• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Nederlandse (bekeerde) moslima om te trouwen

Would B Prikker aem's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Nederlandse (bekeerde) moslima om te trouwen

الحمد الله على نعمة الإسلام. ربنا أتينا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار

Werk je voor je leven alsof je eeuwig zult leven en werk voor je dood alsof je straks dood zult gaan.

Welk zuster wil meewerken voor zowel haar leven ( carrière ) als voor het daarna?

Salaam Alaikoum Zusters,

Met de juiste intentie hoop ik 'In Sha Allah' een zuster te vinden die bij mij past. Allereerst wil ik je bedanken voor de moeite die je hebt genomen om mijn bericht te lezen.

Ben jij opzoek naar iemand die alles op orde heeft en jou als een Princess gaat behandelen (op een voorwaarde dat ik ook als prins behandeld worden)? dan ben je bij mij aan het juiste adres. “Elhamduli Allah” heb ik alles goed voor elkaar en kom ik nu maar 1 ding te kort en dat ben jij!!

Ik zal mijzelf willen omschrijven als een oprecht, betrouwbaar, humor, gezellig, lief, serieus, spontaan, open en nuchtere man. Verder ben ik ambitieus op de juiste manier, communicatie van beide kanten vind ik heel belangrijk voor een geslaagde huwelijk.

Religie staat hoog in het vaandel en probeer ik hierin zoveel mogelijk te blijven groeien. Ik ben nog niet waar ik wil zijn maar met een goede intentie zullen we samen 'In Sha Allah' er komen en hopelijk elkaar aan te kunnen vullen.

Ik zou graag in contact willen komen met een gezellige, vrolijke, nuchtere, bescheiden, en vooral
      niet wantrouwend moslima.
      Moslima die voorkeur geeft om Fadjr-gebed op tijd te bidden dan verder slappen.
      Al Quraan Al kareem samen met mij wil lezen.
      Heeft "in sha Allah "een nejaa om te trouwen.

Wat zoek ik verder in mijn partner:

· Een volwassen vrouw die optimistische karakter heeft, een praktiserende zuster die haar religie als haar redding en levenswijze ziet, wil investeren in een goede en stabiele huwelijk.
      · Een zuster die islam bij haar hoog in het vaandel staat, zet zich in voor de Dien van Allah (swt) en zichzelf inzet om volledig volgens islam te leven.
      · Volwassen vrouw met de nodige levenservaring, netjes, openhartig, warm, lief en begripvol is. Rustig, humor, ambitieus, sociaal, positief, realistisch, bedachtzaam en zorgzaam.
      · Komt ze uit een hechte familie en enigszins wordt ze gesteund door haar familie omtrent haar keuze voor islam

Ik heb geen behoeft aan wantrouwend zusters, alleen serieuze en oprechte reactie zoek ik. Herkent je zich in mijn vragen, voelt je zich aangesproken/geïnteresseerd door mijn bericht, of zoek je zelf zo'n partner!! dan zie ik je reactie in een persoonlijk bericht waarin jezelf even voorstelt. Succes voor ons allen en bedankt voor je tijd.

Groetjes, Wa Alsalaam Alaikoum

Atef ([email protected])
      Laatst gewijzigd door aem; 17-10-17 om 00:49.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Nederlandse (bekeerde) moslima om te trouwen

Jij kan me pm .wie weet

Would B Prikker aem's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Beste Zuster,
      Heb jij mijn brief goed gelezen (begrijpend lezen)? Dus als je serieus, geïnteresseerd bent en herken je in mijn vraag, stuur me dan een privé bericht waar je jezelf even voorstelt. Anders is het tijd verspillen en dat wil ik niet.
      m.v.g.
      Atef

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik.ben geen bkeerde moslima dus mijn nummer die heb ik je gestuurd maar vergeet het maar

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten