Nederlands grootste NeoNazi gaat los in de kamer
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/21 1211 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 206

    Onderwerp: Nederlands grootste NeoNazi gaat los in de kamer

    1. #1
      Very Important Prikker delirious's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2004
      Locatie
      Eindhoven
      Berichten
      8.255
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      44

      Standaard Nederlands grootste NeoNazi gaat los in de kamer

      Pure racisme in de kamer:

      Marokkanen zijn bezig Nederland te koloniseren. Dat heeft PVV-leider Geert Wilders betoogd tijdens de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer. "Ze zijn niet gekomen om te integreren, maar om ons te onderwerpen en te overheersen", zei Wilders.

      Volgens Wilders "raken we ons land kwijt aan Marokkaans tuig dat scheldend, spugend en onschuldige mensen in elkaar rammend door het leven gaat". "Ze accepteren maar al te graag onze uitkeringen, huizen en dokters, maar niet onze normen en waarden", zei Wilders.

      Overtreffende trap van radicaliteit
      GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema constateerde dat Wilders "weer een overtreffende trap van radicaliteit" had bereikt. Zij noemde zijn stellingen "onethisch en onhoudbaar". Pas na vragen van Halsema en CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel zei Wilders dat hij niet op alle Marokkanen doelde, maar alleen op criminele Marokkanen.

      Wilders betoogde verder dat sprake is van een tweedeling tussen de elite, die gelooft in de multiculturele samenleving en waartoe hij het grootste deel van de politiek rekent, en "de mensen die de rekening moeten betalen". "Henk en Ingrid betalen voor Mohammed en Fatima", zei Wilders.

      Leger inzetten
      De PVV-leider bepleitte het inzetten van het leger tegen 'straatterroristen' en het bezuinigen op ontwikkelingshulp. Ook kondigde hij aan dat de PVV binnenkort met een initiatiefwetsvoorstel komt voor de invoering van minimumstraffen. (novum/bf)


      "Ze accepteren maar al te graag onze uitkeringen, huizen en dokters, maar niet onze normen en waarden", zei Wilders.
      Hier had freaking Ahmed abougharia naar voren moeten stappen om dat racistisch stuk stront de oren te wassen.
      Hulde aan Femke Halsema btw.
      !

    2. #2
      Very Important Prikker mulan's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Berichten
      6.208
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1297

      Standaard

      Hij slaat zoveel onzin uit dat je bijna met je mond vol tanden staat als je je daar tegen moet gaan verweren. Zulke hoeveelheden blabla is geen mens toch tegen bestand. Het ergste is nog dat er een groep Nederlanders zat te kijken en dacht 'PRECIES JA!'.

    3. #3
      Kafir Slinger's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2007
      Berichten
      17.887
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      103

      Standaard

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mulan Bekijk Berichten
      Hij slaat zoveel onzin uit dat je bijna met je mond vol tanden staat als je je daar tegen moet gaan verweren. Zulke hoeveelheden blabla is geen mens toch tegen bestand. Het ergste is nog dat er een groep Nederlanders zat te kijken en dacht 'PRECIES JA!'.

      Die groep is niet zo groot hoor. Wie nadenkt ziet wel dat het onzin is.

      Alleen de naïevelingen geloven dat de waarheid in het midden ligt

    4. #4
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slinger Bekijk Berichten
      Die groep is niet zo groot hoor. Wie nadenkt ziet wel dat het onzin is.
      Deze uitspraak kan je ook gebruiken voor het tuig.

      Jammer dat de grote meerderheid elkaar kennelijk onvoldoende kan vinden om het probleem te tackelen.
      Wat betalen betreft heeft hij een punt. Percentagegewijs is er een te grote groep inactieven.
      Ik wil best de helft inleveren om mensen die niet kunnen een humane levensstandaard te garanderen maar geen suiver voor die het verrekken.

      Vriendinnetje in Hoogvliet gehad. Moet je zien wat daar overdags over straat loopt aan arbeidspotentielen. Dag in dag uit. En die hebben niet allemaal een snipperdag en zien er bovendien gezond uit. Gezond genoeg om te werken. Daar baal ik behoorlijk van als ik bedenk ik hen mede 'sponsor'.

