• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: ben jij een leuk, prettig gestoord, gezellig en open dame?? read...

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard ben jij een leuk, prettig gestoord, gezellig en open dame?? read...

Nu moet ik natuurlijk een “pakkende” tekst en een verhaal schrijven die jou verleid om te reageren op me , maar dat ga ik niet doen..

Ik ga proberen om zo eerlijk, direct, en reëel mogelijk te beschrijven wat ik zoek (of nouja zoek : wat ik wens en graag zou willen) , en jou de keus laten of je je daarin herkent.

Zoals denk ik de meeste mensen wel hebben, zal mijn beeld van een perfecte vrouw niet geheel reëel zijn. Niet omdat ze niet zou bestaan, maar omdat je als mens veranderd naarmate de jaren vorderen.
      Wat ik nu zie als een perfecte vrouw, is anders dan 10 jaar geleden, en zal ook anders zijn dan over 10 jaar.

Ik kijk dan ook naar het algemene, de eigenschappen die ik als must zie bij een vrouw, en de eigenschappen van een vrouw die werkbaar zijn en matchen met mij als persoon.

Een vrouw waarbij je het gevoel hebt blij te zijn om haar in je omgeving te hebben, waarbij je zin krijgt om erop uit te trekken, die het beste in je omhoog haalt, en die je laat lachen!
      Een sterke vrouw die me durft te corrigeren of te adviseren als ik het een keer verkeerd zie of iets op een verkeerde manier benader, en me gedegen en juiste feedback kan geven.
      Een vrouw met imaan in haar, die niet bang is voor mij, maar voor Allah swt, en hier ook bewust van is.
      Een vrouw die je aanvult, je kan motiveren en op sommige momenten kan opfleuren.
      Een vrouw die hygiënisch is en zich goed verzorgt (heel belangrijk).
      Een vrouw die intelligent is, maar geen grootheidswaanzin heeft, en haar intelligentie op een goede manier benut.
      En tot slot, een vrouw die er spontaan uitziet en is, actief is, en er leuk uitziet.

Nu denk jij zeker: nu weet ik het wel wat jij wil, vertel me eens wat jij te bieden hebt en hoe jij bent???

Ben bijna 30 lentes jong, woon in de randstad, werk, sport wekelijks minimaal 3x , probeer zo vaak mogelijk naar de moskee te gaan en mijn familie te bezoeken, en als er wat tijd over is leuke dingen te ondernemen met vrienden.

Hoe ik eruit zie??
      rond de 1.80 , gespierde bouw, kortgeschoren haar (soms kaal) , licht baardje, lichte ogen..
      kleding verschild : casual , pak of sportief (ligt net aan de gelegenheid)

Wat ik in het verleden heb gedaan?
      In mijn jonge jaren (zoals vele van mijn leeftijd) , na schooltijd naar de moskee, om daar les te krijgen, qua studie heb ik na de gymnasium, een management opleiding gedaan aan de erasmus universiteit, en daarna een MBA. Sinds 2 jaar ben ik een ondernemer, nadat ik een aantal jaar voor een international heb gewerkt.

Sinds mijn 19e woon ik op mezelf, en ben ik ook op mezelf ingesteld (wat best mag veranderen als je een aanvulling bent en andersom natuurlijk)

samengevat ben ik: sportief, eerlijk,verzorgd, zeer spontaan, hou van dollen (soms pesten maar dat mag op zn tijd), gelovig, welbespraakt en ambitieus!!!!

herken jij jezelf in mijn vraag, en bevalt je mijn beschrijving?? Stuur me een bericht!!!
      btw: ben zeer allergisch voor mensen die zich anders voordoen!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: ben jij een leuk, prettig gestoord, gezellig en open dame?? read...

....
      ...
      ..
      .

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten