Hee allemaal, ben nieuw hier..
Ik ga een verhaal hier plaatsen die ik ook al op marokko.nl heb geplaatst.
zeg maar als ik verder moet gaan.
‘‘Zucht weer een schooldag’’ Sarah sloeg haar wekker zo wat kapot en stond vermoeid op.
Ze liep naar haar kast en haalde er een zwarte skinny jean uit en een wit strak shirtje, haar beha en slip en haar handdoek.
Zo liep ze naar de douche, ze kleedde zich uit en ging onder de douche.
Ze liet de warme stralen over haar lichaam glijden en genoot van het water.
BOEM BOEM ‘’Ewa Sarah schiet op jonge, Ik kom te laat!’’ Mo sloeg nog een keer tegen de deur en riep dat ze moest op schieten.
‘‘Ja ja, wacht even ye zemmel!’’ ‘’Wat zei je?!’’ ‘’Niks niks, ik praatte gewoon in mezelf’’
Ze paste wel op met wat ze tegen haar broer zegt, hij is nogal sterk. Niet dat haar broer haar slaat, hij is wel aardig tegen haar, maar als het om jongens of school gaat is hij strenger dan mijn vader.
Mijn andere broer Samir is wel aardig hij bemoeid zich niet met mijn zaken en helpt me altijd als ik weer eens een probleem heb.
Mo is 21 jaar en Samir is 19 jaar, ik zelf ben 18 jaar, ik moet nog 2 jaar studeren en dan ben ik klaar met mijn opleiding.
Ik douchte snel verder en ging me afdrogen.
Ik keek in de spiegel, ik had licht bruin haar en bruin/groene ogen, ik ben slank en niet echt heel lang, 1.69. Ik hoorde Mo weer schreeuwen dat ik moest opschieten. Ik deed mijn kleren aan en ging de douche uit naar mijn kamer. Ik föhnde mijn haar en stylde het dan met een styltang.
Net als ik de styltang opnieuw wil oppaken komt Samir mijn kamer in stormen. Ik verbrand me aan mijn styltang en vloek het uit. ‘’Tfoe Tfoe Tfoe!’’ ik kijk naar mijn vinger en zie dat mijn vinger rood is geworden. ‘’Tfoe Samir, Kom de volgende keer normaal de kamer in, wil je!’’
Ik keek hem vies aan en ik zag iets wat ik nog nooit bij Samir heb gezien hij had tranen in zijn ogen, er zou toch niks gebeurd zijn?!..........
Up!
op eens verander je van tijd in je verhaal eerst is het een zij en daar ikke.
verder is het een goed begin ga zo door mag ik meer lezen?
sorry niet van tijd maar van dat andere geen id ff hoe het heet hehehe

mooi begin ben benieuwd na de rest, maar viel me op dat je eerst in de 'zij' vorm spreekt 'sarah' dus en dan weer in de ikvorm
zou je daar op kunnen letten, is niet zo fijn om te volgen vandaar
groetjes
Haha, iknow,
ik ga nou ff proberen niet steeds te veranderen.
Kan wel dat er nog steeds een foutje in zit maargoed.
Karim:
Karim liep over straat met zijn handen diep in zijn zakken gestopt.
Hij had weer ruzie met zijn vader, En dit keer ging het niet over hem
Maar over zijn zusje, Nadia. Zijn vader had haar betrapt met een jongen.
Ze waren aan het zoenen op het parkje bij de stad.
Hij was helemaal woedend thuis aan gekomen en schreeuwde tegen haar.
Hij pakte haar bij haar haar en sloeg haar in haar gezicht.
Mijn moeder probeerde ze uit elkaar te krijgen maar in plaats daar van
Kreeg zei ook klappen. Karim ging tussen ze staan en suste zijn vader,
Daarna hielp hij zijn zusje naar boven, en praatte een tijdje met haar.
Het bleek dat ze smoor verliefd is op die jongen en hij ook op haar.
Ze wou de naam niet zeggen. Karim probeerde er achter te komen wie die
Jongen is maar ze wou het echt niet zeggen. Daarna ging hij maar naar beneden
En liet haar een beetje uithuilen. Zijn vader was woedend op hem,
Omdat hij niet beter op zijn zusje let. Karim had geschreeuwd dat hij
Zijn zusje vertrouwd, en in geen miljoen jaar hij haar zou slaan.
Toen gaf zijn vader hem voor het eerst een klap in zijn gezicht.
Karim keek hem vol ongeloof aan en vluchtte het huis uit waar hij
Zijn moeder en zusje huilend achter liet…
Hier nog een stukje:
''Samir wat is er?'' Sarah liep naar Samir toe en sloeg een arm om hem heen. Samir beheerste zich en zuchtte diep. ''Ik ben Nadia kwijt''
''Wat, huh, hoe?!'' Sarah keek hem met grote ogen aan.
''Maar hoe kan dat, jullie waren net een getrouwd stel, heb jij haar gedump of zij jou?'' ''Geen van beide Sarah, Ze is gesnapt door haar vader
toen wij zoende bij dat parkje. Haar vader was woedend hij pakte haar bij haar arm en sleurde haar de auto mee in, en hij zei tegen mij dat ik zijn dochter nooit meer zal zien'' Sarah had echt medelijde met Samir,
Hij hield echt veel van haar, en zij van hem.
''Wat moet ik nu doen Sarah, ik kan niet zonder haar.'' En hij kreeg weer tranen in zijn ogen.
Sarah gaf hem een knuffel. ''Bel haar dan Samir.''
''Dat heb ik al gedaan, maar ze neemt niet op.'' ''Yallah, bel haar opnieuw,
misschien neemt ze nu wel op'' Sarah gaf hem haar mobieltje.
Samir toetste de nummer Nadia in. hij ging 5 keer over en toen nam er iemand op...
...:Ja, hallo?
Samir keek mij aan, ''Het is een jongen die opneemt niet zij''
Hij gaf me de mobieltje. ''Zeg dat je een vriendin bent,
als ik praat veroorzaak ik toch alleen maar problemen.
...:Hallooo, met wie spreek ik?
Sarah:Uuhm ja hallo met Sarah, is Nadia thuis?
...:Ja die is thuis, maar ze kan nu niet aan de telefoon komen.
Sarah:Maar ik moet haar spreken.
...:Het spijt me meid, als je haar wil spreken moet je maar hier heen komen.
Sarah:Uuuh oke, wil je haar zeggen dat Sarah haar heeft gebeld?
...:Wie is Sarah, als ik vragen mag?
Sarah:Een vriendin, komt zij zo nog naar school?
...:Ja ik denk het wel.
Sarah:Oke, dan spreek ik haar daar wel, bedankt.
Sarah hing op en keek haar broer aan, hij keek haar bedroeft aan.
''En wat zei hij?'' ''Hij zei dat ze even niet aan de lijn kan komen maar ze komt wel zo naar school, dan praat ik wel met haar, oke?'' ''Oke bedankt zusje!'' Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en verdween naar beneden.
Sarah keek op de klok en zag dat het al 8 uur was, Ze rende naar beneden, deed haar schoenen aan en zei iedereen gedag en verdween. Zij zou dit oplossen voor haar broer, Zij wist niet hoe liefde voelde dus ze wist ook niet hoe haar broer zich precies voelde, maar Sarah zou snel te weten komen hoe liefde voelt...

je vervolstukjes waren super! ik hoop niet dat ik teveel vraag maar zou je wat langere stukken kunnen plaatsen? alvast bedankt
groetjes
Is goed, xjexje

Bladwijzers