You need to upgrade your Flash Player

Ga terug   Maroc.NL > Nieuws > Binnenland

11 februari 2010, 16:40
Oud Hoofdredactie
Standaard ‘Het is één grote nachtmerrie die alsmaar erger wordt.’

Maroc.NL sprak Laila El G. de zus van de 18-jarige dader van het scooterongeluk in Nijmegen waarbij een 50-jarige man om het leven kwam.

Drama na drama stapelt zich op nadat twee Marokkaanse jongens op een gestolen scooter een 50-jarige man dood reden in Nijmegen. De twee daders bedreigden daarop het personeel van het Radboud ziekenhuis. De broer van de dader eiste dat het interview met zijn zus en moeder hierover niet mocht verschijnen en zou de journalist van de Gelderlander hebben bedreigd met de dood. De twee Marokkaanse jongens worden ook verdacht van een poging tot overval op hotel Belvoir. Maroc.NL sprak Laila el G. de zus van de 18-jarige dader die haar kant van het verhaal kwijt wilt.

De 19-jarige jongen uit Beuningen en het 18-jarige broertje van Laila uit Nijmegen zitten vast en worden aangeklaagd voor doodslag. Op een vrijdagavond in januari gingen de twee jongens een ritje maken in het centrum. Wegens hun rijgedrag en ontbreken van verlichting werd het tweetal aangehouden, waarop zij op de vlucht sloegen voor de politie. Laila vertelt: “De scooter waarop ze reden was van een van de andere jongens en gestolen. In een flits besloten ze op de vlucht te slaan, dwars tegen het verkeer in.”
Met hoge snelheid reden ze dwars door twee rijen wachtende auto’s en vervolgens door rood. De 50-jarige Arnhemmer Mario van de Geijn stak net over en werd aangereden op het zebrapad. Hij raakte zo zwaar gewond dat hij later overleed. Ook verongelukten de twee jongens ter plekke en werden naar het ziekenhuis afgevoerd.

Opgejaagd door politie

“Als de politie ze niet zo had opgejaagd, was dit nooit gebeurd”, vindt Laila. “Waarom gingen deze agenten tieners achtervolgen op zo’n druk tijdstip midden in het centrum van Nijmegen? Terwijl overal camera’s hangen en de politie makkelijk de identiteit kan achterhalen. Toen de agenten zagen dat mijn broertje en zijn vriend tegen het verkeer inreden hadden ze de achtervolging moeten staken om anderen en mijn broertje en zijn vriend niet in gevaar te brengen. Mijn broertje en zijn vriend waren bijna dood door dit tragische ongeluk.  De politie had de situatie beter moeten inschatten. “

Alle drie werden ze met spoed naar het Radboud ziekenhuis gebracht. De vriend had een ingeklapte long en haar broertje een hersenschudding. De twee bedreigden daarop het ziekenhuispersoneel, hiernaar wordt een onderzoek gestart. Maar de geruchten dat ook de rest van de hele familie het ziekenhuispersoneel heeft bedreigd, kloppen volgens Laila niet. “Wij hebben de mensen in het ziekenhuis zeker niet bedreigd, maar waren aan het huilen en schreeuwen om mijn broertje. Het was een schok voor iedereen in de familie. We dachten dat mijn broertje dood was. Wij mochten hem niet zien of spreken en kregen geen informatie in het ziekenhuis. Het is één grote nachtmerrie die alsmaar erger wordt.”

Wajong uitkering en IQ van zestig

Is op de vlucht slaan voor de politie met een gestolen scooter niet vragen om problemen? “Het was gewoon een ongeluk, mijn broertje heeft dit nooit met opzet gedaan. Hij heeft die meneer niet eens zien staan. Zijn probleem is dat hij met de verkeerde jongens omgaat die scooters en fietsen stelen. Hij heeft een wajong uitkering en zijn IQ is maar zestig. Dus maakt hij verkeerde keuzes. Zijn vriend had die avond veel geblowd en was stoned. Mijn broertje is verder echt een lieve, teruggetrokken jongen en vader van een éénjarig kindje. Hij zou nooit iemand kwaad willen doen.” De jongen staat inderdaad niet te boek als crimineel.

Dan met de situatie over de vermeende doodsbedreiging aan het adres van de journalist van Gelderlander. Deze affaire begon nadat haar moeder en zus contact hadden gezocht met de Gelderlander om meer achtergronden te geven over het ongeluk en hun familielid. Ze wilden hun kant van het verhaal vertellen over de situatie in het ziekenhuis, maar bij de familie bestond ondertussen al veel wantrouwen naar de Gelderlander. Onder druk van de familie werd de moeder overgehaald om de publicatie terug te trekken. “Uit angst voor verdere verdraaiing van woorden, wilden we het interview afblazen”, vertelt Laila.

Niemand met de dood bedreigd

Haar 19-jarige broer besloot zelf naar de Gelderlander te stappen om er persoonlijk voor te zorgen dat er geen publicatie kwam. De broer zou daar de journalist met de dood hebben bedreigd en gezegd hebben hem te kunnen vinden op zijn huisadres.“Mijn broer was zeer geëmotioneerd toen hij daar heen ging en is verhaal gaan halen, maar hij heeft niemand met de dood bedreigd. Hij vroeg alleen of ze alsjeblieft konden stoppen met schrijven over zijn broertje. Maar het personeel dat daar op dat moment aan het werk was heeft het als dreigend ervaren. Misschien heeft hij zijn stem verheven.”

De betreffende journalist deed maandag aangifte van de doodsbedreiging en de broer meldde zich diezelfde avond bij de politie. Volgens Laila zit hij nu vast wegens openstaande boetes en niet vanwege de beschuldiging van de doodsbedreiging aan de journalist.  

Geestelijk heel zwaar 

EenVandaag had afgelopen vrijdag een tip binnen gekregen van iemand die vertelde dat de Gelderlander na de doodsbedreiging het artikel niet zou publiceren. Zowel Eenvandaag als Geenstijl doken op het onderwerp en ondernamen talloze pogingen de redactie te spreken. Geen enkele reactie. Hoofdredacteur Pijnappels wil vooral weten wie er heeft gelekt naar EenVandaag en richt zijn pijlen daar op. Een intern onderzoek naar uitgaande telefoontjes naar het 035-nummer van het actualiteitenprogramma in Hilversum levert niks op en gisteravond maakte de hoofdredacteur bekend de zoektocht naar de lek stop te zetten.

Het gewraakte interview van moeder en zus is nog steeds niet gepubliceerd. Volgens hoofdredacteur Kees Pijnappels is dat op uitdrukkelijk verzoek van de moeder en zus, die hun medewerking aan het verhaal hebben ingetrokken.

Laila’s verhaal staat behoorlijk haaks op de artikelen die over het drama zijn verschenen. Zo brengt Omroep Gelderland naar buiten dat het duo wordt verdacht van een poging tot overval op het Belvoir hotel. “Hier is absoluut geen sprake van geweest. Hoe kun je in godsnaam een overval plannen als je aan het vluchten bent voor de politie? Ze kwamen daar langs tijdens de achtervolging van de politie en gingen juist de andere kant op. Het is puur een manier om reclame te werven voor het hotel.”, vertelt Laila. Volgens hotelmanager Rieks Lambers van Belvoir was het noch het hotel, noch Omroep Gelderland maar het openbaar ministerie die met deze feiten op de proppen kwam.

“Schandelijk dat het personeel van het hotel en het Radboud ziekenhuis alle feiten heeft verdraaid”, vindt Laila.  “Het is geestelijk heel zwaar. Het is bizar dat journalisten zo graag willen scoren met spannende verhalen, dat ze er niet aan denken hoe dit is voor een familie. Als we emotioneel reageren, zien ze dit meteen als doodsbedreiging, maar we waren gewoon overstuur. We hebben dit ongeluk nooit gewild. Opeens bedacht mijn broer om te vluchten en bracht zichzelf en die meneer in gevaar. Maak nooit een ritje op een gestolen scooter. Kijk maar wat de gevolgen zijn. Die meneer is nu overleden en onze familie leeft in een nachtmerrie.”

Bron: Hoofdredactie Maroc.NL

Laatst gewijzigd door MO_NL : 12 februari 2010 om 22:35.
Adverteren

Antwoord

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave

11 februari 2010, 19:17 #2  
Oud Danablue
Standaard

Dit is vooral een nachtmerrie voor Mario en zijn nabestaanden.

De familie van de dader kan maar beter erg stil zijn.

Ik weet ook wel dat het in de Marokkaanse cultuur heel gebruikelijk is om dingen te zeggen als: "Doe dit of ik hak je kop eraf." Of een moeder tegen haar kleuter: "Luisteren of ik maak je dood." Als je dat in je eigen kring wilt doen, vooral doen.
Maar in de Nederlandse maatschappij is dat niet normaal, het wordt letterlijk genomen, dus hou je in. Overigens denk ik dat je in Marokko ook niet tegen een arts, verpleger of agent moet roepen dat je hem of haar gaat dood maken.

En waarom loopt een kind van 18 met een IQ van 60 onbeheerd op straat als je weet dat hij omgaat met verkeerde vrienden die scooters stelen? Leuke familie.
Maar nee hoor iedereen heeft het weer gedaan. De journalist, het hotel, de agent die het tuig gewoon zonder verlichting op een gestolen voertuig had moeten laten wegrijden "omdat er toch camera's zijn". Wat een omgekeerde wereld zeg.

Laatst gewijzigd door Danablue : 11 februari 2010 om 21:39.
Met citaat antwoorden
  11 februari 2010, 21:20 #3  
Oud 024
Standaard

Zonder een greintje respect naar de nabestaanden dit zo goed proberen te praten.

Hoe durf je !
Met citaat antwoorden
  11 februari 2010, 21:42 #4  
Oud StevieK
Standaard

De poitie had nog geen tijd gehad om de vlucht in te zetten, de jongens waren tot stoppen gedwongen en sloegen daarna op de vlucht. Trouwens was ditzelde in Marokko gebeurd, dan denk ik wel dat je een schietschijf van de politie was geweest
Het ongeval was al gebeurd eer de politie de achtervolging kon inzetten. Cameras hadden geen nut, want de brommer was gestolen en de twee verdachten waren onherkenbaar voor cameras.

Zielig voor jouw broertje met een IQ van 60, ok nu ben ik ook van mening dat iedereen fout was, de politie was op de verkeerde plek, want was de politie daar niet geweest dan was het ongeluk ook niet gebeurd. En de politie had moeten weten dat jouw broertje een IQ van 60 heeft, enz

Trouwens over IQ gesproken, ik denk dat de IQ van de moslim meisjes/vrouwen gemiddeld vele malen hoger zijn dan de moslim mannen.

Dus politie blijf aub uit het zich want jullie blauw werkt alleen maar provocerend.

Jammer voor Mario, jij had beter moeten uitkijken en had de scooter kunnen aan zien komen, je kan beter eerst 20 keer kijken eer je een zebrapad over steekt, want er kunnen immers 2 jongens op een scooter aankomen die alleen al door het zien van "blauw op straat" waren opgefokt.

Dat ze verdacht waren van een overval, dat kan misschien logisch zijn, vooral als er van te voren een overval heeft plaatsgevonden door personen op een scooter die voldoen aan het signalement van jouw broertje en vriend. Ik zeg ook verdacht, je bent pas schuldig als dat bewezen is.

Niemand wilt zo'n fataal ongeluk bewust maken,

Dat Zuiderlijke families wat heftiger en meer emotineel reageren is bekend, alleen werk dat in het westen wat anders. je moet je daar gewoon aan aanpassen.
En natuurlijk als je stijf staat van de blow (zoals de vriend van jouw broerje) dan reageer te op alles agressief.

Dat jullie niet direkt bij je broertje mochten komen heb je meer te danken aan de reacties en de negative berichtgeving van een kleine groep landgenoten die zeer intimiderend en bedreigd zijn naar hulpverleners. Schreeuwen wordt in onze cultuur als bedreigend, intimiderend ervaren. Jullie moeten ook begrijpen dat dit de reden was dat jullie niet naar je broertje mocht. Trouwens, jullie konden toch niets doen en je broertje was in goede handen van de verpleging die het leven van jouw broertje wilde redden ongeacht wat ie gedaan heeft.
Wat zou er gebeurd zijn al ze jullie wel doorgelaten hadden, dan hadden jullie allemaal naar de afdeling gestormd en je broertje willen omarmen, de verzoeken om je te verwijderen uit de onderzoekkamer hadden jullie was geweigerd. Terwijl jouw broertje die op dat moment een hersenschudding had die drukte absoluut niet kan hebben.Natuurlijk konden jullie dit ook niet weten, maar was het zo wel verlopen dan had die drukte voor jouw broertje heel anders kunnen aflopen. Ja, deze taferelen wilde men voorkomen, ondanks dat ze fout waren zette de hulpverleners zich in om jouw broertje te redden. Dus een excuus en dankjewel naar de hulpverleners is het minste dat je kan doen.

Toen jouw 19 jarig broer naar de Gelderlander ging om daar eerst verhaal te halen zal ie dat best wel vriendelijk gevraagd hebben, maar door de antwoorden die ie kreeg zal ie wel door het lint gegaan zijn omdat ie geen gelijk kreeg. In zijn emotionale toestand zal ie best wel het een en ander gezegd hebben. Hij zal nooit en te nimmer tegenover jouw bekennen wat ie werkelijk gezegd zou hebben, want dan zou , als je dat wist, werkelijk heel kwaad zijn geweest op hem. Dat ie nu vastzit wegens niet betaalde bekeuringen of zo, had gewoon de bekeuringen betaald !!!!

Weet, ik kan het verhaal nog heel anders vertellen, als jullie beter voor je broertje met een IQ van 60 gezorgd zou hebben, trouwens het is jouw lieveling, dat begrijp ik best. Als jullie hem nu weggehouden hadden van alle verkeerde vrienden, gewoon hem beter beschermd en afgeschermd zou hebben. Dan zou jouw broertje nooit bij dit ongeluk betrokken zijn geweest. Misschien was het ongeluk toch gebeurd, maar dan hadden jullie die met de famillie het kranten bericht kunnen lezen en daarbij hadden kunnen afvragen,
"oops, wat ik ben ik blij dat ik mijn broertje goed beschermd heb tegen de rest van de uitwassen in mijn cultuur, want hij had ook daar ook betrokken kunnen zijn."

We kunnen helaas wat er gebeurd is niet meer terug draaien, er zijn geen winnaars, neen niemand, er zijn alleen maar verliezers.

Maar ik hoop dat iedereen uit dit tragische ongeval wat kan leren
Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.

Laatst gewijzigd door StevieK : 12 februari 2010 om 11:12.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 07:25 #5  
Oud woest
Standaard

straattuig, hulpverlening lastig vallen, alle schuld buiten zichzelf plaatsen, door zulke families kan de pvv rekenen op mijn stem!!
echt ongeloofelijk weer dit verhaal
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 08:33 #6  
Oud Danablue
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woest Bekijk bericht
straattuig, hulpverlening lastig vallen, alle schuld buiten zichzelf plaatsen, door zulke families kan de pvv rekenen op mijn stem!!
echt ongeloofelijk weer dit verhaal
Nou de PVV zal nooit mijn stem krijgen. Want er zijn ook zat witte aso-gezinnen met verwilderd nageslacht, en daar hoor je de PVV nooit over.
Dat zijn van die simplisten. Bovenstaand gezin heeft de reflex: Nederland is tegen ons en daar komt het door. De PVV heeft een Marokkanen/islamreflex.
Beide hebben een uiterst beperkt denkraam waarin ik mij niet kan vinden.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 10:24 #7  
Oud KUT AAP
Standaard

Wat een belachelijk verhaal! Een beetje een Calimero gevoel krijg ik hierbij.
Het is allemaal de schuld van een ander maar niet van de dader natuurlijk.
Nee die heeft een IQ van 60 dus kan hij er niets aan doen. Zijn vrienden zijn fout, hij niet. Maar hij gaat er wel mee om. Het hele verhaal zit vol tegenstrijdigheden.
Weet je wat jullie zouden moeten doen? Enkeltje Marokko boeken en lekker daar blijven.

Wat zou er met je broertje zijn gebeurd als hij ditzelfde in Marokko zou hebben geflikt?
Ik denk dat je hem dan nooit met terug had gezien terwijl je nu met ons geweldige rechtssyteem hem waarschijnlijk met 5 jaar weer ziet. Wat mij betreft rot hij voor eeuwig weg eenzaam in een cel.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 10:40 #8  
Oud nl-x
Standaard

Misschien omdat het haar eigen broer is. Maar hand in eigen boezem steken is hier zeker wel gepast.

Mr. Garrison: Your moms are just upset. They're probably all on their period or something.
Gregory: Mister Garrison, Wendy and I think that was a sexist statement.
Mr. Garrison: Well I'm sorry Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 10:49 #9  
Oud Richard Maas
Standaard

Tenenkrommend verhaal. Ik kan het haast niet geloven.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 10:52 #10  
Oud Tarik_nl
Standaard

Respectoos, geen woorden niets nada. Vind je het gek dat je broertje verkeerde kant op gaat. Typisch marokkaans: verantwoordelijkheid afschuiven op de ander. Hoe durf je?? Nu andere kant van het verhaal: heeft die 50 jarige man omgevraagd om doodgereden te worden? Dus die artsen liegen over doodsbedreigingen? ( ze durfden niet eens naar huis te gaan). Please wees eerlijk tegen jezelf. Denk je dat het geloofwaardig overkomt nadat dat de journalist de Gelderlander bedreigt werd, zo bedreigd dat hij niet eens durfde te publiceren???

Jou broertjes moet je opgeven, ik hoop dat jij jou kinderen met meer verantwoordelijkheid opgaat voeden zodat ze goed terecht komen. Op deze wijze hoe je schrijft zal de geschiedenis herhalen......Succes
  12 februari 2010, 10:56 #11  
Oud woepie
Standaard Nachtmerrie

-edit: dit gaat te ver-

Laatst gewijzigd door nl-x : 12 februari 2010 om 11:09. Reden: schelden, bedreigen
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 11:02 #12  
Oud StevieK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woepie Bekijk bericht
...
Ik weet niet wie je bent, ik weet dat je boos bent, maar je hoeft niet gelijk hun niveau van praten aan te nemen
Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.

Laatst gewijzigd door nl-x : 12 februari 2010 om 11:11.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 11:03 #13  
Oud Al Masri
Standaard Nachtmerrie

Wat een lulkoek, dat verhaal van die zus.
Het geeft wel aan, wat er met veel Marokkaanse families mis is: Zwak begaafde kinderen worden aan hun lot, sorry, aan de straat overgelaten. Ze vinden het kennelijk normaal dat hij in die toestand op 18 jarige leeftijd al vader is van een één jarig kindje. De 2 boeven van het scooterongeluk werden in de Gelderlander omschreven als “van God los”. Uit het interview blijkt eerder, dat de hele familie van God los is. In plaats van je als familie heel diep te schamen over het ongelofelijke leed, dat de familie van een onschuldige voorbijganger is aangedaan, beklaagt ze zich over de politie die haar lievelingetje nooit op zijn gestolen brommer zonder licht had mogen opjagen. Nee, de politie had met de handen in de zakken moeten blijven staan! De politie was volgens de zus schuldig en het feit dat de jongens strak stonden van de blow wordt als verzachtende omstandigheid opgevoerd. En ja, die brommer was natuurlijk “door die ander” gestolen. Voor de duidelijkheid: nergens blijkt dat ze inderdaad zijn opgejaagd. Ze zijn er als dollen vandoor gegaan, tegen het verkeer in en hebben bewust risico’s gelopen. Na een dodelijk ongeluk te hebben veroorzaakt zijn ze niet door de politie in elkaar geslagen (zoals gebruikelijk in Egypte of Marokko, om niet te spreken van Saudi Arabië), maar zijn eerst naar het ziekenhuis gebracht, waar ze mensen die zich inzetten voor hun welzijn, met de dood bedreigen. Echt van God los!! Veel ouders van ontspoorde Marokkaantjes geven de schuld aan de scholen en de politie, die tekort schieten bij het corrigeren van hun kroost. Begin eens met goed in de spiegel te kijken! Niet alleen in vergelijking met autochtonen, maar ook met andere allochtone Nederlanders is het percentage Marokkaanse raddraaiers schrikbarend hoog. Waarom hoor je zelden van ontspoorde Iraniers of Palestijnen? Omdat die gezinnen zich persoonlijk verantwoordelijk achten voor een goede opvoeding en goede opleiding van hun kinderen. Waarom deugen Marokkaanse meisjes over het algemeen wel en veel Marokkaanse jongens niet? Als Marokkaanse ouders zich over de opvoeding van hun zonen even druk zouden maken als over de deugdzaamheid van hun dochters zijn we al een heel stuk verder.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 11:08 #14  
Oud Joep35
Standaard

Zullen we de zaken ook eens omgekeerd bekijken.
Als ze geen scooter hadden gestolen ,had de polittie ze niet achtervolgd.
Hadden ze niet tegen het verkeer ingereden,was er geen ongeluk gebeurt en was de overgestoken voetganger nog in leven.
Waren de hulpverleners niet bedreigd,en was dit hele voorval niet gebeurd.
Dus ga niet van je broertje ,met het verstand van een kersepit het slachtoffer maken.
Ik hoop dat ze een passende straf krijgen ,zodat ze de komende jaren eens goed na kunnen denken wat ze hebben aangericht.
En het is overigens heel normaal hoor dat er niemand bij de 2 daders van doodslag mochten komen in het ziekenhuis.
Op het moment dat ze in het ziekenhuis lagen waren ze al aangehouden ,en dus al in hechtenis genomen dan is het einde bezoekuurtje hoor.
Maar dat komt schijnbaar niet in jou op ,nee inplaats daarvan OOOOOH wat zielig mijn broertje is gewond en hij kan er allemaal niets aan doen.
Bij ons noemen ze een persoon met een IQ van 60% verstandelijk gehandicapt,en heeft begeleiding nodig,waardoor de persoon tegen zichzelf kan worden beschermd.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 11:18 #15  
Oud berendquest
Standaard Wakker worden!!

Een grote nachtmerrie.
Dat klopt.
De nachtmerrie is dat de familie droomt dat zij deze reactie geven.

In het echt, en wanneer je maar enig sociaal- en normbesef kent, haal je het niet in je hoofd om te proberen de 'schuldvraag' op deze manier te beantwoorden.

Dat doe je alleen in je ergste nachtmerries.
Ik hoop dat de familie snel ontwaakt.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 11:22 #16  
Oud Frysk
Standaard Belachelijk.

Meer woorden kan ik hier niet voor over hebben. Allereerst getuigt dit soort taal van al het gebrek aan respect voor het nabestaanden. Hoe in vredesnaam durft Laila te beweren dat de politie de achtervolging niet in had mogen zetten? Als de jongens al herkenbaar waren geweest, zelfs dan is de pakkans nog erg klein. Wat had de politie moeten doen? Toekijken en het tuig er mee weg laten komen? Ja, tuig, dat leest u goed. Een betere omschrijving kan ik niet geven.

Nee. Wat mij betreft kan dit op geen enkele wijze goedgepraat worden. Opdat ze de komende jaren niet meer vrij komen. Je kan iedereen de schuld geven, feit blijft dat als deze jongens zich gewoon aan de regels hadden gehouden er he-le-maal niets gebeurd zou zijn.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 11:25 #17  
Oud Andy
Standaard

Ben je helemaal van de pot gerukt? Als je broertje alle foute dingen niet deed zoals: het rijden op een gestolen scooter? Het vluchten voor de politie? het niet stoppen voor een zebrapad? DAN zou het allemaal niet gebeurd zijn.

Mocht je broertje vrij komen hoop ik dat hij zijn gehele leven nog mag betalen voor het leed dat hij heeft veroorzaakt bij de familie van het ECHTE slachtoffer en het ziekenhuis personeel.

Want zo hoort het te gaan in een normaal land: Je hebt je aan de regels te houden, zo niet: de cel in. Vooral dan niet andere de schuld gaan geven want daar ben je kampioen in meisje! Hoop voor je dat je ooit een fatsoenlijke baan zult krijgen met zo'n gedrag. Maar ben bang van niet
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 11:38 #18  
Oud Al Masri
Standaard

QUOTE: De betreffende journalist deed maandag aangifte van de doodsbedreiging en de broer meldde zich diezelfde avond bij de politie. Volgens Laila zit hij nu vast wegens openstaande boetes en niet vanwege de beschuldiging van de doodsbedreiging aan de journalist.
UNQUOTE

Ik lees net in de Gelderlander, dat het voorarrest met een paar weken is verlengd.
Hebben ze toch nog wat meer tijd om die openstaande boetes bij elkaar te sparen.
Iedereen is fout, behalve wij!!
Blijf maar lekker de kop in het zand steken!!

Laatst gewijzigd door Al Masri : 12 februari 2010 om 11:58.
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 11:44 #19  
Oud foxcave
Standaard

Ja natuurlijk. "iedereen heeft het gedaan, behalve mijn familie en ik".

Dit soort reacties ben ik wel gewend.
Weet je wat mij stoort?

Bron: Hoofdredactie Maroc.NL

De hoofdredactie had nog eens extra moeten aangeven zich te distantiëren van de tekst.

Wat bedoelt die smurf nou, gelezen?
Met citaat antwoorden
  12 februari 2010, 11:48 #20  
Oud nl-x
Standaard

@FoxCave: En WAAROM moet de hoofdredactie dat doen ?! De hoofdredactie brengt alleen het nieuws. Ik vind het juist tenenkrommend als journalisten/redacties nog hun eigen mening overal doorheen drukken.

Mr. Garrison: Your moms are just upset. They're probably all on their period or something.
Gregory: Mister Garrison, Wendy and I think that was a sexist statement.
Mr. Garrison: Well I'm sorry Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Maroc.NL > Nieuws > Binnenland

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten

-->