To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ik snap het niet.

superlouis je had het over een gevecht op straat regel nr 1 er zijn geen regels bij straatgevechten dus ik met mijn 1.85 m lengte trap eerst in je ballen daarbij alvast gecondoleerd met je torkomstige kinderbijslag die je in de toekomst zou ontvangen. door die eerste trap buk je automatisch voor over. dan metsel ik effe je mond dicht met e tanden vervolgens meppen we 2 blauwe ogen. hmmmmm de rest van je leven ontloop je mij tot je dood. 1 ding lengte zegt niks 2 kracht zegt niks wat telt is tactiek om je neer te halen.

Als jij denk dat het zo makkelijk is om iemand
een schop in zijn ballen te geven heb ik nieuws voor je;
1) dat is bij elke sport streng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing.
2) dan moet je eesrt het lef hebben om dat zomaar te doen.
3) dan moet je ze gelijk weten te vinden.
4) dan moet je ze precies goed weten te raken.
5) dan moet je ze hard genoeg weten te treffen.
6) de eerste de beste die mij dát flikt knijp ik gelijk'net zo lang z'n strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel.!!

1) op straat zijn in straatgevechten geen regels
2) straatvechten is overleven/overwinnen en is geen tijd voor wachten op "lef"
3 t/ 5) zie pica, niet zo moeilijk in jou geval met dat strakgespannen fluisterbroekje
want je ballen hangen er duidelijk zichtbaar als mooie schietschijf bij!!![]()
Laatst gewijzigd door woodpecker; 31-07-11 om 14:57. Reden: @

superlouis be jij dom of blond ofzo jij zegt zelf als we elkaar op straat tegen komen een straatgevecht heeft geen vechtregels en doe niet stoer mwt je 2.15 alsnog ruk ik je kop van je lijf a domme idioot onthoud in de ring heb je regels buiten de ring zoals op straat zoals jij zegt dan trap ik die ballen van je naar de knoppen idioot leeseffe je zelf gestarte topic effe goed a domme idioot.

Bijlage 138186) Als jij een schop in je ballen heb gehad knijp je helemaal niks meer maar ga je kansloos tegen de grond liggen jodelen!
Alleen al voor het feit dat jij ZÓ op een foto staat verdien je al een snoeiharde schop in je ballen die jij als een schietschijf laat zien!
Laatst gewijzigd door woodpecker; 01-08-11 om 12:06. Reden: @

superlouis moge allah je een party hersencellen geven je begint een topic over straatgevecht en je ongelijk wordt bewezen kom je opeens met regels volgens bepaalde gevechtdkunsten verwijder deze topic snotaap dat je bent
Bladwijzers