Een volk dat voor tirannen zwicht ...
zal meer dan lijf en goed verliezen:
dan dooft het licht...
Hendrik Mattheus van Randwijk

Ik zou het meer verschil van inzicht noemen. Maar als jij dat graag anders ziet, wat Let je?
Zekers, maar het ging daar niet over.
Welnee. Om achter de motivatie van dubieuze figuren te komen moet je wel eens blijven doorvragen. Dat jij dat doordrammen of paranoia noemt moet jij weten.
Dat bedoel ik dus, maar er zijn er hier nog wel meer.![]()
'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

welles-nietes is meestal gebaseerd op verschil van inzicht.
daar ging het wel over, draaitol.
je hebt het zelf niet door, maar niemand is hier ontmaskerd; drammerig doorvragen heeft dan ook geen enkele zin... het heeft alleen maar gekift opgeleverd...Welnee. Om achter de motivatie van dubieuze figuren te komen moet je wel eens blijven doorvragen. Dat jij dat doordrammen of paranoia noemt moet jij weten.
ik kan wel tegen je zeggen dat er hier geen dubieuze figuren en schijnheilige hypocriete donders rondhangen met verborgen agenda's, maar dan maak ik het alleen maar erger, dan raak je juist nog meer overtuigd van je paranoïde denkbeelden.
De SGP is overigens een van de beste (maar oneigenlijke) argumenten voor een kiesdrempel.
Overigens krijgen die jongens wél altijd enorm veel waardering van andere kamergenoten voor hun vakwerk als parlementariërs: ze zijn er altijd, extreem correct en goed ingelezen etc.
Bladwijzers