advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/29 1211 ... Laatste
Resultaten 1 tot 10 van de 285

Onderwerp: Pijnlijke liefde

Could B Prikker Lady85's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Pijnlijke liefde

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Op dit verhaal, ‘Pijnlijke liefde’, gelden auteursrechten

De wekker gaat af. Yasmina staat op en loopt zachtjes naar de badkamer. Ze wil haar ouders niet wakker maken. Vooral haar agressieve broer Nordin niet.
    Yasmina is een slank meisje van 19 jaar met een roomblanke huid. Ze werkt als assistent-manager bij een kledingzaak ‘Mango’ in Amsterdam. Yasmina is niet echt een schooltype, dus is ze vroeg gestopt met school.
    Terwijl Yasmina onder de douche stapt kijkt ze met een zelfvoldaan gevoel naar zichzelf in de spiegel. Ze denkt aan haar manager Aziz, waar ze hopeloos verliefd op is. Aziz is een slank lange man. Hij is niet lelijk, maar ook niet knap. Het was door zijn karakter en charme dat hij Yasmina’s hart had gewonnen. Yasmina had niet echt veel vrienden en kreeg de aandacht die ze nodig had van Aziz en haar beste vriendin Rana. Rana begreep niet wat ze in Aziz zag. Yasmina denkt terug aan de woorden van Rana. “Hij ziet er uit als een gluiperd en gebruikt je zwakheden om je te krijgen. En hij is nog lelijk ook! Je kan veel beter krijgen”. Yasmina grinnikte in zichzelf. Zij moet toch wel begrijpen wat echte liefde is.
    Bam-bam! Yasmina raakte uit haar diepe gedachtes en keek verschrikt op. “Wat doe je zo lang in de douche, zei haar vader met een boze stem”. “Ik sta er net onder “, piepte Yasmina. “Onzin! Ik heb de tijd in de gaten gehouden. Je staat er ruim een kwartier onder. Draai die kraan uit en wel nu! Het geld groeit niet aan mijn rug!”
    Geïrriteerd draaide Yasmina de kraan dicht. “Pff, gelukkig heb ik de zeep nog van me af kunnen wassen, mompelde ze zachtjes”
    Yasmina droogde zich af, trok haar kleren aan en snelde naar haar kamer. Ze hoorde haar vader nog iets mompelen. Iets van: “Wejo ze heeft een sauna van de douche gemaakt, kan het nog gekker”. Ze droogde haar mooie kastanje bruine krullen af en deed er wat kokosvet in, zodat haar krullen zouden glanzen. Het was intussen al 08:30. Ze moest pas om 10:00 beginnen met werken, maar pakte toch haar spullen bijeen en versnelde haar pas naar de buitendeur. Ze had geen zin in de reactie van haar 7 jaar oudere broer Nordin. Hij had altijd wel kritiek op haar. Haar ouders gaven hem altijd gelijk. Ze zagen hem als de perfecte zoon en haar als de mislukte dochter. Ook al had hij met vele blondjes het bed gedeeld. Hij was een jongen, dus hij mocht alles.

Ingeschreven
    Nov 2007
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Eenmaal buiten pakte Yasmina de tram naar haar werk. Ze kon niet wachten om Aziz te zien. Yasmina liep via de personeelsingang naar zijn kantoor toe. Ze bleef in de deuropening staan. Aziz had haar nog niet opgemerkt, dus maakte ze een geluidje uit haar mond.
    “Uhm”. Aziz keek op en zijn ogen begonnen te glinsteren. Yasmina kon er niet tegen als hij haar zou ondeugend aankeek. Ze kreeg het er warm van. Ze liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. “Wat ben je vroeg vandaag liefje”, fluisterde hij in haar oor. Ze vertelde hem over de voorval thuis. “Maak je geen zorgen schat, ik ben bij je en zodra je uit huis bent ben ik voor eeuwig bij je. Yasmina keek hem glimlachend aan. “Dan zul je echter om mijn hand moeten komen vragen”, zei Yasmina plagerig. “Dat doe ik zeker, zodra ik voldoende geld heb voor de bruiloft en onze onvergetelijke huwelijksreis” Yasmina kreeg een blos op haar wangen. Aziz merkte dat op. “liefje lachte hij zachtjes, wat ben je toch zo schattig als je verlegen wordt. Net toen Yasmina wou protesteren op zijn woorden, trok hij haar naar zich toe.
    Yasmina slikte de vocht in haar mond weg. Zijn hand ging over haar rug, strelend naar beneden. Zijn mond raakte haar lippen net niet aan en ze voelde zijn hete adem. Haar hart begon sneller te kloppen. Zijn mond bleef nog steeds om een millimeter afstand terwijl hij naar haar hals ging. Zijn hete adem in haar hals voelde zo goed. Zijn tong streelde haar hals en begon in haar hals te kussen. Zijn handen streelde haar billen en kneep erin. Zijn mond zocht de hare. Zijn handen gingen wild door haar haren. Haar hart begon nog sneller te kloppen en haar hele lichaam trilde van opwinding.
    Hij pakte haar onderste lip beet met zijn lippen en sabbelde eraan. Hij likte over haar lippen en gleed in haar mond. Zijn tong zocht de hare en begon haar hevig te tongen. Zijn handen geleden over haar lichaam.
    Voetstappen! Yasmina hoorde voetstappen naderen. Ze duwde Aziz van zich af.
    Er komt iemand aan fluisterde ze. Yasmina deed snel haar haren goed en Aziz nam snel plaats achter zijn bureau.
    Goedemorgen luitjes! “Goedemorgen Tessa”, antwoordde Aziz en Yasmina in een koor. Ik ga even koffie zetten, willen jullie ook? “Nee dank je, antwoordde Yasmina”. “Ik neem later wel, maar bedankt” ,antwoorde Aziz met een glimlach. Tessa verdween de personeelskamer in.
    Aziz keek haar weer doordringend aan. “Yasmina, je maakt me gek, ik wil je zo graag”. “Je hebt me al lachte Yasmina ondeugend”. “Dat bedoel ik niet schatje, en hij stond vlak voor haar. Hij hield haar hand beet. “Ik wil je voelen, ik wil onze band nog intiemer en sterker maken. Zo sterk dat het onbreekbaar is. Ik meer meer dan alleen je kussen en vasthouden”. “Dat kan nu niet zei Yasmina. Ik wil het ook heel graag, maar ik moet maagd blijven tot mijn huwelijk”. “Hoezo antwoordde Aziz. Je ouders komen er niet achter. Ze zijn er ook niet achter gekomen dat je relatie van een jaar of langer met mij hebt. We gaan sowieso trouwen dus het maakt niet uit wanneer toch?
    Yasmina keek hem vol ongeloof aan. “Ten eerste we hebben 2jaar en 4 maanden met elkaar, zei ze met een beledigde stem. Ten tweede, het gaat er niet om dat mijn ouders het belangrijk vinden. Mijn maagdelijk is uiterst belangrijk voor MIJ. Het is mijn trots. Wat we nu al doe is hartstikke verkeerd. Als mijn familie daar al achter komt, maken ze mij met de grond gelijk. Aziz keek haar aan en zette zijn handen op haar wangen.
    “Sorry schatje, ik had het niet van je mogen vragen. Ik ben gewoon helemaal weg van je" en hij drukte een kus op haar zachte lippen. Yasmina was weer helemaal verkocht. Ze kon moeilijk zijn charme weerstaan. “Het is bijna 10:00 liefje, wil je de deuren openen en Tessa de winkel insturen”. Aziz keek haar liefdevol aan en Yasmina schonk hem een glimlach. Ze liep de personeelskamer in om Tessa te roepen, die druk bezig was een tijschrift aan het lezen. Tess we moeten de winkel in. Tessa stond op en nam haar warme kop koffie mee de winkel in.
    Later in de middag begon het een stuk drukker te worden in de winkel. Er stond een grote rij naar de kleedkamers. Het was 16:00 toen een jongedame van ongeveer 22 naar haar toe kwam.”Excuseer me, kan ik misschien de leidinggevende spreken?” “Ja natuurlijk, even een ogenblikje hoor. Yasmina liep naar het kantoor van Aziz. “Aziz er is iemand die naar je vraagt”. Aziz stond op en loopt naar de jongedame toe. “Goedemiddag, wat kan ik voor u doen”. “Hoi ik zal me even voorstellen. Ik ben Esma, en ze gaf een hand aan Aziz. “Aziz, aangenaam” “Ik zag dat jullie mensen nodig hadden, dus ik wil graag solliciteren” “Goed, heb je je CV bij je?” “Ja, hierzo” Esma haalde haar CV tevoorschijn uit haar tas. “Loop maar even mee naar achteren, dan bespreken we het in mijn kantoor verder.” Ze zag de twee achter verdwijnen. Yasmina zag hoe Aziz Esma van top tot teen bekeek. Yasmina had hier geen goed gevoel over.

Ingeschreven
    Nov 2007
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Yasmina stond bij de tramhalte te wachten. Eindelijk, daar kwam de tram al aan. Het was inmiddels al 19:00 toen ze thuis arriveerde. “Yasmina!” Het was haar moeder. “Ja mama, wat is er?” “Kom onmiddellijk hier heen!” Yasmina zuchtte diep. Hier had ze dus echt geen trek in. “Waarom ben je nu pas thuis, je bent toch om 18:00 klaar?!” “Vandaag was het wat drukker ma. We vertokken pas om 18:20 en daarna moest ik ook nog op de tram wachten. Ik kan niet altijd precies op hetzelfde tijdstip thuis zijn. Het ligt aan de omstandigheden en het is maar 19:00, dus het valt wel mee.” “Wacht maar, ik zeg Nordin wel dat hij jou in de gaten moet houden”.
    “Op dat moment kwam Nordin binnen. Het kon niet erger worden.
    “Wat is er hier aan de hand?” “Ze is nu pas thuisgekomen mijn zoon”
    .Nordin keek haar vuil aan. “Hoezo heb je zo’n strakke broek aan en zo’n korte jasje. Het lijkt wel een babyjas! Vind je het leuk dat die mannen je nakijken. Denk maar niet dat ze respect voor je krijgen, ze zien je als een slet zoals die andere wijven waarop je lijkt!” Yasmina probeerde haar woede in te houden.
    “Hou haar in de gaten mijn zoon, volgens mij gaat ze met verschillende jongens om. Ik zag vandaag nog een Marokkaans meisje met verschillende jongens om haar heen. Ze liep zo hard met ze mee te lachen, ze weet niet dat ze haar uitlachten.” “Ha! Als ik haar maar met één jongen zien, dan blijft er niks meer van haar over. Dat is een belofte!” Hij keek haar heel vies aan toen hij dat zei.
    Yasmina voelde haar bloed koken. Ze had echt een ontiegelijk hekel aan hem. Hoe durfde hij zoiets te zeggen. Hij heeft zoveel vriendinnen gehad, hij heeft twee jaar in de gevangenis gezeten, toen hij drugs probeerde te smokkelen. Hij heeft bijna alles gedaan wat god verboden heeft en dan komt hij mij de les voorlezen! “Maar..” begon Yasmina. Nordin liet haar niet uitspreken. “Hou die bek van je dicht of ik sla hem dicht!” Yasmina keek hem alleen maar aan en hield haar mond dicht. Ze kon niks tegen hem beginnen. Hij was veel sterker dan haar en haar ouders gaven hem toch altijd gelijk. Ze liep naar haar kamer toe.
    Ze smste Rana om morgen af te spreken. Ze moest morgen haar hart bij haar luchten anders werd ze gek. Gelukkig hoefde ze morgen niet te werken.

Ingeschreven
    Nov 2007
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Rana haalde Yasmina vroeg op. Yasmina had geen zin in vragen van haar familie. Ze besloten eerste samen te gaan ontbijten bij een pannenkoekenhuis. Rana keek Yasmina bezorgd aan. “Lieverd, gaat het wel met je?” “Niet echt nee, antwoordde Yasmina sip”.
    Als ik thuis ben, ben ik zo gestresst, ik kan daar niet meer tegen hoe ze mij behandelen. Ik ben niets meer dan een stuk vuil voor ze.” “Ze vertelde Rana wat er gister gebeurde. “Ik ben zo blij dat ik jou en Aziz heb, anders zou ik echt verloren zijn.” “Als je maar weet dat je altijd bij mij terecht kan”, zei Rana vol medelijden.
    “Hoe gaat het tussen jou en Yousef?” “Ontzettend goed antwoordde Rana glimlachend. We hebben nog steeds geen datum geprikt. Hij stelde gisteren voor dat hij volgende maand wil trouwen, maar ik heb gezegd dat ik er over na zou denken” “Wat! zei Yasmina met een iets te luide stem. Rana en Yasmina zagen hoe de oude vrouwtjes naast hun, geïrriteerd hun kant opkeken. Rana en Yasmina begonnen beide hard te giechelen.
    “Serieus, zei Yasmina die nog niet was bijgekomen van het lachen. Waarom zou je wachten, je hebt al lang genoeg gewacht. Weet je nog toen je mij gek maakte dat hij je nog steeds niet had gevraagd.” “Ja, lachte Rana. Je hebt gelijk! Ik ga het doen. Ik ga volgende maand trouwen! Beiden slaakte een gilletje van opwinding.
    Yasmina hield de handen van Rana vast. “O, ik ben zo blij voor je Rana.” “Ja, ik ook maar ik zit er nog wel mee dat hij naar Frankrijk wil, omdat zijn kansen daar groter zijn. Ik heb tegen hem gezegd dat ik niet wil. Ik kan niet eens Frans spreken! Ik hou van hem en ben dol op hem, maar verhuizen naar een ander land gaat te ver.” De serveerster kwam naar hun toe. “Kan ik jullie helpen?” Ja, voor mij graag poffertjes en een warme beker chocolademelk met een toefje slagroom alsjeblieft”, antwoordde Yasmina. En voor u mevrouw? Rana keek bedenkelijk. “Uhh…doe voor mij maar een pannenkoek met siroop en een glas jus d’orange”.
    De serveerster schreef glimlachend hun bestelling op. “Ik kom het zo bij jullie brengen” Rana en Yasmina schonken haar een glimlach en serveerster verdween de keuken in.
    “Goed waar hadden we het ook al weer over”,vroeg Rana.”Jij die naar Frankrijk verhuisd”,antwoordde Yasmina spottend. Rana wierp haar een ergelijke blik toe en vervolgde haar verhaal. “Yousef wil dat ik er nog over nadenk, maar ik wil er niet over nadenken.”
    “Maak je geen zorgen, antwoordde Yasmina geruststellend, jullie komen er wel uit. Yousef is een goeie jongen en heeft je altijd alles gegeven wat je hartje begeert. Ik weet zeker dat hij je niks laat doen tegen je zin in.” “Je weet me altijd gerust te stellen, bedankt lieverd.” Geen dank schat, jij bent er ook altijd voor mij, antwoordde Yasmina. De serveerster kwam hun bestelling brengen. Yasmina en Rana keken watertandend naar hun eten en begonnen hun heerlijke ontbijt te consumeren.
    Na hun ontbijt gingen ze de stad in en liepen alle winkels langs. Aan het einde van de dag zaten ze met tassen vol aan beide handen. Rana zette Yasmina thuis af. “Doe rustig aan en houd je hoofd koel. Bel me meteen als er iets is oké.” “Is goed, knikte Yasmina. Dank je voor het afzetten en wel thuis! Rana Zwaaide met haar hand uit het raam.
    Yasmina keek na hoe Rana wegreed in haar groene kleine auto. Yasmina liep richting de deur en deed zachtjes de deur open. Terwijl ze de deur opendeed zag ze een schaduw over de vloer. Ze voelde twee ogen op haar gericht. Ze keek verschrikt op. Het was Nordin die haar met een ijzige blik aankeek.

Ingeschreven
    Nov 2007
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

“Waar kom je vandaan”, zei hij met een hese stem, terwijl hij naar haar tassen keek.
    “Ik was met Rana de stad in. Hoezo?” “Pardon! Ik stel hier de vragen, niet jij”, antwoordde hij boos. Hij gaf haar een duw. Yasmina kon net voorkomen dat ze viel, door de handvat van de deur vast te houden. Yasmina voelde de woede in haar opkomen, maar hield zich rustig.
    Ze wist dat ze geen partij voor hem was.
    Nordin griste de tassen uit haar handen. Yasmina slaakte een gilletje van schrik. Nordin liep de huiskamer in en gooide de tassen leeg op de tafel, terwijl haar ouders meekeken. Al haar lingerie! Yasmina schaamde zich kapot.
    “Wat is dit, zei Nordin met een kwaadaardige stem. Waar heb je dit voor nodig, deze vieze strings! Weet je wie die nog meer dragen, die vieze hoeren achter de ramen.”
    Haar moeder begon zich ermee te bemoeien. “Ja daar wil ze ook op lijken, anders zou ze dat niet dragen.”
    Gelukkig was haar vader druk bezig met het volgen van Al-Jazeera op t.v.
    Als hij eenmaal daar naar keek, had hij geen aandacht meer voor zijn omgeving.
    “Kijk mama, ze heeft weer zo’n strakke sletterige broek gekocht”, zei Nordin terwijl hij Yasmina vies aankeek. “Dat is ze ook, ze gedraagt zich erna”, antwoordde haar moeder.
    Ze had geen idee hoe erg ze Yasmina met die woorden kwetste. Het deed haar zoveel pijn.
    Yasmina onderdrukte haar tranen met moeite.
    “Mag ik nu alsjeblieft mijn spullen terug”, zei Yasmina met een trillerige stem. “Tfoe! Neem die rotzooi mee! Dat is wat jij ook bent”,zei Nordin boos. Hij ging met zijn hand over de tafel en smeet alles op de grond. Yasmina pakte alles bijeen en rende naar haar kamer. Daar liet ze haar tranen op de vrije loop gaan. “Dank u Allah, fluisterde ze zachtjes. Dank U dat er tenminste twee personen zijn die wel om mij geven. Dank u dat u Rana en Aziz in mijn leven hebt gebracht en dat zij mij sterk houden. Na heel veel tranen viel Yasmina in slaap.

Ingeschreven
    Nov 2007
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Yasmina liep door een grote tuin. Het zag er hemels uit. Zoveel mooie verschillende bloemen in alle kleuren.
    Aan de hemel een prachtige regenboog. Yasmina hoorde iets naderen.
    Het klonk als de getrappel van een paard.
    Door het felle licht van de zon kon ze het moeilijk zien. Het kwam haar kant op.
    “He yasmina!” Het was Rana op een paard.
    Wacht eens even…Sinds wanneer hebben paarden een hoorn op hun kop, dacht yasmina bij zichzelf. “Zeg Rana, wat heb je dat arme paard aangedaan? Waarom heb je een hoorn op zijn kop geplakt?” “Gekkie toch, je ziet toch dat het een eenhoorn is. Ze zijn bijna uitgestorven en komen alleen hier voor. Rana stapte af.
    "O, oke," antwoordde Yasmina verward. Rana strekte haar benen. “Yasmina, laten we gaan vliegen.” Yasmina lachte hard. “Rana toch, heb je soms iets gesnoven ofzo.” Yasmina kwam niet meer bij van het lachen toen ze de vreemde uitdrukking op het gezicht van Rana zag.
    Rana glimlachte. “Hier ongelovige Thomas.” Rana haalde twee blikjes Redbull tevoorschijn en overhandigde één aan Yasmina. “Drink op.” Yasmina keek haar vreemd aan en begon te drinken. “En nu”, zei Yasmina sarcastisch. “Kijk maar naar de grond’, zei Rana lachend.
    Yasmina keek naar de grond en zag dat de afstand tussen haar voeten en de grond groter werd. “Waaah! Wat gebeurt er!?” “Doe niet zo gek en volg me” zei Rana lachend.
    Rana vloog hoog de lucht in en Yasmina volgde haar, zonder zelf iets te doen. Ze vloog!
    Hoe raar en onverklaarbaar het ook klonk, het voelde fantastisch! Rana keek Yasmina met een brede glimlach aan en schreeuwde het uit van opwinding. Yasmina deed met haar mee.
    Er kwam uit het niets een gans langs hun vliegen. Rana plukte een veer uit de gans.
    “Kijk zo mooi”, zei Rana. Ze streek met de veer over Yasmina’s hand. Het kietelde enorm.
    Ze begon verder van Rana te verwijderen. Rana keek haar lachend aan. “Rana! Wacht op mij!” Alles begon te vervagen, het leek alsof ze weg werd gezogen.
    Opeens zag ze dat ze in haar bed lag. Yasmina grinnikte. “Wat een vreemde droom zeg.” Vreemd genoeg kietelde haar hand nog steeds. Yasmina ging rechtop zitten en wou net aan haar hand krabben, totdat ze zag dat er een enorme kakkerlak op haar hand liep. Yasmina gilde het uit. Ze sloeg van schrik de kakkerlak van haar hand af. Ze pakte de kakkerlak op met haar agende en gooide het uit haar raam. “Oh nee, als ik hun maar niet heb wakker gemaakt.” Yasmina drukte haar oor tegen de deur aan en luisterde of ze iets hoorde. Het was doodstil. Yasmina haalde opgelucht adem.
    Ze keek naar haar wekker. Het was 09:20. Ze moest zich haasten. Ze deed snel haar haren in een knotje en trok haar kleren aan. Ze vertrok snel naar buiten en pakte de tram naar haar werk. Aziz zat zoals bijna altijd, achter zijn bureau. Aziz merkte haar op en schonk haar een liefdevolle glimlach. Yasmina liep naar hem toe en ging op zijn schoot zitten. “Goedemorgen schoonheid”, zei Aziz met een zacht lieve stem. Yasmina antwoordde het met een innige zoen. Lieverd, ik word straks overgenomen door Dave, de filiaalmanager van Rotterdam.
    Yasmina keek hem teleurgesteld aan. “Laat je me hier alleen achter?” Ze keek hem met een pruillipje aan. “Nee lieverd, je gaat met mijn mee”. Hij keek haar verleidelijk aan en streek met zijn vinger over haar lip. Yasmina keek hem vragend aan. Aziz schudde zijn hoofd.
    “Je bent vergeten wat voor dag het vandaag is. Het is vandaag je 20e verjaardag schatje, gefeliciteerd.” “Ooh, dat is waar ook, het is 27 juni! Wat stom van me! Aziz keek haar lachend aan en gaf haar een kus op d’r mond. “Wie komt er in mijn plaats werken dan”, vroeg Yasmina. “Ik heb Esma gisteren aangenomen, en ze wordt vandaag ingewerkt, dus maak je geen zorgen.” Yasmina hoorde het gelach van twee dames naderen. Aziz duwde Yasmina zachtjes van zijn schoot af en liep richting de personeelskamer toe. “Goedemorgen dames!” Goedemorgen, antwoordde Esma en Tessa tegelijk. “Ik wil jullie mededelen dat ik vandaag wordt overgenomen door Dave, de filiaalmanager van Rotterdam. Voor vandaag heeft hij de leiding hier, dus voor vragen moeten jullie bij hem zijn. Op dat moment kwam Dave binnen.
    “He Aziz jongen, alles goed!” “Ja lekker, hoe is het met jou?” “Prima, dank je voor het vragen. Dave ik laat het aan jou over goed?” “Komt goed Aziz, geniet van je vrije dag.” Dave gaf hem een knipoog en Aziz lachte naar hem.

Ingeschreven
    Nov 2007
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Yasmina en Aziz liepen naar zijn auto toe. Aziz nam plaats achter het stuur.
    Yasmina keek hem aan. “Waar gaan we heen, Aziz?” Aziz streelde zachtjes over haar been.
    “Dat zie je zo wel schat”, antwoordde hij met een geheimzinnige blik in zijn ogen.
    Op het moment dat Yasmina daar op wou reageren ging haar telefoon af. Het was Rana.
    “Happy Birthday lieverd!” Dank je”, antwoordde Yasmina verrast. “En hoe voelt het om 20 te zijn? Ehh-h, gewoon zoals ik me altijd voel, antwoordde Yasmina sarcastisch. “Yasmina lieverd, ik hoop dat je het me kunt vergeven dat ik vandaag niet bij je kan zijn. Mijn irritante baas wou me geen vrij geven. Ik moet ook zo dadelijk neerleggen, want hij werpt me nu hele dodelijke blikken toe.” “Het geeft niet Rana, je mag het goedmaken met een duur cadeau, grinnikte Yasmina.” “Ja, dat doe ik zeker!” Rana, ik maak maar een grapje joh. Je vriendschap is al een onbetaalbaar cadeau.” “Yasmina, hou op antwoordde Rana, je maakt me sentimenteel met je lieve woorden. Rana en Yasmina schoten in de lach. “Oké Yasmina ik moet nu echt ophangen, m’n baas komt mijn kant op. Geniet van deze dag en ik hou van je!”
    “Ik ook v…Tuut-tuut-tuut. Rana had al opgehangen. Damn, haar baas moet wel erg zijn, dacht Yasmina bij zichzelf. Rana hing nooit de telefoon op deze manier op.
    Yasmina keek om zich heen en zag dat ze niet langer in Amsterdam waren. Yasmina keek Aziz aan. “Waar zijn we”, vroeg Yasmina. Aziz keek haar even aan en knipoogde naar haar en concentreerde zich weer op de weg. Hij begon vaart te minderen. “We zijn er liefje.”
    Aziz parkeerde de auto en stapte uit. Yasmina volgde hem vol nieuwsgierigheid . Aziz pakte haar hand vast en liep richting een groot hotel. Yasmina’s nieuwsgierigheid werd alsmaar groter. “Gaan we naar een hotel toe?” Yasmina keek hem verward aan.
    Aziz lachte. “Dat merk je zo wel, met dat lieve verstrooide hoofdje van je.”
    Ze liepen de hotel in. Wat zag het er ongelooflijk groot en mooi uit van binnen!
    Zulke hotels zag je alleen in films. Yasmina zag net hoe een piccolo zijn hand uitstak en fooi ontving van een tevreden klant. Aziz nam haar mee naar de balie van het hotel.
    “Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn’, zei de medewerker. Goedemiddag, antwoordde Aziz. Yasmina gaf alleen een vriendelijke knikje. “Ik had de bruidssuite voor vandaag gereserveerd. Terwijl Aziz het verder afhandelde keek Yasmina vol bewondering het hotel rond. Het viel haar meteen op dat het ervan binnen uit zag in de vorm van Barokstijl.
    Ze zag hoe een groot prachtige kroonluchter de ruimte verlichtte. Grote pilaren in de Barokstijl. Ook de grote schilderijen die aan de muren hingen, hadden een omlijsting in de Barokstijl.
    Er liep een trap in het rond naar boven met een rode loper op de treeën. Yasmina kreeg de neiging om de trap op te lopen en op ontdekking te gaan. Ze was er reuze benieuwd naar wat voor moois ze nog meer zou aantreffen.
    “Kom je mee lieverd”, zei Aziz met een zachte stem. Hij liep richting de lift en Yasmina liep nieuwsgierig achter hem aan. Ze wachtte vol spanning af, wat hij voor haar in de petto had.
    De piccolo opende de lift en vroeg aan Aziz of hij zijn tassen van hem kon overnemen.
    Aziz schudde vriendelijk nee en stapte in. De piccolo drukte op het knopje en de lift begon naar boven te gaan. De lift stopte op de zesde verdieping. Aziz gaf de piccolo een fooi en nam Yasmina aan de hand mee. Hij stopte aan het einde van de gang voor twee grote deuren.
    Aziz stak de sleutel in het slot en draaide het open. Hij opende de deur. Yasmina keek vol ongeloof de grote kamer in. “Wat prachtig! Ik heb in mijn leven niet zo’n prachtige kamer gezien”, piepte Yasmina. Aziz lachte breed naar haar. “Treed naar binnen schoonheid, zei hij met een verleidelijke stem. Yasmina stapte naar binnen en Aziz volgde haar. Hij deed de deuren achter zich dicht. Ook in deze kamer hing een kroonluchter versiert met vele diamanten steentjes. Rechts van haar stond een groot 2-persoonsbed. De muren hadden een zacht paars accent. Ook hier hingen hele mooie schilderijen. Voor zich zag ze een groot balkon, waar versierde gordijnen voor hingen. Links van haar zag ze een groot bubbelbad met kaarsjes eromheen. Ernaast stonden twee massagebanken. Verder op hing, wat op het eerste gezicht op een groot schilderij leek, een enorme flatscreen t.v. aan de muur.
    “Dit is echt ongelofelijk”, zei Yasmina lachend. Aziz het is hier hartstikke mooi en ik wil ook niet klagen, maar waarom neem je mij mee naar een hotel kamer. Je denkt toch niet dat…Aziz zette zijn vinger op haar mond en gaf haar daarna een kus. Yasmina voelde het kriebelen in haar buik.
    “Lieverd, fluisterde Aziz. Ik heb je hier naartoe meegenomen, om jou te laten ontspannen en je een onvergetelijke dag te bezorgen. Ik wil alleen maar het beste voor jou. Vertrouw me zei hij zachtjes terwijl hij met zijn tong over haar lip ging. Hij kuste haar innig. Yasmina voelde zich zweven, hij kuste haar zo lekker en passievol.
    Ze werden gestoord door het geklop op de deur. Aziz keek haar doordringend en ondeugend aan met zijn sexy donkere ogen. Yasmina smolt voor zijn blik. Ben zo terug lieverd, niet weggaan, zei hij plagerig.

Ingeschreven
    Nov 2007
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Aziz opende de deur. Het waren twee oudere dames. Ze hadden beiden een witte blouse aan en rok tot aan hun knieën. Ze droegen allebei een naamkaartje aan hun blouse. ‘Goedemiddag. We komen de massagebehandeling geven die op deze kamer staat gereserveerd. Komen we gelegen, of moeten we later terugkomen?’ ‘Nee jullie zijn net op tijd,’antwoordde Aziz. ‘We gaan ons eerst verkleedden.’ Yasmina keek Aziz bewonderd aan.
    Een massagebehandeling was net wat ze nodig had. Opeens bedacht ze zich dat ze zich niet kon omkleden, omdat ze niks had meegenomen. Ik ga daar echt niet in mijn string liggen, dacht ze bij haarzelf. ‘Aziz,’ piepte ze. ‘Ik heb niks alternatiefs bij me.’ ‘Geen zorgen liefje, ik heb aan alles gedacht.’ Hij reikte haar een tas aan. Yasmina haalde er een prachtige bordeauxrood bikini uit. ‘Ooh Aziz! Dit is de bikini die ik een maand terug in die magazine had gezien! Je bent het niet vergeten, wat lief!’ Yasmina keek hem vol bewondering aan en Aziz schonk haar een liefdevolle glimlach. Hij kreeg zelfs een blosje op zijn wangen. Yasmina gaf hem een kus op zijn wang. ‘Ga je gauw omkleden,’ zei hij met een zachte stem. Yasmina lachte breed naar hem en hij beantwoordde het met een sexy knipoog.
    In de badkamer ontdeed Yasmina zich van haar kleren en trok haar nieuwe bikini aan.
    Het stond haar geweldig. Ze trok haar elastiek uit haar haren en schudde haar krullen goed.
    Ze voelde zich zenuwachtig. Aziz had haar nooit eerder in een bikini gezien. Ze opende de badkamerdeur en liep de kamer weer in. Ze zag Aziz in zijn korte broekje. Ze had hem nooit zo schaars gekleed gezien. Aziz draaide zich naar haar om en keek haar met grote ogen aan. Hij liet zijn blik vallen op haar prachtige slanke lichaam. Yasmina glimlachte zenuwachtig.
    Ze bekeek hem van top tot teen. Alhoewel hij een beetje aan de magere kant was, zag hij er onweerstaanbaar sexy uit. Aangezien Aziz en Yasmina geen woord uitwisselde en alleen maar stonden te kijken, kwamen de dames tussenbeiden. ‘Ik zie dat jullie er klaar voor zijn, zei één van de dames vriendelijk.’ ‘O ja natuurlijk,’antwoordde Aziz geschrokken. Hij was met stomheid geslagen, over de schoonheid van Yasmina. ‘Jullie kunnen plaats nemen op de massagebank.’ Aziz en Yasmina gingen op hun buik liggen, en plaatsten hun hoofd in het gat van de massagebank. De masseurs begonnen hun werk te verrichten. De masseur legde haar handen op de schouders van Yasmina en begon er begon er over te wrijven. Ze ging over haar hele rug en benen. Haar gespannen spieren begonnen eindelijk te ontspannen. Aziz genoot er blijkbaar ook van, want ze hoorde hem zachtjes kreunen. Na een grondig masseerbeurt vertrokken de dames. Aziz keek haar ondeugend aan. ‘En hoe voelt u zich mevrouw Charibi?’
    ‘Heerlijk ontspannen, meneer Hodjari. Yasmina lachte ontdeugend naar hem. Aziz liep naar de bubbelbad toe en drukte een knopje in. Het water begon langzaam te borrelen, totdat er hevige bubbels ontstonden. ‘Na u, mevrouw Charibi. Hij pakte haar hand beet en hielp haar de bubbelbad in stapte en daarna ook in. Yasmina voelde het heerlijke warme water tegen haar lichaam aan klotsen. Aziz trok een serieuze blik en bewoog zichzelf naar haar toe. Hij keek haar diep in de ogen aan. Yasmina voelde haar hart tekeer gaan. Hij streek met zijn hand over haar wang en bracht zijn lippen naar haar hals. Hij kuste over haar hals en zocht zijn weg naar haar zachte lippen toe. Hij trok haar lichaam tegen zich aan. Yasmina voelde zijn fijne warme lichaam tegen zich aan. Haar handen gingen automatisch strelend over zijn rug. Yasmina hoorde zijn ademhaling versnellen. Aziz streek met zijn tong over haar lippen en nam haar onderste lip in zijn mond, waar hij zachtjes aan begon te sabbelen. Zijn handen gleden over haar heupen naar haar welgevormde billen toe en begon er in te knijpen. Yasmina begon zachtjes te kreunen van opwinding. Aziz gleed met zijn tong in haar mond en speelde met haar tong. Yasmina voelde zijn hartkloppingen versnellen, waardoor ze nog meer opgewonden van raakte. Yasmina kuste hem innig terug. Hij begon langzaam kussend naar beneden te gaan naar haar borsten toe. Hij nam haar borsten in zijn handen en kneep er zachtjes in. Hij trok de bikini van haar borsten opzij en nam haar harde tepels in zijn mond, waar hij zachtjes aan begon te zuigen. Yasmina’s ademhaling begon te versnellen. Yasmina begeleidde hem weer naar boven en trok haar bikini weer goed. Hij keek haar vol verlangen aan en bracht zijn mond op de hare. Yasmina voelde zijn “harde” tegen haar aan porren.
    Hoe opwindend dit ook was voor haar, was het ook angstaanjagend. Dit had ze nog nooit van haar leven meegemaakt. Ze wist als ze verder zou gaan dat het fout af zal lopen. 'Stop,’dacht Yasmina bij zichzelf. Hou op, je lijkt wel een puber met losgeslagen hormonen. Yasmina hou op dit is fout,” begon ze in haar gedachten. “Nee dit is heerlijk, ik wil meer,’ schreeuwde Yasmina in haar gedachten terwijl ze Aziz passievol kuste. Yasmina Voelde zijn “harde” tegen haar gevoelige plekje aan porren, steeds heviger. Het gevoel van explosie in haar onderbuik werd alsmaar groter. Ze voelde de hitte naar haar hoofd stijgen en dat haar plekje beneden extreem nat begon te worden.Yasmina begon te trillen van genot en onderdrukte een gil, die ze al te graag wou uitschreeuwen. Ze duwde met tegenzin Aziz van zich af en keek hem vol lust en tegelijkertijd angstig aan. Aziz keek haar beestachtig aan. Hij had een wilde blik in zijn ogen wat haar ontzettend opwond. ‘Gaat alles goed lieverd,’ zei Aziz met een onregelmatige ademhaling. ‘Ik voel me misselijk,’ loog Yasmina. ‘Ik heb niet zoveel gegeten vandaag, ik denk dat het daardoor komt.’Aziz probeerde zijn teleurstelling te verbergen, wat hem niet al te goed lukte. ‘Sorry,’ zei Yasmina met een pruillipje. Ze zette expres haar zielige ogen op. ‘Aaah, kijk niet zo naar me, je weet dat ik daar niet tegen kan.’ Yasmina glimlachte.
    Nou er zit niks anders op dan jou te ontdoen van je misselijkheid. Laten we gaan eten. Aziz stapte uit de bubbelbad en Yasmina keek stiekem naar zijn achterste. Aziz keek vanuit zijn ooghoeken naar haar en merkte op dat ze hem bekeek. Hij trok een zelfvoldane lach toen hij haar ontdeugend lachje zag. Aziz draaide zich om en Yasmina keek snel de andere kant op, alsof ze een schilderij aan het bekijken was. Aziz moest moeite doen om niet in de lach te schieten. Hij reikte zijn hand naar haar uit en hielp haar de bubbelbad uit. ‘Nou schoonheid, ga je gauw omkleden.’ Aziz pakte een tas en overhandigde het aan Yasmina. Yasmina keek hem vragend aan. ‘Dit is deel twee van je cadeau schat. Je mag het pas in de badkamer openen, als je het aantrekt. Ik ben benieuwd hoe hij je zal staan,’zei hij met een ondeugende stem. ‘O Aziz, dat hoefde je niet te doen.’Ze liep naar hem toe en gaf hem een knuffel, waarnaar ze hem gelijk weer losliet. Hij had zich nog steeds niet ontdaan van zijn “harde”.
    Yasmina dwong zich om niet naar beneden te kijken. Ze schonk hem een glimlach en versnelde haar pas naar de badkamer. Ze trok haar bikini uit en droogde zich af. Ze trok haar sexy rode lingerie weer aan. Ze haalde een prachtige zwarte satijnen avondjurk uit de tas, die ze snel aantrok. Ze bekeek zichzelf in de spiegel. Yasmina was ter stomheid geslagen. De jurk viel prachtig over haar slanke lichaam. Het was mooi getailleerd, waardoor haar prachtige zandloop figuur goed op zijn recht kwam. Ze zag dat er nog iets in het tasje zat en haalde een mooi zwart kanten bolero tevoorschijn. Ze deed hem aan en wachtte voor de zekerheid nog even in de badkamer. Ze wou hem wat tijd gunnen om af te koelen. Na een paar minuten liep ze de kamer in. Aziz keek haar strak aan. ‘Yasmina,’zei hij zacht. ‘Je bent echt een ware schoonheid.’ Yasmina lachte verlegen naar hem. Ze zag dat Aziz een antraciet pak aan had getrokken. Daaronder had hij een witte blouse aan met een roze stropdas eromheen. ‘Jij mag er ook wel wezen,’zei Yasmina fluisterend en keek hem diep in de ogen aan. Wat staat een pak hem enorm sexy zeg, dacht ze bij haarzelf. Aziz pakte haar hand beet en kneep er zachtje in. ‘Je hebt wel schoenen nodig voor je outfit,’ zei Aziz plagerig. Hij draaide zich om en pakte een schoenendoos uit zijn tas. Yasmina pakte nieuwsgierig de doos aan en opende het. Ze haalde er een paar zwarte prachtige muiltjes uit. De muiltjes hadden een puntvormige neus en een zes inch hak.Yasmina trok ze aan en was meteen een stuk langer. ‘Liefje, je ziet er onwijs sexy uit.’ Hij keek haar glunderend aan. Yasmina zag de lust in zijn ogen. ‘Om je outfit compleet te maken, heb ik nog een laatste tastbare cadeau voor je.’ ‘Wat! Aziz je bent gek.’zei Yasmina lachend. ‘Je moet echt ophouden met mij te verwennen.’ Aziz haalde een doosje uit de binnenzak van zijn pak en gaf het aan Yasmina. Ze maakte het doosje open en keek met versperde ogen naar de inhoud. Er zat een prachtige ketting in, die uit drie lagen bestond. De drie lagen werden versierd met kleine Swarovski steentjes. Daarnaast zaten bijpassende oorbellen bij. ‘Aziz toch,’ zei ze verast. Dit is echt ongelofelijk mooi. Ze keek hem met grote ogen aan. Aziz lachte breed naar haar. Hij haalde de ketting uit het doosje en deed het om haar nek. De ketting viel prachtig over haar hals. Yasmina haalde de oorbellen uit het doosje en deed ze in. Het setje maakte haar outfit prachtig af.

Ingeschreven
    Nov 2007
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

‘Gaat u mee mevrouw Charibi.’ Hij stak zijn arm naar haar uit en Yasmina deed haar arm om die van hem en liep met hem mee. De lift bracht hun weer naar beneden en Aziz leverde de sleutels weer in bij de balie. Terwijl Aziz het verder afhandelde liep Yasmina alvast naar buiten. Een paar minuten later kwam Aziz aanlopen. Ze liepen richting de auto en hield de deur voor haar open. Hij gaf haar een knipoog. Yasmina keek hem mysterieus aan en stapte in de auto. Aziz nam plaats achter het stuur en reed naar het restaurant toe. Aan de lucht te zien , begon de avond te naderen. Gelukkig is het vandaag koopavond in Amsterdam dacht Yasmina bij zichzelf. Nu heeft ze tenminste haar smoes al klaar als ze wat later thuis is. Aziz parkeerde zijn auto en deed de deur voor Yasmina open. Hij reikte naar haar hand en hielp haar de auto uit.
    Wat is hij toch heerlijk romantisch, dacht Yasmina bij zichzelf. Alsof Aziz haar gedachten kon lezen, lachte hij ondeugend naar haar. Yasmina lachte verlegen terug. Hij nam haar aan de hand mee, het restaurant in. ‘Aziz, ik moet even naar het toilet, goed.’ ‘Tuurlijk lieverd, ga maar. Of wil je soms dat ik mee ga? Ik wil je best helpen,’zei hij ondeugend. Yasmina wierp hem een ergerlijke blik toe en gaf hem een speelse tik op zijn rug. Yasmina liep naar het toilet toe. Ze keek in de spiegel en zag dat ze nog steeds rood was, van het opwindende gebeurtenis in het hotel. ‘Tjonge jonge,’ fluisterde Yasmina tegen zichzelf. Waarom ben ik ook zo wit. Alles valt veel beter op , op zo’n lichte huid. Ik moet maar eens flink gaan zonnen ofzo. Ja, ik heb het tegen jou ja,’zei Yasmina terwijl ze naar zichzelf keek in de spiegel. Ze stak haar tong naar zich uit. Ze bedacht zich hoe stom het eruit zal zien , als iemand haar zo zag. Een gek die tegen zichzelf praat. Ze grinnikte bij de gedachte en liep het toilet uit. Ze keek het restaurant in, zoekend naar Aziz. In een hoekje zag ze Aziz naar haar zwaaien. Ze liep naar hem toe en nam plaats aan tafel. ‘Wat een mooi sjiek restaurant,’ begon Yasmina. Aziz wierp haar een liefelijke glimlach toe. Op het achtergrond hoorde je rustgevende muziek, die door een band werd gespeeld. De ober kwam naar hun toe en nam hun bestelling op. Na een heerlijke driegangen menu, kwam Aziz van zijn plek af. Hij stak zijn hand naar haar uit. ‘Mag ik deze dans van u schoonheid?’ Yasmina keek hem verast aan en schonk hem een brede glimlach.
    Yasmina stond op en liet zich leiden door Aziz. Aziz trok haar naar zich toe en begon met haar te dansen. Opeens stonden meer stelletjes op, die ook begonnen te dansen. Yasmina voelde zich sentimenteel worden. Dit is werkelijk de mooiste dag van mijn leven, dacht ze bij haarzelf. Ze wou dat er nooit een einde aan deze avond kwam. Het begon laat te worden.
    Yasmina keek op haar horloge en zag dat het iets over negen was. Ze maakte zich los van Aziz. ‘Aziz, ik moet nu naar huis, anders krijg ik problemen thuis.’ ‘Is goed lieverd, laten we gaan.’ Aziz betaalde zoals gewoonlijk de rekening en liep samen met Yasmina naar de auto toe. Hij hield de deur weer voor haar open en Yasmina stapte in. Aziz startte de auto, terwijl yasmina zich naar de achterbank wurmde. ‘Waarom ga je naar achteren,’zei Aziz verward. ‘Ik ben geen taxichauffeur, zei hij spottend. Yasmina wierp hem een ergerlijke blik toe. ‘Ik kan moeilijk in deze jurk thuis aankomen. Dan schieten de vragen om mijn oren. Ik ga me snel omkleden, dus o wee als je kijkt.’ Yasmina wierp hem een bedreigende blik toe. ‘Is goed meesteres,’ lachte hij hard. ‘Ik beloof dat ik niet zal kijken.’ Aziz startte de auto opnieuw en reed richting Amsterdam, terwijl Yasmina haar kleding weer aandeed. Ze borg alles netjes op en nam weer plaats naast Aziz. Aziz stopte om het hoekje van haar huis. ‘We zijn er schoonheid.’ Yasmina schonk hem een liefdevolle lach en stapte uit. ‘Slaap zacht schoonheid,’fluisterde hij. ‘Jij ook schat, antwoordde ze zachtjes. Aziz reed weg en Yasmina liep met een ontspannen gevoel richting de voordeur. Ze keek op haar horloge. Ze haalde opgelucht adem. ‘Gelukkig het is pas 21:40. Ze draaide de slot zachtjes open en liep op haar tenen naar binnen. De t.v. stond hard aan op Al-jazeera. Ze konden haar onmogelijk horen.
    Yasmina liep snel naar haar kamer en wierp de tassen met haar cadeaus onder haar bed. Ze sluipte snel weer naar de voordeur en deed alsof ze net binnen kwam. Ze rinkelde hard met haar sleutels en deed de voordeur net iets harder dicht, zodat het hoorbaar voor hun werd.
    En ja hoor, de grote vis heeft gebeten.

Ingeschreven
    Nov 2007
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

Nordin keek haar met een koude blik aan. Yasmina voelde haar hart in haar keel kloppen.
    ‘Als hij maar niet weet, dat ik vandaag niet heb gewerkt,’dacht Yasmina zenuwachtig.
    ‘Ik heb je al tientallen keren verteld dat je moet ophouden op koopavonden te werken,’ siste hij. Hij keek haar koelbloedig aan. ‘Je bent geen man dat je op deze late tijdstippen thuiskomt!’
    Yasmina zag de dodelijke blik in zijn ogen. Dit keer was het anders dan normaal. Er was iets met hem. Je hebt geluk gehad dat ik nu geen tijd heb, anders had ik die lelijke rotkop van je bewerkt! Nordin duwde haar met een smak tegen de grond aan en vertrok naar buiten. ‘Nee,’ fluisterde Yasmina zachtjes. ‘Ik laat mijn dag niet door hem verpesten.’ Ze stond met opgeheven hoofd op en liep haar kamer in. Ze keek met een zucht uit het raam. Ze keek naar de prachtige sterren, die de donkere hemel sierde en de duisternis probeerde te verdrijven.
    Yasmina zag vanuit haar ooghoeken iets bewegen. Ze keek naar beneden en zag Nordin verderop staan met zijn oude vrienden, met wie hij eens in de bajes was beland. Yasmina’s adem stokte, toen ze Ferdi zag. Een angstig gevoel trok door haar heen. Ferdi viel Yasmina destijds lastig toen hij nog niet bevriend was met Nordin. Sinds Nordin’s opsluiting heeft ze Ferdi niet meer gezien, tot nu. Op een keer gaf ze Ferdi een klap, toen hij haar probeerde te betasten. Ze herinnerde zijn woorden maar al te goed, toen hij een koude scherpe mes tegen haar keel aanhield en haar pols in een pijnlijke greep had.’Niemand, maar dan ook niemand, wijst Ferdi af,’siste hij. ‘En als iemand met Ferdi solt kost dat zijn leven,’ zei hij koelbloedig terwijl hij haar vol haat aankeek. Gelukkig kwam Rana toen tussenbeide en wist ze hem te bedaren. Ze had vele verhalen over hem gehoord waar ze liever niet aan wou denken.
    Zijn blik en woorden zullen altijd bij haar blijven. ‘Wat doet hij daar met hem,’ fluisterde ze tegen zichzelf. Ze volgde hun bewegingen met haar ogen. Ze merkte op dat ze een hevige woordenwisseling hadden. Ze zag hoe Ferdi agressief met zijn armen zwaaide en uitdagend met zijn vinger op Nordin’s schouder porde, waarnaar hij daarna wegliep. Nordin draaide zich om. Yasmina trok geschrokken de gordijnen dicht. Haar hart ging tekeer. ‘Zou hij mij gezien hebben? Nee, vast niet. Het is er veel te donker voor. Of toch niet?’ Yasmina wachtte gespannen af. Ze hoorde hoe de voordeur open ging en met een smak werd dichtgegooid.
    Nordin liep met zware voetstappen de gang in. Yasmina voelde haar hartslag versnellen. Ze keek stieken vanuit haar deurkier of hij haar kant op kwam. Nordin liep zijn kamer in en trok de deur achter zich dicht. Yasmina haalde opgelucht adem. Ze stapte haar bed in en allerlei vragen begonnen door haar hoofd rond te spoken. Ze dacht terug aan de woorden van Ferdi; ‘En als iemand met mij solt, kost dat zijn leven.’ Ze zag zijn bloeddorstige blik weer voor zich en de rillingen liepen over haar rug. Wat had Nordin dit keer uitgespookt? Na een hele tijd piekeren viel Yasmina uiteindelijk in slaap.

+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/29 1211 ... Laatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Pijnlijke nederlaag...
    Door Mizz_Mimi in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 52
    Laatste Bericht: 31-01-08, 12:27
  2. Pijnlijke ontdekking....
    Door Z.S.A.D in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 25-12-07, 16:50
  3. Pijnlijke woorden