You need to upgrade your Flash Player
Ga terug   Maroc.NL > Dating > Man zoekt Vrouw
Deze pagina opnieuw laden Ik zoek een 2e vrouw om mee te trouwen
Antwoord

Discussietools Weergave
  (#141) Oud
Oeght29 Oeght29 is offline
Dienares van Allaah swt
Nederland

Oeght29's schermafbeelding

Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 29
Credits: 3.999
Standaard 12 juli 2010, 22:31

Daar heb je die iblies aanbidder weer hahaha, moge God jou leiden anders naar de nar ameen

Met citaat antwoorden
  (#142) Oud
Germen Roding Germen Roding is offline
Senior Member
Nederland

Geslacht: Man
Credits: 17.138
Standaard 14 juli 2010, 07:13

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeght29 Bekijk bericht
Daar heb je die iblies aanbidder weer hahaha, moge God jou leiden anders naar de nar ameen
Dit is niet om te lachen. Je zal branden in de hel als je geen afstand doet van de heidense islam en je leven aan God geeft.

Met citaat antwoorden
  (#143) Oud
Oeght29 Oeght29 is offline
Dienares van Allaah swt
Nederland

Oeght29's schermafbeelding

Credits: 3.999
Standaard 14 juli 2010, 09:07

Waarom Maak Jij Geen Smeekgebed Voor Mij? Doe Ik Toch Ook Voor Jou.

Maar Aub Wel Tot God Richten He Niet Tot Jezus Of Maria Of Wat Dan Ook.

Ben Benieuwd Of Jou Smeekgebed Verhoort Zal Worden, Vraag Wel Eerst Om Leiding Voor Jezelf En Een Schonere Hart Maak Daarna Pas Een Smeekbede Voor Andere Als Je Wilt?

Met citaat antwoorden
  (#144) Oud
pati pati is offline
Junior Member
Nederland

Credits: 391
Standaard 14 juli 2010, 10:20

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fahima Bekijk bericht
Een Marokkaanse man met humor, wat leuk!

Ik heb smakelijk gelachen om dit verhaal.

Het is niet eens dat je een tweede vrouw zoekt, dat snap ik best. Het is alleen niet toegestaan hier in Nederland dus is deze discussie zinloos en kun je maar beter weer gewoon naar de woestijn toe verhuizen met al je geld. Het ergste vind ik dat je zegt dat je moet huilen om het feit dat (gescheiden) Marokkaanse vrouwen hun heil zoeken bij Nederlandse mannen. Wat een mietje ben jij. Jij gaat de wereld hier redden van de boze nederlandse man?

Donder toch op.

Helemaal me eens

Met citaat antwoorden
  (#145) Oud
anonymous79 anonymous79 is offline
Anonymousa
Nederland

anonymous79's schermafbeelding

Leeftijd: 31
Credits: 358
Standaard 15 juli 2010, 09:50

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abo yassir Bekijk bericht
Zoals jullie kunnen lezen ben ik al getrouwd en wil graag een 2e vrouw huwen. Financieel gezien kan ik eigenlijk met 4 vrouwen tegelijk trouwen, maar dat wil ik nog niet. Ik ben niet die type die zegt dat hij niet getrouwd is, maar ondertussen met andere vrouwen afspreekt. ik wil mijn geld op een halal manier besteden, zodat ik er later (hiernamaals) van profijt heb. En ik wil ook dat mijn vrouw hiervan kan profiteren

Mijn hart verscheurt als ik verhalen hoor dat voornamelijk gescheide marokkaanse vrouwen met niet moslims wonen en gebruikt worden. Dit geldt ook voor meisjes die nog niet getrouwd zijn. Ik hoor de verschrikkelijkste verhalen en dat doet zoveel pijn dat ik gewoon soms moet huilen.

Waarom kunnen wij getrouwde moslim mannen gewoon niet een 2e vrouw nemen! We worden zelfs door onze eigen zusters aangevallen!!! Het is toch goed dat we onze zusters kunnen opvangen. Als wij moslim mannen dit niet doen, dan doen de niet moslims dit wel voor ons. Is toch schandalig!! En hoeveel mannen gaan er vreemd terwijl zijn vrouw weet dat hij vreemd gaat. Zij accepteert dit beestachtige gedrag!!!! Maar als hij zegt dat hij wil trouwen, dan krijgt hij een hakbijl op zn hoofd!

Ik wil geen discussie aanwakkeren ofzo. Wil jij niet trouwen met een getrouwde man, dan hoef je ook geen reactie te plaatsen. En voor dat ik het vergeet! als jij ongelovig bent en je hebt dit allemaal gelezen en je bent het er niet mee eens, dan kan je gewoon de pot op!!!
I think anyone has right to make choices on their own life.
I can read your *advertisment* and i dont understand why you think u doing the right thing ?
Like someone wrote above me , if you have so much money why dont you just use them on your family members ?
For my opinion is you are aplying for a licence to cheat under the reason that you can have a second wife
well good luck with it .

Met citaat antwoorden
  (#146) Oud
Taweed Taweed is offline
Junior Member
Nederland

Credits: 2.137
Standaard 18 juli 2010, 22:07

Asalaam wa alaykoem warahmetuAllah wa baraketuh

Ya akhie wil je even een hart onder de riem steken, je hebt een mashaAllah bericht geplaatst dat helaas door vele niet eens gezien wordt.
Tegen diegene wil ik zeggen vrees Allah subhanahu't ala, deze broeder is een mashaAllah broeder die zich bekommerd om de ummah. Een broeder die zich bekommerd om de vrouwen die door zina pleegde mannen aan de kant worden gezet met kinderen en al en als oud vuil worden behandeld. Wat dan ook nog door de gemeenschap als niet waardig worden gezien, want ja welke gezonde, jeugdige marrokaan etc. wilt nu een kind van een ander opvoeden!!
SubhanaLlah denken jullie nog wel na??? Het is een toegestane zaak van Allah subhanahu't ala of wij als vrouwzijnde nu leuk vinden of niet.
Het is nu eenmaal zo dat een man doorgaans meer kan geven dan een vrouw, waarom gunnen wij hen dat niet in het Halal en een ander zuster onze goede man?? Zegt onze profeet sallahualay wa salaam dan niet; "je bent pas een moslim als je de ander wenst wat je voor jezelf wenst"!!. Starfurllah wij zouden liever hebben dat onze mannen zina pleegt, al is het met zijn ogen, dan dat wij hem toestaan te trouwen met een tweede, derde of vierde vrouw.
Deze broeder is mashaAllah eerlijk en alles wat hij zegt zijn de woorden van een moe'mien mashaAllah! Ieder die dat niet ziet of niet wilt zien vraag ik aan Allah tabaraka'ta ala jou ogen te openen...Ameeeeen Yarabbie 3lameen.
Moge Allah tabarka't ala de ummah versterken in het goede.

Ma'aslaam
Oeeght filLah

Laatst gewijzigd door Taweed : 18 juli 2010 om 22:14.
Met citaat antwoorden
  (#147) Oud
De_aangeraakte... De_aangeraakte... is offline
Junior Member
Nederland

Credits: 800
Standaard 18 juli 2010, 22:32

Mijn mening is is dat de broeder die een tweede vrouw zoekt, zelf weet wat hij doet. En ik hoop van ganse harte dat hij er 1 vind. Mijn steun heeft hij!

Met citaat antwoorden
  (#148) Oud
Germen Roding Germen Roding is offline
Senior Member
Nederland

Credits: 17.138
Standaard 19 juli 2010, 18:44

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Taweed Bekijk bericht
Tegen diegene wil ik zeggen vrees Allah subhanahu't ala, deze broeder is een mashaAllah broeder die zich bekommerd om de ummah.
Dat doet me denken aan die kindersekstoerist die zich bekommert om arme kleine kinderen.

Citaat:
Een broeder die zich bekommerd om de vrouwen die door zina pleegde mannen aan de kant worden gezet met kinderen en al en als oud vuil worden behandeld.
Door sommige islamieten misschien. Er zijn genoeg niet bekrompen islamieten en ook christenen en andersdenkenden die graag een relatie of een huwelijk willen met een gescheiden vrouw. En haar ook met respect behandelen.

Citaat:
Wat dan ook nog door de gemeenschap als niet waardig worden gezien, want ja welke gezonde, jeugdige marrokaan etc. wilt nu een kind van een ander opvoeden!!
Trouw dan of ga samenwonen met iemand buiten "de gemeenschap" zou ik zeggen. Hoezo racisme?
Alhoewel ik betwijfel of iedere Marokkaan zo achterlijk is als jij schijnt te denken, ik kan het me niet voorstellen. De Marokkanen die ik ken tenminste niet.

Citaat:
SubhanaLlah denken jullie nog wel na??? Het is een toegestane zaak van Allah subhanahu't ala of wij als vrouwzijnde nu leuk vinden of niet.
Knap, heeft Allah je een fax gestuurd? Islamieten vinden dat de koran het woord is van Allah en daar staat toch iets heel anders in. "Als gij vreest onrechtvaardig te zijn jegens de wezen." Deze ongehuwde dames lijken me geen wees.

Citaat:
Het is nu eenmaal zo dat een man doorgaans meer kan geven dan een vrouw, waarom gunnen wij hen dat niet in het Halal en een ander zuster onze goede man??
Er zijn ook zat ongehuwde mannen, zowel van de islamitische als niet-islamitische kunne. Denk je dat die geen seksuele of relationele behoeften hebben. Sterker nog, het is wetenschappelijk aangetoond dat een man zonder vrouw veel eerder overlijdt dan een man met vrouw. Dus door met twee vrouwen te "trouwen" pakt deze man levensjaren en geluk af van een andere man.

Citaat:
Zegt onze profeet sallahualay wa salaam dan niet; "je bent pas een moslim als je de ander wenst wat je voor jezelf wenst"!!.
Precies. Help daarom liever ongetrouwde mannen aan de vrouw. En kijk ook eens verder dan de Marokkaanse gemeenschap, want een Nederlandse of Surinaamse man heeft geen problemen met een gescheiden vrouw.

Enfin, wat een haatgevoelens weer tegen alles wat niet islam is.

Met citaat antwoorden
  (#149) Oud
ENGELTJE1981 ENGELTJE1981 is offline
Member

Credits: 751
Standaard 19 juli 2010, 20:09

Ik Ben Hier Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaar Tegen Genoeg Goede Doelen Waar Jij Jouw Geld Aan Kunt Besteden. Je Weet Jezelf Er Zogenaamd Goed Uit Te Praten Terwijl Het Puur Om Jouw Eigen Belang Gaat..............walgelijk Vind Ik Dit............dat Het Eeuwen Geleden Gedaan Werd Is Begrijplijk, Aangezien De Vrouwen Door Iemand Onderhouden Moesten Worden, Maar Goedemorgen Dit Is Nederland.

Hahahaha Ik Blijf Liever De Rest Van Mijn Leven Alleen Dan Dat Ik Mijn Man Zou Moeten Delen Elhamdoulilah Is De Toestemming Van De Eerste Vrouw Vereist Voordat Manlief Een Tweede Vrouw Gaat Huwen.

Mijn Zegen Heb Je In Ieder Geval Niet!

Het zit niet in het mooie gezichtje, het zit niet in de mooie kleren, het zit in het mooie innerlijk dat diep van binnen zit.
Met citaat antwoorden
  (#150) Oud
Nefretitie Nefretitie is offline
Junior Member
Nederland

Leeftijd: 38
Credits: 350
Standaard 18 augustus 2010, 15:34

Ik wil wel even inspringen maar weet niet waar .

Waarom mogen vrouwen niet 4 mannen want vrouwen hebben meer behoefte in die dingen dan mannen.

Met citaat antwoorden
Antwoord

Maroc.NL > Dating > Man zoekt Vrouw
Tags: , , ,

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan