advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Ooit zie ik je weer

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Ooit zie ik je weer

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Een getrouwd stel, een prachtig huis, een gelukkig leventje, prachtige schoonouders, en een prachtig dochtertje! Wat wil een mens nog meer? Jammer genoeg is niet iedereen blij voor elkaar, jammer dat niet iedereen met heel het hart je zegt: "Mabrouk meid, ben blij voor je!" Zo zit het nu éénmaal in elkaar! We doen alsof we van elkaar houden, maar ergens hebben we elkaar niet graag!

Een waargebeurd verhaal zal ik hier voor jullie tippen! Ikzelf ben ook een personage in het verhaal.

Doua: dochter (8 jaar)
    Roumaissa: huidige vrouw van Redouan
    Lamyae: ex-vrouw van Redouan
    Latifa: huidige schoonzus van Lamyae

“Doua, schatje stop met huilen!” Ik keek naar de klok en zag dat ik zo te laat zou komen op het werk. “Shittt!!!” Snel deed ik Doua in haar stoeltje in de auto. Ik liep snel naar binnen om mijn handtas te pakken en reed dan richting mijn moeder. Ik deed zachtjes Quraan op en hoopte dat ik erdoor rustig zou worden, alhamdouluilah was het ook gelukt! Ik zette Doua af bij mijn moeder en reed dan richting werk. Het zou vandaag een lange dag worden en ik was al zo moe. Ik keek in de achteruitkijkspiegel en keek of ik er wat deftig uitzag. Ik knikte tevreden en parkeerde mijn auto. Ik verrichte een korte soerat en liep dan het gebouw in. “Goedemorgen Lamyae!” “Goedemorgen Brenda, alles goed?” “Ja goed hoor! Hoe is het met Doua?” “Druk druk!” Snel liep ik naar mijn kantoortje en ging meteen aan het werk. Ik moest nog enkele dossiers afwerken en net toen ik een klant wilde opbellen, werd er geklopt. “Binnen!” Het was Jamal en Hans. “”Hej mannen, alles goed?” “Goed hoor en met jou?” “Ja druk é! Zeg het eens waar kan ik jullie mee helpen?” Jamal keek me aan met een knipoog en ik kon hem echt niet uitstaan, hij voelde zich altijd mooi en lekker. Ik haatte zijn staart, het maakte hem gewoon lelijk. Gelukkig begon Hans te praten en hem had ik veel liever! Hij snapte mij helemaal, hij begreep mij als ik iets niet zag zitten. Jamal daarentegen maakte het altijd moeilijk voor mij. “We zijn bezig aan een project!” “Ah zo.. leuk vertel!” Ik zette mijn papieren opzij en hield me bezig met Hans. “Samen met nog heel wat collega’s zijn we van plan les te gaan geven in het hoger onderwijs…!” “Hoe bedoel je?” “Lamyae, je weet dat de banksector heel wat mensen nodig heeft en er zijn heel wat studenten die niet weten wat ze willen studeren. Heel wat scholen doen aan openbedrijvendagen en nog heel wat leuke projecten om studenten te lokken.” “Klinkt interessant!” “Ja is het ook!” “ En wat zegt Frank erover?” “Hij is diegene die dit gepland!” “Oké, super! Ik doe mee!” Hans toonde een glimlach op zijn gezicht en bedankte mij!” “Als ik iets kan doen, ik ben er!” “Dank je!” Ik gaf Jamal geen enkel blik, ik kon hem gewoon niet uitstaan.
    Tegen 6 uur schrok ik recht en ik keek ik naar mijn gsm. “Putain, ben weer te laat!” Ik was zo verdiept in al het werk, dat ik haast vergeten was dat ik Doua moest gaan afhalen. Mijn moeder zou op bezoek gaan bij mijn tante en ik heb het goed voor haar verpest! Snel reed ik richting het huis van mijn moeder en keek bedroeft voor mij. Is dit nu het leven dat ik altijd zal leiden! Net toen ik stopte voor het rood licht zag ik iemand bekend aan de hoek staan. Wanneer ik beter keek, zag ik dat het Redouan was. Mijn hart blokkeerde helemaal en voelde mezelf duizelig worden. Ik zag dat hij naast Roumaissa stond en ik wilde huilen, maar ik kon niet. Ik was al uitgehuild, al die tijd heb ik afgezien, maar ik ben er harder door geworden. Ik reed gewoon verder en probeerde mij gewoon te concentreren op Doua. Doua is het mooiste wat in mijn leven is gekomen, ze is een pracht van een dochtertje en ik ben Allah swt dankbaar dat ik mag genieten van zo’n geschenk.
    “Mamaaaa!!!” Ze sprong op mij en ik gaf haar een kus op haar lichtbruine haren. “Yema, het spijt me dat ik zo laat ben!” “Geeft niet mijn dochter, je hebt het te druk!” “Yema, ben je niet te laat?” “Neen hoor, ik ga me wel nu omkleden! Waarom kom je niet mee?” “Neen yema, ik heb geen zin in al die roddels.” Ze knikte begrijpend en snel gaf ik haar een kust op haar voorhoofd. Samen met Doua reden we naar huis, ze zong zachtjes en ik aaide haar haren. “Mama!” “Ja schatje!” “Komt papa morgen?” Ik had deze vraag zien aankomen, ik antwoordde zo normaal mogelijk. Ik wilde niet dat Doua haar papa zou gaan haten! Ik had het recht niet. “Ja hbiba, je papa komt je morgen halen! Dan gaan jullie leuke dingen doen!” “Mama, ik vind het niet zo leuk bij hem!” “Hbiba, mag je niet zeggen! Is toch je vader!” “Ja mama maar ik vind het niet leuk bij haar.” “Wie is haar?” “Ze heeft een moeilijk naam mama.” “Roumaissa..” Ik zag dat Doua’s ogen zich vulden met tranen, haar lippen krulden en ik voelde een hevige pijn vanbinnen. “Waarom hbiba , wat doet ze dan?” Ze huilde zachtjes en ik raakte helemaal verward. “Hbiba shtt, komt goed!” Ik zou morgen met Redouan praten, dit kon zo niet! Roumaissa heeft het recht niet om mijn dochter iets aan te doen.
    Die avond kon ik haast niet slapen door het denken. Ik wilde zo graag weten wat ze met Doua deed dat haar zo ongelukkig maakte. Ik besloot uit bed te stappen en een warme thee te gaan drinken. Ik kroop in de zetel voor tv en dacht terug aan de gebroken woorden van mijn Douaatje. Ik keek op de klok en zag dat het nog maar 10 uur was. Zou ik Redouan bellen? Ik besloot het toch maar niet te doen en morgen gewoon naar zijn werk gaan. Ik keek naar de tv en dacht terug aan vroeger.

“Hbiba je ziet er prachtig uit, zoals altijd!” “Haha…” Hij gooide mij op de zetel en kuste zachtjes mijn lippen. “Ik hou van je Lamyae!” “Ik ook van jou schatje!” Hij begon mij te kietelen en ik begon het uit te roepen. Ik stond op en slaagde erin hem te verslaan met een kussen. “Je moet niet denken dat wij vrouwen niets kunnen!” Voor ik het wist sprong hij weer op mij en ik kon het niet uithouden en begon te roepen als een gek.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Ooit zie ik je weer

UP!! Asj ga verder zo leuke begin.

XJe eerste fan!!

Would B Prikker Sminatje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Ooit zie ik je weer

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

up from me 2 jallah maar ook je 2e fan blij!!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Marokko is weer goed bezig : hier weer een nieuwe Project (foto's)
    Door SportFreak in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 06-03-12, 14:48
  2. Ik zei ooit dat een tomaat het goorste is ooit...
    Door Couscousje in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 06-12-07, 16:06
  3. Maar ooit he, ooit!
    Door 7eloua in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 13-06-06, 20:46
  4. Spitsboef: ooit zeg ik, ooit was ik...
    Door Spitsboef in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 30-01-06, 14:05
  5. Reacties: 29
    Laatste Bericht: 26-10-02, 02:05

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten