advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 2/10 Eerste 123 ... Laatste
Resultaten 11 tot 20 van de 94

Onderwerp: Het Leven van Laila...

laila4
    Gast

Standaard

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    verder..

laila4
    Gast

Standaard

verder..

laila4
    Gast

Standaard

verder..

laila4
    Gast

Standaard

verder..

Mocroinaa Romaysazina's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard vervolg

Na een lange leuke avond lag Laila op bed te denken aan die leuke avond die ze beleefde met haar vriendinnen en aan die mysterieuze jongen met zn zachte handen die haar hart sneller liet kloppen ze zakte steeds verder in gedachte totdat ze zich te pletter schrok omdat haar telefoon ging het was Souraya, het buurmeisje van Laila! *Uhh hallo, Hoi Laila met Sou...ik heb echt een super te gekke broek gezien ga je met me mee de stad in? kunnen we ook lekker samen ontbijten Oooooh leuk Ja zeker zei Laila want ik heb je nog wel wat te vertellen hoor .je hebt zoveel gemist gister en Laila giechelde erom ik kleed me aan en dan zie je me beneden zei Laila.
    Laila pakte een leuke zwarte strakke broek en een rood glanzend wikkel truitje gooide haar mooie dikke bos haar los en maakte het af met een klein bescheiden speltje om haar haren uit haar gezicht te houden liep naar onder deed haar mooie zwarte pumps aan kust haar moeder nora en vertelde haar wat haar plannen warenen zei dat ze haar wel zou smssen als ze niet thuis kwam eten en trok de deur achter haar dicht en zag dat Souraya ongeduldig bleef kijken dat ze moest opschieten en ze stapte samen in de auto van Souraya...in de stad aangekomen liepen ze wat te slenteren en Laila vertelde in geuren en kleuren over die geweldige mysterieuze jongen die ze gister had ontmoet Laila bleef staan en vertelde over die geweldige ogen die hij had en van achter hoorde ze een lieve stem zeggen : Hey ben jij nou over mij aan het vertellen? Laila werd echt knalrood en durfde zich niet om te draaien na even aarzelen keek ze om en daar was hij dan Nordin uhh hoi Nordin stamelde Laila hoe gaat het?Nordin lachtte nu gaat het weer goed en hij pakte Laila's handen en keek haar aan ik was even bang dat ik je niet meer zou zien ik kon je nummer niet meer vragen en heb nog gekeken in de stad maar kon je niet vinden Laila was er stil van en Souraya barstte in lachen uit...Laila vroeg ze zeg je niks meer terug en Laila moest lachen uhm ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen aarzelde Laila ik uhm....en Nordin onderbrak haar geeft niks hoor ik ben blij dat je er nu bent ik wil je wat vragen...ik wil je graag nog een keer zien en dit keer wil ik het neit van toeval laten afhangen....Laila kreeg een lach op haar gezicht van oor tot oor lijkt me heel erg leuk zei ze en gaf haar nummer aan Nordin hij kuste haar hand en ze voelde dat ze er verlegen van werd dag hoor schoonheid zei Nordin en Laila bleef hem dromerig na kijken... Hallo Lailaaaa word eens wakker lachtte Souraya ben je terug op aarde! Laila grijnsde hij is leuk he Sou zei ze...nou hij is echt heeeeeeeeel leuk zei Souraya en sleurde Laila mee naar de ijskraam.Na een paar uur shoppen reden Souraya en Laila naar huis. Met een smile zo groot als bijna haar hele gezicht liep Laila naar binnen en vertelde haar Moeder Nora Stiefvader Mohammed en haar zus Dounia in geuren en kleuren wat er was gebeurd. Dounia keek op oww wie is dat dan die geweldige jongen? Nordin! zei Laila en ze vertelde hoe hij eruit zag! Heeft hij lange donkere haren en draagt hij een staart Laila schrok hoe wist zei dat nou weer? uhh ja zei Laila oooooooh hahahahhaa lachtte Dounia die ken ik zijn zus Rania zat bij mij in de klas. Dounia keek naar haar moeder het is een goede jongen mam echt ik ken hem.... hij is leukkk zei Dounia en Laila en Dounia giechelde er samen over door.Na het avond eten ging Laila naar boven om haar series te kijken die op tv kwamen aan gezien Nora en Mohammed wat anders keken. Om de 2 min keek Laila op haar telefoon mhmm nog steeds niks gehoord zou Nordin haar vergeten zijn???

Ingeschreven
    Aug 2010
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

geen vervolg??

laila4
    Gast

Standaard

up

MAMAiLOVEYOU
    Gast

Standaard

up

Ingeschreven
    Aug 2010
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Met die gedachte viel Laila in slaap... vroeg in de morgen werd Laila gewekt door het zonlicht dat in haar gezicht scheen.Ze keek op haar telefoon en zag tot haar verbazing een sms van Nordin waarin stond
    hey schoonheid
    ik heb de hele dag aan je gedacht wanneer
    maak je tijd voor me vrij?xxx Nordin

Laila drukte op beantwoorden :
    Hey...
    ik denk ook aan jou en wil voor jou wel tijd vrij
    maken hoor.... liefs Laila

bijna meteen kreeg Laila een sms terug heb je vandaag tijd voor mij? ze antwoordde met ja natuurlijk en kreeg al snel een sms met vanmiddag om 2 uur stuur je me je adres dan kom ik je halen....Laila antwoorde en haar hart maakte een vreugde sprongetje!ze keek op de klok 8 uur al...Laila sprong in haar kleren en ging ontbijten al snel na het ontbijt liep ze na het centrum voor nieuwe make up haarverf en een leuke outfit,haastte ze zich naar huis en ging zichzelf klaarmaken....Laila keek in de spiegel en sprak zichzelf een beetje moed in Laila was best jong ze was 16 jaar en Nordin 26 vond hij haar wel leuk genoeg?hij kon genoeg meiden krijgen toch?ze keek op de klok bijna 2 uur....en kreeg een draaierig gevoel in haar buik van spanning.
    haar telefoon ging....Hallo met Laila dag schoonheid zei Nordin ik sta voor je deur...ohw uhh ik kom er aan stamelde Laila tot zo.
    Laila liep de voordeur uit en Nordin staptte uit waaauww wat ben je mooi mijn zina en kustte haar op haar wang.Laila giechelde en Nordin maakte haar deur open en Laila staptte in. Ze gingen uit eten, daarna nog ergens wat drinken het werd een fantastische dag...weken volgde maanden volgde en Nordin droeg Laila op handen ontbijtjes bij het opstaan voet massages onder het film kijken en noem maar op...Laila sliep ook steeds vaker bij Nordin aangezien Nordin ook een eigen huis had...op een daggingen Laila en Nordin samen boodschappen doen bij de winkel om de hoek zo als ze dat vaker deden en thuis aangekomen ging Laila koken uit het niks begon Nordin wat te zeuren dat Laila moest op schieten, Laila ergerde zich hieraan en zei dat ze niet kon toveren....toen gebeurde iets wat Laila nooit had verwacht Nordin kwam op haar af en sloeg haar vol met een vuist op haar gezicht Laila viel na achter met haar hoofd op de verwarming maar Nordin schreeuwde nog steeds uit angst kroop Laila zo snel als ze kon de wc op die naast de keuken lach en sloot zich op en daar verloor ze haar bewustzijn...na een paar uur maakte Nordin de wc deur open door met een muntje het slot te draaien en vond Laila in een plas bloed...Laila werd wakker omdat Nordin haar optilde en in de auto had gelegd om haar naar de nightcare te brengen. laila sprak geen woord met Nordin , op de eerste hulp vroeg een dokter wat er was gebeurd en Laila vertelde dat ze was gevallen en hoe onhandig ze wel niet was geweest haar wond werd gehecht en thuis legde Nordin zijn hoofd op haar schoot sorry schat dit zal nooi meer gebeuren.....maar dat waren slechts woorden van Nordin die bleken anders te zijn dan zijn daden......

(dit is een waargebeurd verhaal alleen de namen zijn veranderd!)

MAMAiLOVEYOU
    Gast

Standaard

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

ga snell verder oeff :$

+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 2/10 Eerste 123 ... Laatste

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten