Ik zou hem flink op de bek slaan! Hij heeft nada respect voor jou, je zusje, je ouders, zijn ouders, jouwn man, jullie schepper enz. Nee, ik kom terug op mijn eerste woorden.. walah 7ta ne fed7oe wa ne 3awwed loe le tharra, 3la had el 7sab. Niemand komt aan mijn zusje!

Pffffff moeskilaaaaaaaaaaa kbiraaaaaaaaaa. Hmmmm geef adres waar hij woont ik los het op voor je met klikklak boem hoppa de grond in mwt hem direcht naar de sauna n sjitan![]()

Zijn kont dichtnaaien.
Echt met naald en draad gewoon.
Spatula.
Haha, de reactie van isch doet me echt lachen! Maar zuster hoe is het geeindigd?

en hoe is het afgelopen heb je het u man verteld
?

Subhana'allah!
Misselijkmakend!

Omg mannen tegenwoordig!! Onbegrijpelijk.. Ik zie de meeste mensen vragen, waarom zat je met hem in de auto?! ik snap haar wel, ze denkt het is familie, dus vertrouwelijk. Maar helaas was het tegen over gestelde.. iedereen zegt ook ja je moet het tegen je man zeggen bla bla. Maar het ligt er ook aan hoe hij het gaat opvatten. Zal hij haar de schuld geven? Of voor haar opkomen? Meid jy weet wat het beste is. Succes

Ik ben het helemaal met je eens meid alleen ik had het wat aardiger gezegt. MAAR IK VIND DAT ALS JE ''VERSIERT'' WORDT, MAAKT NIET UIT DOOR WIE DAT JE HET MELD AAN JE MAN KLAAR. HAAR MAN EN HAAR SCHOONZUS HEBBEN HET RECHT OM TE WETEN WAT VOOR SMERIGE MAN HET IS!! maar aan de andere kant begrijp ik haar wel, de hele familie zal uit mekaar worden gerukt misschien. Dus ik zou die man hebben gewaarschuwd en gelijk erbij hebben gezegt dat als hij nog een keer in me buurt komt of naar me huis of tegen me praat of wat dan ook dat het naar buiten komt en dan heeft tie poppen aan het dansen.
Veel succes dame en hoop met heel me hart dat je er toch uitkomt zonder dat je huwelijk in gevaar komt.
Bladwijzers