij hem toestaan te trouwen met een tweede, derde of vierde vrouw.
    Deze broeder is mashaAllah eerlijk en alles wat hij zegt zijn de woorden van een moe'mien mashaAllah! Ieder die dat niet ziet of niet wilt zien vraag ik aan Allah tabaraka'ta ala jou ogen te openen...Ameeeeen Yarabbie 3lameen.
    Moge Allah tabarka't ala de ummah versterken in het goede.

Ma'aslaam
    Oeeght filLah

Would B Prikker
    Ingeschreven
    May 2009
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Mijn mening is is dat de broeder die een tweede vrouw zoekt, zelf weet wat hij doet. En ik hoop van ganse harte dat hij er 1 vind. Mijn steun heeft hij!

Prikker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    4
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taweed Bekijk Berichten
    Tegen diegene wil ik zeggen vrees Allah subhanahu't ala, deze broeder is een mashaAllah broeder die zich bekommerd om de ummah.
    Dat doet me denken aan die kindersekstoerist die zich bekommert om arme kleine kinderen.

Een broeder die zich bekommerd om de vrouwen die door zina pleegde mannen aan de kant worden gezet met kinderen en al en als oud vuil worden behandeld.
    Door sommige islamieten misschien. Er zijn genoeg niet bekrompen islamieten en ook christenen en andersdenkenden die graag een relatie of een huwelijk willen met een gescheiden vrouw. En haar ook met respect behandelen.

Wat dan ook nog door de gemeenschap als niet waardig worden gezien, want ja welke gezonde, jeugdige marrokaan etc. wilt nu een kind van een ander opvoeden!!
    Trouw dan of ga samenwonen met iemand buiten "de gemeenschap" zou ik zeggen. Hoezo racisme?
    Alhoewel ik betwijfel of iedere Marokkaan zo achterlijk is als jij schijnt te denken, ik kan het me niet voorstellen. De Marokkanen die ik ken tenminste niet.

SubhanaLlah denken jullie nog wel na??? Het is een toegestane zaak van Allah subhanahu't ala of wij als vrouwzijnde nu leuk vinden of niet.
    Knap, heeft Allah je een fax gestuurd? Islamieten vinden dat de koran het woord is van Allah en daar staat toch iets heel anders in. "Als gij vreest onrechtvaardig te zijn jegens de wezen." Deze ongehuwde dames lijken me geen wees.

Het is nu eenmaal zo dat een man doorgaans meer kan geven dan een vrouw, waarom gunnen wij hen dat niet in het Halal en een ander zuster onze goede man??
    Er zijn ook zat ongehuwde mannen, zowel van de islamitische als niet-islamitische kunne. Denk je dat die geen seksuele of relationele behoeften hebben. Sterker nog, het is wetenschappelijk aangetoond dat een man zonder vrouw veel eerder overlijdt dan een man met vrouw. Dus door met twee vrouwen te "trouwen" pakt deze man levensjaren en geluk af van een andere man.

Zegt onze profeet sallahualay wa salaam dan niet; "je bent pas een moslim als je de ander wenst wat je voor jezelf wenst"!!.
    Precies. Help daarom liever ongetrouwde mannen aan de vrouw. En kijk ook eens verder dan de Marokkaanse gemeenschap, want een Nederlandse of Surinaamse man heeft geen problemen met een gescheiden vrouw.

Enfin, wat een haatgevoelens weer tegen alles wat niet islam is.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Leeftijd
    41
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Ik wil wel even inspringen maar weet niet waar .

Waarom mogen vrouwen niet 4 mannen want vrouwen hebben meer behoefte in die dingen dan mannen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 15/15 Eerste ... 51415

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten