zooooooo irri zo spannend en alweer geen einde had ik laatst ook al grrrr bij een ander verhaal!!!schrijf verder please!

De Mercedes nam een scherpe bocht , en reed met een vaart de snelweg op. Yasmina zag dat de chauffeur haar steeds bekeek via de binnenspiegel en had een weerzinwekkende glimlach op zijn gezicht. Het leek alsof hij haar uitkleedde met zijn ogen. Na ruim een halfuur viel het Yasmina op, dat ze de bewoonde wereld achter zich lieten. Yasmina keek gauw achterom. Geen spoor van de blauwe Peugeot. Paniek begon toe te slaan bij Yasmina. ‘Nee, ‘dacht ze angstig. ‘Nordin waar ben je, laat me alsjeblieft niet achter bij Ferdi.’
De auto begon vaart te minderen en stopte. Ferdi draaide zich om en keek Yasmina met een brede lach aan. ‘Uitstappen popje.’ Bang om tegen hem in te gaan, stapte Yasmina uit. Ferdi fluisterde iets tegen zijn chauffeur en draaide zich daarna om naar Yasmina. Hij pakte haar beet bij haar pols en trok haar mee het bos in. ‘Waar breng je me naar toe,’piepte Yasmina angstig. ‘Je kan het maar niet laten om vragen te stellen hè,’ zei Ferdi met een valse glimlach. ‘Geduld is een schone zaak popje. Kijk we zijn er bijna, zei Ferdi met een grijns. ’ Yasmina keek voor zich uit en staarde in de verte. Ze kneep haar ogen samen en probeerde tussen de vele bomen door te kijken, om te zien waar Ferdi het over had. Yasmina zag een wazige licht schijnen, maar ze stond er te ver van af om te zien wat het was. Uiteindelijk begon het langzaam vorm te krijgen. Het was een brede luxe tent van onverwoestbaar rode canvasdoek met een stalen frame. Allerlei gedachtes spookten door haar hoofd en keek Ferdi zowel vragend als angstig aan. ‘Wat doet een tent hier midden in het bos’, dacht Yasmina angstig. ‘Wat is hij van plan.’ De pijn in haar buik begon weer terug te komen. Ferdi beantwoordde haar vragende blik met een wellustige glimlach. ‘Popje hier verlies jij je onschuld. Ik heb deze speciale gelegenheid op deze plek geregeld voor een hele belangrijke klant van mij, die bereidt is om veel geld voor jou te betalen, dus stel me niet teleur.’
Het voelde alsof Yasmina zich niet meer kon bewegen. Ze bibberde over haar hele lichaam. Haar adem stokte in haar keel. ‘Neee alsjeblieft niet’, smeekte Yasmina. Tranen begonnen over haar wangen te rollen. ‘Doe me dit alsjeblieft niet aan’, snikte ze. ‘Ik doe alles wat je wil, maar doe me dit niet aan’. Ferdi begon hard te lachen. ‘Popje, heb je dan nog steeds niet door, dat het me geen ene moer kan schelen wat jij vindt? ’Verder heb ik niks aan jou, alleen jou gat doet er toe. Dat is ook de enige reden waarom mannen vrouwen af en toe nodig hebben, voor de rest zijn jullie overbodig’, zei hij met gevoelloze blik en keek haar onafgewend aan. Yasmina keek hem huilend aan en hield haar handen tegen haar buik, in hoop dat haar buikpijn minder werd. ‘Ik moet hier weg,’dacht ze paniekerig. ‘Loop voor me’, beval Ferdi haar. Yasmina wilde hem gehoorzamen, maar besefte dat dit misschien haar enige kans was om te ontsnappen. Als ze eenmaal die tent in zou lopen, was het te laat. Ze maakte een schijnbeweging, en zette het op een rennen richting de weg. Ferdi riep haar na, ‘je kan niet ontsnappen popje’ en rende direct achter haar aan. Terwijl Yasmina voor haar leven rende, voelde het alsof haar benen loodzwaar waren geworden. Haar hart klopte als een gek in haar keel. De wind suisde in haar oren. De takken van de bomen waaiden heen en weer, alsof ze haar aanmoedigden om nog harder te rennen. Ze raakte buiten adem, maar bleef doorrennen en weigerde op te geven. Ze kreeg het opeens ontzettend warm. Opeens werd ze aan haar arm getrokken. Yasmina slaakte een gil van schrik.
‘Neeeee, schreeuwde ze buiten adem. ‘Nee..ee’, haperde ze.’ Laat me los vuile klootzak, laat me gaan!’ Ferdi keek haar met een ijskoude blik aan en verstrakte zijn greep om haar pols. Waag het niet om dit nog een keer te flikken’, snauwde hij. Je kan gillen wat je wilt, niemand die je hoort. Je kan je stem beter sparen voor straks,’zei Ferdi met een akelige lach. ‘Dan zul je mogen gillen wat je wilt.’ Ferdi pakte Yasmina beet en tilde haar over haar schouder. ‘Laat me los! Jij vuile ziek persoon, ga hulp zoeken!’ Ferdi lachte en voelde zich zeer geamuseerd van Yasmina’s woorden.’ Jij ben mijn hulp popje. Jammer dat ik je nu aan mijn klant heb beloofd, anders zou ik je laten merken wat voor een hulp je voor mij bent. Yasmina voelde zich hulpeloos en was ten einde raad. ‘Hou hier mee op’, snikte ze. ‘Te laat popje’,
Ferdi zette Yasmina neer en trok haar de grote tent in. Er stond een grote ronde tafel met 2 stoelen en een mini koelkast ernaast. De grond was bedekt met zwart tapijt. Verder op stond een grote 2 persoonsbed met een rode fluwelen laken en rozenblaadjes overheen gestrooid. Naast het bed stond een forse man , rond de 40 jaar, schatte Yasmina. Hij droeg een zwarte pak met een blauw das en grijze overhemd. Hij was vrij kaal en had een enorm buikje. ‘Zal vast door het bier zuipen komen’, dacht Yasmina terwijl ze hem met een walgende blik analyseerde. Hij keek Yasmina wellustig aan. Daarna richtte hij zich tot Ferdi .
‘Goedendag Ferdi’. De man had een zware stem, viel Yasmina op. ‘Hallo Damian’, zei Ferdi op een vriendelijke toon, wat helemaal niet bij hem paste. ‘Hier heb je het meisje waar ik je over vertelde. Is 3 uur genoeg?’ Yasmina kon haar oren niet geloven. Ze werd gewoon verhandeld, alsof ze een stuk vleeswaar was. ‘Dat is meer dan genoeg’, antwoordde Damian met een wellustige lach. Yasmina keek hoe Ferdi uit het tent verdween. Daarna wendde ze zich tot Damian. Hij vervoerde zich geen vin en staarde haar alleen maar glimlachend aan. Daarna rende Yasmina naar de opening, maar botste tegen een man aan die de wacht hield. Hij duwde haar terug. Er was geen ontsnappen mogelijk besefte ze. Ze zou zo dadelijk ontmaagd worden door een walgelijke kale vent met een bierbuik. ‘Heb ik mezelf hiervoor gespaard’, dacht Yasmina verslagen. Ze keerde zich naar Damian. Haar ogen vulde zich met tranen. Damian kwam haar kant oplopen en stopte voor haar neus.’ Rustig maar lieverd, je hoeft nergens bang voor te zijn.’ Hij pakte haar bij haar hand en trok haar mee richting het bed en liet haar los.

‘Hij ontdeed zich van zijn kleding. Yasmina keek geschokt naar zijn afschuwelijke harige lichaam. Het leek net een gorilla. En die bierbuik, het was gewoon niet om aan te zien. Ze kon het niet helpen, maar haar blik ging langzaam naar beneden en staarde naar zijn onbesneden penis. ‘Mooi niet dat dat gore ding in mij komt’, dacht ze angstig. ‘Waar wacht je op’, zei Damian ongeduldig. ‘Kleedt je uit.’ Sorry meneer, maar dat doe ik niet. Ik weet niet was Ferdi tegen je heeft gezegd, maar hij heeft me hier meegenomen tegen me wil in.’ ‘Dat doet er niet toe,’antwoordde Damian. Ik heb voor je betaald, dus als je het zelf niet doet, dan doe ik het voor je.
Hij stapte op Yasmina af en begon aan haar kleding te trekken en ontdeed haar van haar trui. ‘Nee, schreeuwde Yasmina. Hij gooide haar neer op bed. De man keek streng en opgewonden tegelijk. ‘Ja schreeuw maar door schatje, schreeuw alsjeblieft door . Hij trok haar broek uit. ‘Hou op, schreeuwde Yasmina hard. Ze begon hard te gillen en probeerde zich van hem los te rukken. Haar rukte haar bh open en ging daarna naar haar slipje. Het leek alsof het hem absoluut geen moeite kostte om haar slipje uit te doen, terwijl zij zich met alle kracht verzette. Een gevoel van schaamte ging door haar heen. Damian boog zich over haar heen. Het voorvocht liep uit zijn penis, zo opgewonden was hij. Hij keek haar beestachtig aan. Wat ben jij toch een lekkere sletje zeg', zei Damian terwijl hij met zijn hand over haar vagina wreef. Yasmina voelde zich zo vies, en voelde een enorme haat voor hem en Ferdi. Yasmina gilde zo hard als ze kon. 'Blijf van mij af!' Hoe ze zich ook los probeerde te wurmen, niks hielp. Hij begon haar borsten te likken en likte zich een weg naar beneden.
Yasmina greep haar kans en trapte tegen zijn ballen aan, zo hard als ze kon. De man kreunde van pijn. Yasmina hoorde dat er iets gaande was buiten de tent, maar was te druk bezig om aan Damian te ontsnappen om daar op te letten. Ze rende de andere kant van de tent op en probeerde er onderuit te kruipen. Ze zocht wanhopig naar een opening. Damian had zich inmiddels al hersteld van de pijn en pakte Yasmina bij haar enkels. Hij sleepte haar mee over de grond terug naar bed. ‘Nee’, snikte Yasmina. Blijf van me af vieze ouwe goorlap! Opeens werd Damian hardhandig. Hij gaf haar een harde klap op haar gezicht. ‘Ferdi had me al gewaarschuwd, dat je moeilijk was.’ Hij gaf haar nog een klap. Het zal je berouwen dat je me geschopt hebt, want nu zal ik niet lief en teder voor je zijn. Nu zal ik je maagdelijkheid eruit rammen', zei Damian met een ijzige stem'. Hij hield Yasmina’s armen stevig beet en ging op haar liggen. Hij gebruikte zijn benen om haar benen te openen. Hij keek haar diep in de ogen aan met een wrede lach. De tranen stroomden over haar wangen. Ze probeerde met alle kracht hem van zich af te duwen, maar hij was te sterk voor haar.
Ze voelde zijn penis tegen haar vagina aandrukken. Yasmina voelde zich zo machteloos en zo vies. Opeens hoorde ze een harde dreun en voor ze het wist, lag damian op de grond met een bebloede hoofd. Naast hem lag een gebroken fles. Ze veegde haar tranen weg en keek naar haar redder. Tot haar grote schok zag ze haar broer Nordin, die haar strak in de ogen aan keek. Ze realiseerde zich opeens dat ze naakt was en schaamde zich diep. Gauw trok ze de laken over zich heen. Nordin keerde zijn rug naar haar toe. ‘Doe gauw je kleren aan’, beval hij haar. ‘We hebben geen tijd te verliezen’. Yasmina twijfelde geen seconde en deed wat hij haar opdroeg. Even later stond ze naast hem. Wat was ze blij om hem te zien. Haar ogen vulde zich met tranen van blijdschap, dat hij haar heeft gered van zo’n verschrikkelijke lot. Ze wist niet hoe ze hem moest bedanken en zocht naar woorden. ‘Bedankt’, kwam er moeizaam uit en durfde hem niet aan te kijken. ‘Kom mee’, zei Nordin zonder enige emotie in zijn stem. Yasmina keek nog even achterom, naar de man die haar bijna verkracht had. Daar lag hij nu opeens zo hulpeloos en bebloed, maar Yasmina voelde absoluut geen empathie voor hem. Yasmina draaide zich om en volgde Nordin, maar struikelde bijna over de man die de tent bewaakte. Ook hij had een flinke dreun op zijn hoofd gehad. Dat was te zien aan het bloed, dat aan zijn haren kleefde. Nordin versnelde zijn pas en Yasmina probeerde hem bij te houden.
up up up
Ga aub verder

over drie maanden krijgen we een vervolg?

Up...

soo soo leuke verhaal meid,
Wel erg wat er gebeurd is hoop niet dat het waargebeurd is want ik wens dit niemand toe....
Veel succes meid ..
xxxx

Pijn en Liefde, tegenstrijdig!
Wel vreemd, maar toch een feit (helaas)
sina
Bladwijzers