You need to upgrade your Flash Player
Ga terug   Maroc.NL > Prikbord > Feedback
Deze pagina opnieuw laden Zionisme op het forum
Antwoord

Discussietools Weergave
  (#61) Oud
Germen Roding Germen Roding is offline
Senior Member
Nederland

Geslacht: Man
Credits: 17.138
Standaard 19 juli 2010, 18:51

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaltouma Bekijk bericht
Hawa, ga alsjeblieft Nederlands leren spreken/schrijven.

Waarom zou ik vol zitten met haat? Denk dat je dat beter tegen die Germen kunt zeggen. Voor de rest boeit het me niet wat iemand gelooft of niet gelooft. Je moet gewoon RESPECT tonen voor elkaar en mensen niet ONNODIG beledigen en kwetsen. DAAR irriteer ik me aan. Ik ben jou niet eens een verklaring schuldig, maar omdat je zo vreemd en FLIPSO (wtf?) typt, doe ik het toch. Puur uit medelijden. Doe geen moeite om te reageren, want je krijgt toch (virtuele) dikke lucht. PeACe out!!!

@ Ought: I know zuster. :kus:
Hm, ik zie meer haatdragende taal van jou of van Oeght dan van mij.
Respect geef ik alleen aan hen die verdienen. En helaas, je laat jezelf kennen als bekrompen en niet al te slim. Er zijn genoeg slimme mensen hier, maar jij en die jodenhaatster horen daar niet bij.

Met citaat antwoorden
  (#62) Oud
Germen Roding Germen Roding is offline
Senior Member
Nederland

Geslacht: Man
Credits: 17.138
Standaard 19 juli 2010, 18:59

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawa Bekijk bericht
Citaat:
Dit is een jodensite en germen roding is er daarom fan van!
Schaam je! Denk maar niet dat ik je als een moslim aanschouw, liever van het ras van het nazisme!!
De concurrent marokko , waar ik vele jaren geleden op actief was is het domein van niet al te slim tokkievolk. Zodra iemand te slim overkomt noemen ze hem of haar een jood. Een fout die hoogbegaafden vaak maken is dat ze denken dat iedereen net zo slim is als jij.
Je kan er niet meer uithalen dan wat er in zit en dat is bij sommige typjes hier niet al te veel. Dus trek het je niet aan.

Ik volg je een beetje en je bent denk ik intelligent en creatief. Je hebt de passie die je een groot kunstenaar zou kunnen maken, een beetje focus en je zult ons allemaal overtreffen

Met citaat antwoorden
  (#63) Oud
Hawa Hawa is offline
Senior Member

Geslacht: Vrouw
Credits: 205.904
Standaard waar gaat het over..... - 26 juli 2010, 16:32

Wat is zionisme
wat is politieke islam
wat is Wilders
wat is ik
wat is jou
en ons.

de pot verwijt de ketel als hij zwart ziet.

er is geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan.

Wie is de heiligste aller heiligsten?

Niemand dus!

Ik ben het zat!
Discussie voeren homaar.
Het is altijd zelfde gemekker!

Ik ga al die boeken die ik heb gelezen nog een keer lezen.
En waarom?
Omdat ik in al die tijden veranderd ben, meer weet en niet meer zo emotioneel wil zijn.
Wat hebben al die onderdrukte mensen aan onze emoties,niks nada,niente!

Ik heb het boekje Undercover in klein-Marokko nog een keer gelezen.
Dit boekje is geschreven door Hind Fraihi, die undercover achter de gesloten deuren van de radicale islam ging kijken, en wat geschiedde.
Haat dus!
Propaganda om jonge mensen te ronselen voor de jihad.
Moskeeen die in Belgie afspelen in Antwerpen, in achterdeurgarages, waar menig moslim of moslima radicaal gaan worden en de mensen geen hand meer willen geven.
Vrouwen en meisjes die in de sluier gaan.
Maar wat koop je hiervoor ook niks.
Omdat profeet Mohammed heeft gezegd dat mannen en vrouwen zelfde zijn.
Mannen dienen vrouwen wel te beschermen, dat wel, maar let wel, die politieke islam maakt hier misbruik van.

Vrouwen en meisjes kunnen zelfstandig door het leven gaan, vooral in Europa, omdat Europa dat ook biedt.
Maar kijk naar die landen waar al die moslims zich bevinden, waar de mannen gediscrimineerd worden, door die hierarchie, door die hierarchie worden de vrouwen weer gesagen, omdat die mannen pijn lijden.

In de zevende eeuw waren vrouwen en mannen individuen, die zelfstandig door het leven gingen,maar door de kolonialisatie en het imperialisme is dit veranderd, vooral voor de vrouwen.

De wetenschap was hoog aangeschreven, vanuit Perzie!.

Stilstand is het woord aan nu!

Het kapitalistische systeem heeft niks bijgedragen aan het denken vanuit islam staten, waat dictators zelf het volk wel onderdrukken, en laat staan dat je als individu,als man of vrouw, zelf je eigen wil op wil dringen, omdat in islam ook vrijheid bestaat, maar die vrijheid wordt onderdrukt door dictators.

Als je b.v. naar Egypte kijkt, naar Afrika b.v. Sengal, waar jonge jongetjes vanuit Guinee Bissau Koran lessen volgen, als slaven, en geslagen worden om die dictator van islam te promoten in bedelen,stelen, en vooral het slachtoffer worden van mishandelingen,martelingen en nooit zichzelf kunnen ontplooien.
Dat hoort ook bij die islam vooral bij die mensen die niet lezen kunnen en schrijven en altijd denken dat Allah het laatste woord heeft.
Angst zaaien en dan met de poen er van door gaan, vooral in dure autoos kunnen rijden, veelwijverij erbij, dictatuur vanuit islam geloof?
Is te bizar voor woorden, dat moslims vanuit Europa niet gaan protesteren, maar wel protesteren op het zionisme!
Nouja het zionisme is zelfde kwaal dus.

Ik ben het zat!

Ik ken ze allemaal,veel mensen vanuit jodendom,islam,christenhoek,,boedhha boek, en ook nog verdorie Hindoe.

Al die mensen doen het goede hoor?

We werken ons dood, we studeren en leren vanelkaar, maar door die hele shit aan onkennis maken we elkaar het leven zuur?

Radicaal zijn of godbeterehet politiek radicaal dan zijn de rapen echt wel gaar.

Op de radio nog steeds het gemekker over die tsjunamie golf aan moslims.
Van die Wilders.
Maar Wilders is niet gek!
Hij wil dit gemekker niet meer.

De radicale islam plundert ons land.
Ze willen niks bijdragen, ze verhullen zich in het zwart.
Ze zijn radicaal en vooral fascitische mensen.
Ze gaan naar het ziekenhuis, waar ze met grote bek eisen dat ze geholpen willen worden door vrouw,wat hun vrouwen betreft.
Aan deze mensen hebben we dus niks.

Aan het zionisme hebben we ook niks.

Maarja.

Als we zelf niet zelfstandig mogen denken, dan is het goed mis.

Dus Nederland geef die banen ook aan die moslims die wel weten wat vrijheid betekent, dat staat in Koran.
OOk staat in de Koran dat je je moet aanpassen aan het land waar je gaat wonen.
Aan al die mensen moet Wilders zijn fatsoen tonen en zeggen dat sluiers nooit verboden kan gaan worden omdat er ook individuen zijn die tegen alles en iedereen in opstand komen, en dat hoort bij dit land.
Het waait wel weer over.
Maar voor radicale,politieke islam die moslims als ongelovigen betitelen,is hier geen vrijheidsbrief.

Wilders moet moslims koesteren die netzoals de christen,of zoals hij zelf het humanisme boven het radicale wil stellen, omdat denken,vrijdenken, wel een plaats mag hebben, en al dat doem denken, het radicaal willen zijn, de Koran willen splijten in een boek vol met haat.

Ik ben er klaar mee.
Islam is Vrede.
En laten we verder gaan met vrijdenken, denken om goede mens te worden(dat is dus jihaad) en vooral om mee te denken in goede land, in innovaties, om te denken zoals in de zevende eeuw ook in Islam gebeurde...

Inscha Allah!

Met citaat antwoorden
Antwoord

Maroc.NL > Prikbord > Feedback
Tags: ,

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken