Nawijn, 10 jaar directeur van de IND, zelfs nog Minster voor Integratie geweest en nu parlementslid in de tweede kamer zei in een discussie op lowlands dat er geen plaats is voor de Islam in Nederland. MTV die die discussies uitzond heeft het geval met nawijn niet uitgezonden.
Bron Talpa 31/08/05
Volgens mij is dit je reinste discriminatie. Sterker nog dit soort monsters zetten ze op cruciale posten die minderheden aangaan. Het is net alsof je Jozef Mengele directeur maakt van het Joods Maatschappelijk Werk.
Opvolgster Verdonk, ex-oppercipier van de gevangenissen in Nederland en ex-directeur staatsveiligheid van het Ministerie van Binnenlandse zaken houdt zich nu bezig met onze integratie.
Racisten en gevangenbewaarders zijn onze 'begeleiders' in de integratie.
Laat ik het de Hollandse methode noemen.
Als het waar is van die uitspraak van Nawijn over de niet-bestaande plaats voor de Islam in Nederland, zou ik graag op deze plaats de Hollandse Femke Halsema willen citeren:
Nawijn is een clown.

Kijk en luister (20 sec)naar Nawijn en weet hoe serieus je deze man moet nemen.
Welke looser is de formateur van Bakellende I? Ik bedoel, hoe kun je iemand op zo'n hoge post plaatsen terwijl hij zulke uitlatingen doet.
Deze manier van denken zullen ongetwijfeld al langer bestaan bij Nawijn. Een beetje onderzoek had Nawijns' denkwijze, toendertijd, ook duidelijk naar voren doen komen. Hieruit zou duidelijk moeten zijn dat hij niet geschikt is voor de post integratie!
Vreemd dat MTV die uitspraken over de Islam niet heeft uitgezonden want andere uitspraken van Nawijn zijn wel uitgezonden zoals 'u zit hier alleen bij gratie van de slavenhandel'. Dat heeft hij al een 'slip of the tongue' genoemd dus staat hij zelf niet achter. Als hij gezegd zou hebben dat er geen plaats is voor de Islam is dat echter een veel ernstiger uitspraak. De eerste uitspraak is alleen maar in de context nogal flauw maar als een zwarte mede-discussiant het gezegd had was het weer een uitspraak geweest die iedereen als feitelijk juist had gezien.

Een Surinaamse jongen stelde tijdens Lowlands Naziwijn een vraag over de slavernij.Geplaatst door Zwarte Schaap
Racisten en gevangenbewaarders zijn onze 'begeleiders' in de integratie.
Laat ik het de Hollandse methode noemen.
Nazizwijn beantwoorde getergd : Als er geen slavernij was, zou jij hier niet zitten
Slip of the tongue, noemde hij het.
En geen haan die er naar kraaide.

@ waterfiets, je was me net voor.![]()

Ach man, wie neemt Nawijn nou serieus.
Die man lult uit zijn nek en denkt met "popie-jopie" uitspraken het domme volk te winnen. En zelfs DIE trappen er niet in..
Let op mijn woorden: Nawijn is exit na de volgende verkiezingen!
Geen politici of partij die die man nog serieus nemen.

Ik speel even the know it allGeplaatst door delirious
Een Surinaamse jongen stelde tijdens Lowlands Naziwijn een vraag over de slavernij.
Nazizwijn beantwoorde getergd : Als er geen slavernij was, zou jij hier niet zitten
Slip of the tongue, noemde hij het.
En geen haan die er naar kraaide.. Maar dat was Andrew Makkinga,presentator van The Battle op nps en hij was ook bij het Lagerhuis een tijdje.Komt uit Oeganda als ik me niet vergis.
Maar inderdaad,ik kon het ook niet geloven dat hij dat zei.Daarnaast klopt die uitspraak ook nog eens niet dus zijn historische kennis zou wat bijgespijkerd mogen worden.

Dacht dat het een Surinamer was.Geplaatst door mulan
Ik speel even the know it all. Maar dat was Andrew Makkinga,presentator van The Battle op nps en hij was ook bij het Lagerhuis een tijdje.Komt uit Oeganda als ik me niet vergis.
Maar inderdaad,ik kon het ook niet geloven dat hij dat zei.Daarnaast klopt die uitspraak ook nog eens niet dus zijn historische kennis zou wat bijgespijkerd mogen worden.
Ik ken hem ook van het Lagerhuis.
Bladwijzers