Yep maar wordt er aan één van de twee voorwaarden voldaan?
Deze tukerterror/john2 had er ook al eens over dat er ieder jaar wordt gekeken of ze van de lijst kunnen en hij had het er over dat ze zelfs in 2009 nog niet van de lijst waren gehaald.
En gezien er geen nieuws is te vinden ga ik ervan uit dat ze er nog steeds opstaan.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.viejo pendejo se extravia

Afgelopen zaterdag was er een Holland Doc uitzending over bluesmuzikanten, rappers en hiphoppers in het Obama-tijdperk.
Ook een Vietnamveteraan komt aan het woord:
Ik hoefde alleen maar te bellen: We worden beschoten, stuur artillerie naar plek op de kaart. Zoveel macht hadden we. Zes man, maar met de macht van honderd kanonnen. We konden zelfs straaljagers laten komen. Dat was ons werk. Kan je nagaan hoe rot je je voelt na Vietnam. Al die macht binnen handbereik. En opeens sta je in een fabriek de vloer aan te vegen. Dat is 't dan.
Niet meer opbellen om je te laten ophalen door een helikopter van een half miljoen. Niet meer de beste wapens die mensen kunnnen maken. Wij als Amerikaanse soldaten hadden de beste spullen.
Dat is cool. Alsof je een Rolex om hebt in plaats van een Mickey Mouse horloge. Wij liepen rond met Rolex materiaal. Maar zodra je uit dienst komt, heb je weer een Mickey Mouse horloge. Dat was nog het moeilijkste.
let spirit rain flood into our thirsty hearts again

Bedankt ! betwetertje ,je mag me best ''OUWE'' noemen ,maar je bevestigd dood leuk wat ik gezegd heb !
Oorspronkelijk geplaatst door Kortman
Als ze al hun onderlinge conflicten ,moordaanslagen en twisten eens bijgelegd hadden.
Dan was de ''questie ISRAEL '' ALLANG OPGELOST GEWEEST!
M.aw dat handje vol Joden is slimmer als alle haatdragende tegenstanders !
Hier ook het eeuwige gezeik hoe slecht de Joden /israel wel zijn etc etc maar ik denk dat er miljoenen mensen op deze aarde graag de plaats in willen nemen van der ''eeuwige zielige Palesteintjes ,die er allemaal gezond en wel bijlopen T.V ,mobieltjes ,auto,s eten drinken enz enz ..... en wapens ook nog hebben.
[B]Vergelijk dit maar eens met de stumpers elders op de wereld (evt lijst kan ik tonen)die het veel en veel minder hebben ,maar nogmaals het hoeft niet want [B]EENDRACHT MAAKT [/[/B]B]MACHT en als alle ARABISCHE NEUSJES een kant op HADDEN gewezen dan had ISRAEL niet eens bestaan ! (eerste oorlog)
En als ze nu i.p.v te kankeren ( zoals hier opN.V.D.D als goed voorbeeld ) en vooral elkaar niet dagelijks als ''brave Moslims zijnde elkaar de i.p.v hersens inslaan ,maar de handen ineen slaan dan staan ze een stuk beter in hun schoenen en kunnen gezamelijk EEN vuist maken in alle opzichten tegen ISRAEL
Dag beste knuppeltje
stof tot nadenken genoeg
groetjes van een oude man , die meer van de wereld heb gezien dan jij .
![]()
Laatst gewijzigd door Kortman; 18-07-12 om 13:25. Reden: citaat

Nee, dat is geklets. Dat moet zelfs jou duidelijk zijn.
Hamas bestaat pas sinds 1987, heeft effectieve macht sinds 2006; nochtans is het probleem al 64 jaar oud. Voorheen was het hele verzet verenigd in de federatieve PLO.
De Arabische wereld is het geheel eens over het onderwerp, maar dat heeft nooit uitgemaakt. De sleutel ligt in Washington, nergens anders.de handen ineen slaan dan staan ze een stuk beter in hun schoenen en kunnen gezamelijk EEN vuist maken in alle opzichten tegen ISRAEL

Een volk dat voor tirannen zwicht ...
zal meer dan lijf en goed verliezen:
dan dooft het licht...
Hendrik Mattheus van Randwijk

Bladwijzers