Ze hebben een site opgestart, waar je een 'pretzel' (krakeling) kan bestellen die vervolgens opgestuurd wordt naar Bush, zodat 'ie erin kan stikken.
, Crea!
Maar nu ... heb hier en daar rondgesnuffeld, maar kheb nix gevonden.
Help me out, ik wil er een paar honderd sturen.
ReT
Bron: "Kevin Masters" (E-Life)

Pretzels? Zijn dat speciale JodeKoekjes?Geplaatst door ReTiCeNtt
Ze hebben een site opgestart, waar je een 'pretzel' (krakeling) kan bestellen die vervolgens opgestuurd wordt naar Bush, zodat 'ie erin kan stikken.
, Crea!
ReT
Bron: "Kevin Masters" (E-Life)
al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
als je erin kan stikken welGeplaatst door Wizdom
Pretzels? Zijn dat speciale JodeKoekjes?.
ReT
Of ben ik nou antisemitistisch bezig?Geplaatst door ReTiCeNtt
als je erin kan stikken wel.
ReT
ReT
Een beetje wel...maar ja, iedereen weet dat een Jodenkoek veeel lekkerder is dan een Negerzoen of zo'n vieze Moorkop..Geplaatst door ReTiCeNtt
Of ben ik nou antisemitistisch bezig?
ReT![]()
Een Jodenkoek smaakt hetzelfde als speculaas, alleen zit er een speciaal ingrediënt in, die mensen Islamhaters maakt.Geplaatst door manc
Een beetje wel...maar ja, iedereen weet dat een Jodenkoek veeel lekkerder is dan een Negerzoen of zo'n vieze Moorkop..![]()
ReT

Mwah dat zit ook in varkensvlees toen ik ophield met het eten daarvan kreeg ik ineens een enorme behoefte om op maroc.nl te prikken en m'n baard te laten staan. Heeeel raar![]()
Geplaatst door ReTiCeNtt
, Crea!
ReT
Bron: "Kevin Masters" (E-Life)![]()
http://www.bretzelforbush.com/eng/index.php
Thnx Waterval.
Kbedenk me opeens dat ik die site al kende, StoopiT!
ReT
Bladwijzers