Klopt. Ik ben niet te vinden op alle belangrijke topics. So what ? Dit is een forum.
Heb jij mij 'westerse basisbeginselen van het oordelen' uitgelegd ? Help me eens....? (feiten.topic, blz.)
Je kleeft wel een beetje aan het verleden,he. Koffiejuffrouwen..Zijn die niet allang vervangen door koffieautomaten ?
Er waren toen toch diskussies over bekertjes ?
Deze is trouwens van porselein, voor mensen die het plasticverleden niet goed los kunnen laten![]()

De antwoorden waar jij nu op antwoord waren mijn antwoorden aan Mellow, wel even bij de les blijven M.
Ja en dan vraag ik je weer om bronnen zoals VN verklaringen, Verklaringen Rechten van de Mens en aub niet Greta, ik smeek het je.
Oei ga jij mij nu de werkwoord vormen leren over het Russisch? En in het nederlands is het inderdaad doerak

Zeker nergens kunnen vinden, dat ik Stalin ‘christelijk’ noem he? (over bij de les blijven gesproken)
Materiaal aandragen voor mensen die niets willen weten, is niet m’n hobby.
Maar je reageerde op het woord beginselen; Google dan even lekker op het Handvest van de VN, de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, en de Vierde Conventie van Geneve.
Zelfstandige naamwoorden, zal je bedoelen. Zelfs dat verschil weet je niet.
Het woord doerak komt uit het Russisch. Het betekent daar vooral ‘dom’.

Zo ver ik weet niet , maar je probeerd zo als gewoonlijk ,gelijk een ''snotaal ''al glibberend het gesprek een andere wending te geven feit is ,Dat BUSH deze spreuk nieuw leven in blaasde !
p.s EN de grootse babbelaar ben JIJ , gezien de onproductive nonsens die je uit slaat ,gevoed door een aan het waanzinnige grenzende haat!
![]()
Laatst gewijzigd door Kortman; 09-08-12 om 21:44. Reden: vet staat beter !

Denk jij dat ik klaag over wat je zegt, als je hier niets post?! Blond? :-)
Als jij niet meer weet waar dat over ging, dan heeft het niet veel indruk gemaakt.
Nou, los van de vraag of vrouwen eigenlijk beter functioneren dan koffie-automaten (ik heb momenteel even meer aan mijn koffie, dan aan jouw antwoord), geef ik je graag gelijk. Zelfs jij moet op tijd een keer gelijk krijgen.
Bedankt! Goede poging om off topic te blijven, en de conclusie te vermijden. Prima ruis! Groot gelijk, het moet leuk blijven. Heb je nog poezieplaatjes?

Bladwijzers