      De uitlatingen van Wilders over 'overnemen' is natuurlijk klinklare onzin. Je mag best zaken benoemen maar hij is ook intelligent genoeg om meer te nuanceren. Iedere keer moeten anderen hem daar dan weer op wijzen. Ik begrijp niet dat hij nu nog niet geleerd heeft dat een dergelijke ongenuanceerde boodschap regelrecht racisme is.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    5. #5
      Very Important Prikker delirious's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2004
      Locatie
      Eindhoven
      Berichten
      8.255
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      44

      Standaard

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Deze uitspraak kan je ook gebruiken voor het tuig.

      Jammer dat de grote meerderheid elkaar kennelijk onvoldoende kan vinden om het probleem te tackelen.
      Wat betalen betreft heeft hij een punt. Percentagegewijs is er een te grote groep inactieven.
      Ik wil best de helft inleveren om mensen die niet kunnen een humane levensstandaard te garanderen maar geen suiver voor die het verrekken.

      Vriendinnetje in Hoogvliet gehad. Moet je zien wat daar overdags over straat loopt aan arbeidspotentielen. Dag in dag uit. En die hebben niet allemaal een snipperdag en zien er bovendien gezond uit. Gezond genoeg om te werken. Daar baal ik behoorlijk van als ik bedenk ik hen mede 'sponsor'.

      De uitlatingen van Wilders over 'overnemen' is natuurlijk klinklare onzin. Je mag best zaken benoemen maar hij is ook intelligent genoeg om meer te nuanceren. Iedere keer moeten anderen hem daar dan weer op wijzen. Ik begrijp niet dat hij nu nog niet geleerd heeft dat een dergelijke ongenuanceerde boodschap regelrecht racisme is.
      Gezond genoeg om te werken. Daar baal ik behoorlijk van als ik bedenk ik hen mede 'sponsor'.
      Of wat te denken van de hardwerkende Marokkaan die de uitkering van de racistische tokkie, en de beveiliging van Neerlands grootste neo-nazi sponsored? ironischer kan het niet.
      !

    6. #6
      Very Important Prikker 1973Tanger's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      7.163
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34

      Standaard

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mulan Bekijk Berichten
      Hij slaat zoveel onzin uit dat je bijna met je mond vol tanden staat als je je daar tegen moet gaan verweren. Zulke hoeveelheden blabla is geen mens toch tegen bestand. Het ergste is nog dat er een groep Nederlanders zat te kijken en dacht 'PRECIES JA!'.
      Met een mond vol tanden staan bij een dergelijke onzin is teveel eer voor hem. Beter is zijn schijttermijn in de Kamer zonder enkel repliek te laten afmaken. Juist inderdaad het cordon sanitair uit de stal trekken, want dergelijke onzin is de Tweede kamer der Staten Generaal beslist onwaardig. Wie daarop allemaal ingaat, moet zichzelf snel laten nakijken.

    7. #7
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard

      Geertje, dat geloof ik nou wel. Maar dat de Kamervoorzitter en de premier en wie niet daar niks van zegt, das pas ziek.
      viejo pendejo se extravia

    8. #8
      Very Important Prikker 1973Tanger's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      7.163
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34

      Standaard

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Geertje, dat geloof ik nou wel. Maar dat de Kamervoorzitter en de premier en wie niet daar niks van zegt, das pas ziek.

      Precies, die PvdA teef van een Kamervoorzitter is vlees noch vis.

    9. #9
      Moderator
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Locatie
      Jupiter
      Berichten
      9.003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard

      Geert richt zich vooral op laagopgeleide en gefrustreerde autochtonen. Zijn tokkietaal en de 'standpunten' die hij zo nu en dan noemt spreekt boekdelen.

      De enige oplossing om alle hansworstjes als Wilders uit de Tweede Kamer te knikkeren is alle burgers zonder een (vo-)diploma hun stemrecht te ontnemen.
      Aan alles komt een eind....


    10. #10
      Very Important Prikker 1973Tanger's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      7.163
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      34

      Standaard

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IbnRushd Bekijk Berichten
      Geert richt zich vooral op laagopgeleide en gefrustreerde autochtonen. Zijn tokkietaal en de 'standpunten' die hij zo nu en dan noemt spreekt boekdelen.

      De enige oplossing om alle hansworstjes als Wilders uit de Tweede Kamer te knikkeren is alle burgers zonder een (vo-)diploma hun stemrecht te ontnemen.
      Algeheel lagere belastingen en de Marokkanen als bron van alle problemen waarmee het Koninkrijk der Nederlanden onder gebukt gaat, doet het inderdaad erg goed onder die kringen.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •