Want hoe zit dat dan? Er worden maar de hele tijd vrouwen bevrijd, maar hoe zit het met die arme mannen? Schaap? Bilal? Jongens?
Geplaatst door David
Want hoe zit dat dan? Er worden maar de hele tijd vrouwen bevrijd, maar hoe zit het met die arme mannen? Schaap? Bilal? Jongens?
Wat goed zeg, dat er daar nog niemand aan gedacht heeft.
Iedereen focust maar op de vrouw.
Natuurlijk, als je de man bevrijdt, krijgt de vrouw automatisch haar vrijheid.
De man bevrijden waarvan zou je je afvragen?
Van heel veel dingen kan ik voorstellen oa:
Zijn bekrompenheid
Zijn verkeerde interpretatie van de koran
Zijn macho gedrag
Zijn Groot ego
Zijn gevoel voor verantwoordelijkheid jegens de vrouw
Zijn hoog gehalte aan testosren, nee anders krijg je maar mietjes(vat het niet persoonlijk David) en dan is er niks meer voor de vrouw.
Zijn neiging om zijn spieren te oefen of de vrouw
Zijn waanbeeld over zijn superioriteit
.............................. wie wil nog aanvullen?????????????????
Kleinzieligheid heb je wel eens een zieke man gezien?
![]()
Geplaatst door SalmayaSale
Zijn hoog gehalte aan testosren, nee anders krijg je maar mietjes(vat het niet persoonlijk David) en dan is er niks meer voor de vrouw.
Ik vat het niet persoonlijk op, maar je redenatie klopt niet. Al dan niet homo heeft niks met testosteron te maken, en homo's en mietjes zijn twee verschillende dingen. Een mietje is een flauw, laf ventje, en die heb je zowel onder homo's als onder hetero's. En ook mietjes hebben niks met testosteron te maken.

De vreselijke dominantie van bepaalde mannen.
Niet tegen kritiek kunnen.
Zich aanstellen als een klein kind als ze tegengesproken worden.
Grof taalgebruik tegenover vrouwen.
Als de vrouw bevrijd is, dan is de man dat ook. Daar met de opvoeding door de moeder, de Oemmah staat of valt.Geplaatst door David
Geplaatst door deleted user
Als de vrouw bevrijd is, dan is de man dat ook. Daar met de opvoeding door de moeder, de Oemmah staat of valt.
En de opvoeding door de vader? Of mag die arme man zich niet met de kids bemoeien?
Geplaatst door David
Ik vat het niet persoonlijk op, maar je redenatie klopt niet. Al dan niet homo heeft niks met testosteron te maken, en homo's en mietjes zijn twee verschillende dingen. Een mietje is een flauw, laf ventje, en die heb je zowel onder homo's als onder hetero's. En ook mietjes hebben niks met testosteron te maken.
Mijn redenering is meer figuurlijk dan letterlijk. Ik bedoel alleen dat wij geen verwijfde mannen willen.
Maar je hebt natuurlijk gelijk.
Geplaatst door SalmayaSale
Mijn redenering is meer figuurlijk dan letterlijk. Ik bedoel alleen dat wij geen verwijfde mannen willen.
Maar je hebt natuurlijk gelijk.
Natuurlijk heb ik gelijk!![]()
Kijk uit dat je niet afglijdt naar:Geplaatst door David
Natuurlijk heb ik gelijk!![]()
Ego
Bladwijzers