Salaam 'alikoem
Ik ga proberen om zo eerlijk, direct, en reŽel mogelijk te beschrijven wie ik ben en wat ik zoek.
Ik ben een 29 jarige berberse jongeman,en met een leuke baan en een heerlijk huis,respect,beleefdheid,humor en een verantwoordelijkheidsgevoel meen ik een goede basis gelegd te hebben.
Ik ben een bedachtzame jongeman die van een gesprek op niveau houdt,daarintegen ben ik ook zeker van het ontspannen,lachen,reizen,soms gek doen en ik hou ik van het leven met alles wat erbij hoort. Ik ben een erg zorgzame jongen, kom van goede huize en vind het belangrijk om er verzorgd en netjes uit te zien.
Ik werk in de bancaire sector als adviseur. Uiterlijk: 180,getint,lichte ogen,sportieve,sportief breed postuur,,zwart haar,verzorgd uiterlijk.
Ik ben een jongeman die hard werkt, respect heeft,spontaan is,je laat lachen en zijn verantwoordelijkheid neemt. Een intelligente jongeman waar je een goed gesprek mee kan voeren, die jou kan laten lachen en die altijd voor je klaar zal staan.

Waar ik dacht dat je was, daar was je niet. Misschien was je er wel maar zag ik je niet. Misschien zag ik je wel maar wilde ik je niet in verlegenheid brengen.
Hoe dan ook, dit is mijn ultieme poging om je alsnog te vinden. In mijn gedachten ben jij een lieve spontane meid met een zacht karakter, denkt in oplossingen en bescheidenheid siert jou. Je denkt verder dan alleen aan vandaag.Als het mogelijk is wil je graag samen met je man meer van de wereld zien. Je bent niet te lui om je te verdiepen in zaken waar je meer vanaf wilt weten. Nee, dit is geen sollicitatie, maar als we dan toch de rest van ons leven bij elkaar gaan blijven dan is het wel mooi meegenomen als we een goed gesprek kunnen hebben en elkaar begrijpen. Als je elkaar begrijpt en geduld hebt dan ben je een sterk team.
Als je beslist om iemand te leren kennen, moet er van beide kanten moeite en tijd worden geÔnvesteerd. Het kan niet zo zijn dat een persoon continu moeite doet voor een ander.
Ik ben ik van mening dat je elkaar moet ontdekken en uiteindelijk telt het gene wanneer je elkaar in de ogen aankijkt.
Leeftijd vind ik maar een getal en bind me daar dus niet aanvast.
Ik ben tot slot van mening dat een stukje tekst een vertekend beeld kan geven over een persoon, daarom nodig ik jou uit om mij een pm te sturen zodat we verder elkaar beter kunnen leren kennen..