sorry maar ik heb het nu druk maar ik beloof dat ik verder ga met het verhaal sorry dat ik niks van me heb laten horen sousia'68 en selima en de anderen
ga snel verder met het verhaal het is net zo leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
GEACHTE MEVROUW,
IN DE TITEL VAN DIT VERHAAL STAAT HET WOORDJE WERDT.
WERDT IS VERLEDEN TIJD EN SCHRIJF JE DAAROM NIET MET ''DT''.
DAT JE HET MAAR WEET...
DE GROETEN VAN DA MASTER![]()
hey eindelijk heb je nog een klein vervolg
ik liep naar beneden en ging verder met fadoua.wat is er aan de hand mina oh niks maar waar is nadia komt zei ook ik weet niet ik heb niet gebeldt maar ze zei dat ze wel zou komen maar ze is nu met haar vriend weg naar een nekafa om jurken te gaan kijken oh oke geef ik was wel af fadoua ja is goed eindelijk waren we klaar en gingen we eten
we waren ook klaar met eten en gingen snel even afwassen en gingen naar boven en gingen naar de kamer van fadoua en gingen op het bed zitten fadopua keek me aan wat is er je bent steeds stil en normaal praat je als de gek. kijk mo heeft me gezoend en ik vond het niet eens leuk dat gaat hij toch niet doen en ik ken hem amper ik heb haar het hele verhaal verteldt en ze keek me verbaasd aan ja je hebt gelijk dat gaat ie toch niet doen ik praat wel met hem.
maar hey ik ga me ma roept me doei kussjes
(hier nog een vervolg)
fadoua bleef me steeds aankijken. waarom kijk je me aan fadoua heb ik een vlek op me gezicht of zo. nee ik zit me alleen te bedenken waarom hij je heeft gekust maar waarom moet ik er eigenlijk me bemoeien ik heb niks met jullie te maken. ja maar ik ga echt niet meer met hem praten hoor zo meteen flikt hij het me nog een keer daar heb ik hellemaal geen zin in hoor fadoua doe het voor mij en maak het hem duidelijk dat ik niet verliefd op hem ben misschien wil ik later wel met hem maar niet nu. nu heb ik nog school en zulke dingen en ik werk ik heb het te druk dat weet jij ook wel vertel het hem alsteblieft. oke ik zal me best doen voor je maar ik hoor hem denk ik aan komen ik ga even nu naar hem toe. nee fadoua niet nu pas als nadia hier heen komt dan moet je gaan dan ben ik niet alleen in de kamer en dan kan hij ook niet komen want dan ben ik met nadia. ja oke daar is ze al denk ik ik hoor der kom we gaan even naar beneden. oke kom dan. daar zie ik mo weer lopen hoor. fadoua wacht op mij. ja kom nou maar ik loop een paar centimeter van je en dan roep je me al hahahaha ik ben voor je zie je me niet of zo. jawel maar wacht toch maar op me ik ga niet alleen naar beneden....
(hier is nog een vervolg)
ja en nadia was gekomen. hehe eindelijk ben je gekomen zei fadoua, waarom heb je me gemist of zo. ja tuurlijk heb ik je gemist hahahaha hey maar waar is mina eigenlijk fadoua die zit achter me zie je haar niet of zo ze zit geplakt aan me hahahah. hey mina alles goed ja met jou ze gaf me 4 kussjes en ze groet me moeder ook nog met 4 kussjes en mo geeft ze een hand. hey mina waarom ben je zo stil vandaag. oh ik voel me gewoon niet zo lekker. ben je ziek nee ja nee ik weet niet en we gingen naar boven mina en nadia zaten op me bed en ik zat op de grond. nadia ik ga even naar mo ik moet even met hem praten ja, oke doei ik zie je zo. ja is goed maar hey mina hoe gaat het lang niet meer gezien he ja zeker waar was je. je zei tegen me dat je om 4 uur zou komen waar bleef je. ja we waren toch naar die negafa gegaan en toen zijn ik en rachid naar wat gaan drinken. oh oke en waren er mooie jurken. ja weet je hoe mooi he maar we hebben maar 3 jurken gekozen en de bruidsjurk erbij dus 4 jurken in totaal want rachid zei dat het wel genoeg was want het is zwaar hoor. oh oke maar vertel door welke kleur en hoe zien ze eruit. ja dat zeg ik niet hoor dat is een verassing, nee je bent niet leuk ik hou niet van verassingen. ja dan hehb je pech hahaha ik zeg het toch niet. nou ja.
hey mo ik moet even met je praten. ja hoor wat is er fadoua, ik wil vragen waarom jij mina hebt gekust. wat zei je wie heeft je dat verteldt. mina natuurlijk he. waarom heeft ze dat verteldt aan je. even kijken misschien omdat ze me altijd alees verteldt en ik vertel haar ook alles. maar fadoua wil je even regelen dat ik even met mina kan praten. nee want ze vertrouwt je niet meer.
oh shit wat heb ik nou gedaan , ja maar ik bemoei me er niet mee maar doei ik ga. doei
en nadia hoe zien die jurken eruit.
ja dat is een verassing zegt ze net tegen me, waarom nou ons kan je het wel vertellen hoor we vertellen niks door, nou ik moet jullie wat zeggen die andere mensen die weten het wel maar jullie juist niet want we zeiden vroeger als we gaan trouwen dat we niks vertellen over de bruiloft. oja helemaal vergeten jij weet nog alles van vroeger wajaw ik weet niks meer van vroeger als je mij wat vraagt. ja maar dat ben jij fadoua ik weet dat je hoofd een zware emmer is dat je niks meer kan onthouden maar ik vertel niks meer door over de bruiloft wel hoe het wordt maar geen jurken en welke kleur. nou ja nadia kom op zeg, zeg het nou. nee hahahaha. ik haal je zo over dus maakt niet uit, nee hellemaal niet fadoua.....
Hey, bedankt voor het vervolg.
Ik hoop dat je snel verder gaat want het is een leuk verhaal.
Beslama
Héy ga verder joh hij is prachtig ga snel verder je hebt talent om eerlijk te zijn......
Hoop het weer snel te lezen het vervolg van je verhaal?
![]()
leuke verhaal :love2
mooi maar ga snel verder i love you![]()
Lieve dame,
Ik vind het heel goed van je dat je probeerd een verhaal te plaatsen en wil je zeker niet afzeiken in tegendeel.
Maar volgens mij zit er geen richtlijn in je verhaal, steeds neemt iemand anders het woord over.
Maar als Faduoa aan het woord is en zij dit verhaal vertelt moet je dat ook zo houden en niet dat die andere personages van haar over nemen.
Want dan als lezer raak je de draad een beetje kwijt.
Ik hoop dat je mij begrijpt wat ik bedoel en wens je veel schrijf plezier!!!!!!!![]()
Bladwijzers