advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/2 12 Laatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Bescherm onze islaam!!!!!! a.s zaterdag demostratie van Anti islaam

samirouch
    Gast

Standaard Bescherm onze islaam!!!!!! a.s zaterdag demostratie van Anti islaam

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    niet vermijden maar komen!

Wij moslims moeten ons verdedigen!!!!!!

Moslims laat van je horen in Amsterdam dat zijn we

verplicht aan allah!!!!!!!!

We laten niet met ons spotten!!!!

Ze willen ons onze islaam afpakken!!!!!

Zaterdag 30 Oktober 2010 zal er een geweldadige demonstratie plaats vinden van de Britse Anti-Islam beweging EDL (English Defence League).

Deze organisatie heeft al vele geweldadige demonstraties gevoerd in Engeland waarbij winkels, huizen en auto’s van Moslims zijn vernield en verbrandt. Mensen die voor Moslim gezien worden, zijn slachtoffers geworden van aanvallen waarbij kledingstukken van vrouwen van hun lichaam zijn afgescheurd en mensen zijn dusdanig mishandeld dat ze in ziekenhuizen zijn beland. Knuppels, messen en allerlei andere voorwerpen worden gebruikt om mensen aan te vallen. Ook gebruiken de leden van EDL bevroren varkensvlees als stenen om op mensen mee te gaan gooien.

Helaas worden zulke demonstraties door de veiligheidsorganen van de overheid niet tegen gehouden. Ook is het onmogelijk om zulke demonstraties te verbieden. De reden hiervoor is dat demonstreren onder vrijheid van meningsuiting valt. En daar tegen zal de regering nooit ingrijpen. Dus de Moslims in Nederland dienen zich te beschermen door juiste maatregelen te nemen.

Advies: Probeer andere Moslims, vrienden en kennissen op de hoogte te brengen van wat er gaat gebeuren. En raad iedereen aan om zoveel mogelijk fysieke confrontatie te vermijden met de demonstranten. Tevens dienen vrouwen niet naar buiten te gaan. Omdat vrouwen met een duidelijk Islamitisch uiterlijk (hijab) worden vaak aangevallen.

Helaas worden de vernielingen en aanvallen van EDL niet in beeld gebracht door de media. Hierdoor zijn mensen vaak geneigd de ernst van deze zaak te onderschatten.

---------

AMSTERDAM - Ongeveer vijfhonderd personen zullen volgende week zaterdag een demonstratie van het Platform tegen Vreemdelingenhaat in Amsterdam bijwonen. Dat is althans de verwachting, zo zei een woordvoerster vrijdag.

© NU.nl/Bob van KeulenHet protest is een demonstratie tegen een bijeenkomst van de English Defence League (EDL). Die rechtse, Engelse organisatie is dezelfde dag in Amsterdam om steun te betuigen aan Geert Wilders.

Het Platform tegen Vreemdelingenhaat is niet uit op een confrontatie met de EDL. De tegendemonstratie vindt dan ook plaats op het Jonas Daniel Meijerplein, ver van het Museumplein, waar de EDL bijeen wil komen.

Bij het platform is een groot aantal organisaties aangesloten, waaronder het Landelijk Beraad Marokkanen en Nederland bekent kleur.

Dutch Defence League

Hoeveel personen er naar de demonstratie van de EDL komen, is onduidelijk. Op de Facebook-pagina van de organisatie hebben ruim tweehonderd personen aangegeven aanwezig te zijn. Ongeveer evenveel mensen zeggen misschien te komen. De Dutch Defence League, de Nederlandse zusterorganisatie van de EDL, kon hier vrijdag niets over zeggen.

De Engelse beweging wil met de demonstratie haar steun betuigen aan Geert Wilders. De PVV-leider stond de afgelopen weken terecht op verdenking van onder meer aanzetten tot discriminatie. Naar eigen zeggen is de EDL tegen de radicale islam. Volgens tegenstanders is het een racistische organisatie die onder meer uit voetbalhooligans bestaat.

AntifascistischeActie

Enkele linkse organisaties als de AntifascistischeActie (AFA) hebben opgeroepen om volgende week zaterdag naar het Museumplein te komen om de demonstratie van de EDL te verstoren. Deze oproep staat los van de demonstratie van het Platform tegen Vreemdelingenhaat.

Gemeente, politie en justitie in Amsterdam nemen volgende week een besluit over de eventuele veiligheidsmaatregelen die nodig zijn om ervoor te zorgen dat de demonstraties niet uit de hand lopen. Geert Wilders zelf gaf eerder aan helemaal niets met de EDL te maken te hebben. Hij zei ook dat hij liever ziet dat de demonstratie van de organisatie er niet komt als er ook maar enige kans op geweld is.

doorsturen djazzakoumAllah!!!

ghuraba1
    Gast

Standaard

Waarlijk Allah is de De Wijze Almachtige Rechter de meeste Barmhartige

Moge Allah subhana wa ta ala ons leiden op het rechten pad

wie je ook moge zijn moslim of geen moslim. aan zetten tot demostratie is ten allen verboden er moet orde zijn.

mohammad1
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghuraba
    Waarlijk Allah is de De Wijze Almachtige Rechter de meeste Barmhartige

Moge Allah subhana wa ta ala ons leiden op het rechten pad

wie je ook moge zijn moslim of geen moslim. aan zetten tot demostratie is ten allen verboden er moet orde zijn.
    Inderdaad broeder, Allah (swt) heeft de rebellerenden niet lief.

Wa salaam alaykum :vrede:

!!!!!
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Sekse
    Reputatie Macht
    756
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Bescherm onze islaam!!!!!! a.s zaterdag demostratie van Anti islaam

Je moet juist die hooligans geen centraal mikpunt geven, maar laat ze lekker kreperen in hun onbetreden buitenland. En ga er maar vanuit dat politie en justitie deze eendags meute zal onderdrukken.

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Bescherm onze islaam!!!!!! a.s zaterdag demostratie van Anti islaam

Verstandige woorden, immers gaat er iets mis dan zou de Islam het weer gedaan hebben.
    Laten we praten, maar niet provoceren.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Mensen als Geert Wilders verdienen het niet om in het middelpunt te staan. En waar gaan wij voor zorgen, dat die holigans in het middelpunt komen te staan?

En wie heeft het dan uitgelokt? De holigans? of de islamieten?
    Ik denk dat we allemaal wel het antwoordt weten
    Op deze manier los je niets op, we bereiken niets we gaan der alleen maar op achteruit.

samirouch
    Gast

Standaard

salaam oe alaikoem

Je hoeft niet te demostreren,
    Maar we mogen ook laten weten dat we hier niet mee eens zijn.
    je kunt alleen aanwezig zijn.
    Natuurlijk moet je beheersen, En niet vechten of iets slechts doen.
    Want dan hebben wij moslims het weer gedaan.
    Volgens mij komen er ook veel bekende moslims.
    Deze staan natuurlijk appart. Zodat het niet uit de hand loopt.
    Maar inschallah beschermt allah ons voor de kaffiers.
    Het word alleen maar erger met moslim haat. Maar elhemdoelilah
    word onze geloof alleen maar sterker. De islaam zit in ons hart
    door ons bloed. Ik ben zelf een vrouw. met de hyjaab is het meer te zien. Maar ik heb gezegt als er iemand aan mijn hyjaab durft te komen.
    Dan bescherm ik mij met alles wat ik heb.
    Elhemoelilah we krijgen de sterke kracht van allah.
    laat ze maar praten. ik hoop inschallah dat het niet uit de hand loopt.
    Maar aan de andere kant als die haatzaaiers die achter Wilders staan.
    Wel erge dingen doen. Hoop ik dat ze het ook op het Nieuws laten zien.
    Dit maakt dan voor de rechtzaak wat moeilijker voor hem. En ik hoop een voordeel voor ons. Want dan heeft hij toch Haat gezaait tussen bevolkingsgroepen.
    salaam oe alaikoem wa raghmatoe allah allah is met ons moslims

mohammad1
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samirouch
    salaam oe alaikoem

Je hoeft niet te demostreren,
    Maar we mogen ook laten weten dat we hier niet mee eens zijn.
    je kunt alleen aanwezig zijn.
    Natuurlijk moet je beheersen, En niet vechten of iets slechts doen.
    Want dan hebben wij moslims het weer gedaan.
    Volgens mij komen er ook veel bekende moslims.
    Deze staan natuurlijk appart. Zodat het niet uit de hand loopt.
    Maar inschallah beschermt allah ons voor de kaffiers.
    Het word alleen maar erger met moslim haat. Maar elhemdoelilah
    word onze geloof alleen maar sterker. De islaam zit in ons hart
    door ons bloed. Ik ben zelf een vrouw. met de hyjaab is het meer te zien. Maar ik heb gezegt als er iemand aan mijn hyjaab durft te komen.
    Dan bescherm ik mij met alles wat ik heb.
    Elhemoelilah we krijgen de sterke kracht van allah.
    laat ze maar praten. ik hoop inschallah dat het niet uit de hand loopt.
    Maar aan de andere kant als die haatzaaiers die achter Wilders staan.
    Wel erge dingen doen. Hoop ik dat ze het ook op het Nieuws laten zien.
    Dit maakt dan voor de rechtzaak wat moeilijker voor hem. En ik hoop een voordeel voor ons. Want dan heeft hij toch Haat gezaait tussen bevolkingsgroepen.
    salaam oe alaikoem wa raghmatoe allah allah is met ons moslims
    Salaam alaykum beste zuster,

Je formuleert het nu iets beleefder en genuanceerder dan in je eerste bericht.
    Fundamenteel is er niets veranderd, ook niet in je hart.
    Je roept nog steeds op tot actie.
    Passieve actie als men jullie met rust laat.
    Maar je zal er wel staan en liefst zo opvallend mogelijk.
    En opgeladen, vol adrenaline, misschien zelfs hopend op problemen.
    Met andere woorden jullie gaan provoceren!

In de UK was er een imam die zei: "Als de hijaab die als bescherming dient, zijn functie niet meer vervult, maar problemen kan uitlokken, laat je hem best af."
    Als je problemen vreest dan ga je er dus best niet naar op zoek.
    Tenzij je natuurlijk de haat tussen bevolkingsgroepen wil aanwakkeren om er voordeel uit te halen zoals je zegt. Welk voordeel zuster?

Voordeel haal je enkel uit het goede voorbeeld te geven en het goede uit te dragen. Je werkt toch aan het Hiernamaals, is het niet?

Duniya is nafs, de beste willen zijn, de sterkste willen zijn, de slimste willen zijn, de anderen die de eigen mening niet delen willen haten.

Waar is de onderwerping aan Allah (swt) en Zijn beproevingen?
    Waar is het geduld? Waar is het wedijveren in goede zaken?
    Waar is het overlaten van meningsverschillen aan Hem?

Als je iets slecht wordt aangedaan, doe dan iets goed terug.
    Misschien wordt je ergste vijand dan nog je beste vriend als Allah (swt) dat wil.
    Dat is Islam! Dat is de Weg!

aboenoeh
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mohammad
    Inderdaad broeder, Allah (swt) heeft de rebellerenden niet lief.

Ik ben geen voorstander van demonstraties, met name omdat ik een heel groot vraagteken zet bij de effectiviteit en het nut ervan. Ik heb er een nog grotere moeite mee wanneer mannen en vrouwen zich mengen en wanneer de emoties hoog oplopen en eigendommen van mensen worden vernield. Ik geloof ook niet dat demonstreren een manier is om een samenleving te veranderen. Maar ik denk dat het verbod dat geleerden op demonstreren stellen met name te maken heeft met het in opstand komen tegen de tagoet.het zou trouwens de positsie van de geleerden en hun meesters in gevaar brengen Als je het koningshuis van Saudi-Arabie of de koning van Marokko dus als Moslims ziet, zou het haraam zijn tegen hen te demonstreren, en zou men hem moeten adviseren in stilte. Maar wat als Moslims in Amerika, Nederland of Duitsland wonen? of als hun leiders afvaliger zijn dan fir3awn Dan gaat deze redenering toch niet langer op? Bovenstaande fataawa worden klakkeloos overgenomen van Saudische geleerden en op onze westerse situatie geplakt, maar het argument dat men niet in opstand zou mogen komen tegen de leiders gaat in het westen helemaal niet op.

mohammad1
    Gast

Standaard

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aboenoeh
    Ik ben geen voorstander van demonstraties, met name omdat ik een heel groot vraagteken zet bij de effectiviteit en het nut ervan. Ik heb er een nog grotere moeite mee wanneer mannen en vrouwen zich mengen en wanneer de emoties hoog oplopen en eigendommen van mensen worden vernield. Ik geloof ook niet dat demonstreren een manier is om een samenleving te veranderen. Maar ik denk dat het verbod dat geleerden op demonstreren stellen met name te maken heeft met het in opstand komen tegen de tagoet.het zou trouwens de positie van de geleerden en hun meesters in gevaar brengen Als je het koningshuis van Saudi-Arabie of de koning van Marokko dus als Moslims ziet, zou het haraam zijn tegen hen te demonstreren, en zou men hem moeten adviseren in stilte. Maar wat als Moslims in Amerika, Nederland of Duitsland wonen? of als hun leiders afvaliger zijn dan fir3awn Dan gaat deze redenering toch niet langer op? Bovenstaande fataawa worden klakkeloos overgenomen van Saudische geleerden en op onze westerse situatie geplakt, maar het argument dat men niet in opstand zou mogen komen tegen de leiders gaat in het westen helemaal niet op.

Vind de vouten.
    Wa salaam :vrede:

+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/2 12 Laatste

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten