16-Year-Old Iranian Girl Hanged For Being A Rape Victim
A young girl who was accused of "moral corruption" (premarital sex) as a result of being raped was executed by hanging in Iran on Sunday the 16th.
When the girl told the judge that he should "punish the perpetrators of moral corruption, not the victims", the judge used his power to push (beyond normal procedures) for the 16-year-old's execution.
When asked, judge Haji Rezaii, a fundamentalist Muslim, said that he executed the girl for her "sharp tongue".
Source: www.iranfocus.com

De echte straf voor deze zondaar kom uiteraard pas wanneer ze straks in de hel zal branden voor haar wandaden.
Moge deze wijze rechter beloond en gezegend worden voor zijn inzichten!
Als het over de hel gaat denk ik dat die "rechter" zich grotere zorgen moet maken.

Hoe durft die gore snol ook d'r smerige bek open te doen tegen die eerbiedwaardige rechter?!![]()
Er moet vooral meer recht worden gesproken!Geplaatst door Mark
16-Year-Old Iranian Girl Hanged For Being A Rape Victim
A young girl who was accused of "moral corruption" (premarital sex) as a result of being raped was executed by hanging in Iran on Sunday the 16th.
When the girl told the judge that he should "punish the perpetrators of moral corruption, not the victims", the judge used his power to push (beyond normal procedures) for the 16-year-old's execution.
When asked, judge Haji Rezaii, a fundamentalist Muslim, said that he executed the girl for her "sharp tongue".
Source: www.iranfocus.com
Ik hoop dat die rechter krijgt wat hij verdient.
Ik snap niet dat dit nog aan jezelf te verkopen is onder het kopje rechtvaardigheid.
Vreselijk voor het meisje.
Maar eigenlijk maak ik me meer zorgen over het feit dat er in Nederland ook mensen rondlopen die deze zaak legitiem vinden.
Oja? Maar je hebt het vast niet over politie en justitie die vinden dat het slachtoffer het er zelf naar gemaakt heeft?Geplaatst door nard
Ik snap niet dat dit nog aan jezelf te verkopen is onder het kopje rechtvaardigheid.
Vreselijk voor het meisje.
Maar eigenlijk maak ik me meer zorgen over het feit dat er in Nederland ook mensen rondlopen die deze zaak legitiem vinden.
Wat een walgelijke persoon die rechter. En dat het in de krant staat na dat het is gebeurd.
De echte straf voor deze zondaar kom uiteraard pas wanneer ze straks in de hel zal branden voor haar wandaden.
Moge deze wijze rechter beloond en gezegend worden voor zijn inzichten!![]()
Ja daar heb ik het wel over. Mijn eerste zin, goed lezen.Geplaatst door taouanza
[B]Oja? Maar je hebt het vast niet over politie en justitie die vinden dat het slachtoffer het er zelf naar gemaakt heeft?
Bladwijzers