• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Mijn marrokaanse man is terug naar Marokko en daar weer getrouwd met zijn ex.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Mijn marrokaanse man is terug naar Marokko en daar weer getrouwd met zijn ex.

Help!
      ik heb gisteren gehoord dat mijn man in Marokko weer getrouwd is met zijn ex.
      na veel gedoe en zijn scheiding in Marokko, zijn wij in 2015 getrouwd in Nederland.
      hij ging weer terug voor zijn inburgeringsexamen en binnen een half jaar mocht hij naar Nederland, happy!
      maar het vinden van werk viel tegen en na 6 maanden keerde hij terug, dit zou voor 2 weken zijn.
      maar is nu inmiddels een jaar. Ik ben in november nog bij hem geweest en we hebben een hele leuke tijd gehad met goede gesprekken. Ik had echt hoop alles weer op de rit te hebben toen ik terugkeerde naar Marokko.
      maar nu is de wereld in een keer anders!!!
      wat adviseren jullie mij te doen? Is dit allemaal mogelijk, wat is ons huwelijk waard in deze?

ik heb heel veel vragen!
      nabil ben

Could B Prikker Feriel's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Mijn marrokaanse man is terug naar Marokko en daar weer getrouwd met zijn ex.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nabil Ben Bekijk Berichten
      Help!
      ik heb gisteren gehoord dat mijn man in Marokko weer getrouwd is met zijn ex.
      na veel gedoe en zijn scheiding in Marokko, zijn wij in 2015 getrouwd in Nederland.
      hij ging weer terug voor zijn inburgeringsexamen en binnen een half jaar mocht hij naar Nederland, happy!
      maar het vinden van werk viel tegen en na 6 maanden keerde hij terug, dit zou voor 2 weken zijn.
      maar is nu inmiddels een jaar. Ik ben in november nog bij hem geweest en we hebben een hele leuke tijd gehad met goede gesprekken. Ik had echt hoop alles weer op de rit te hebben toen ik terugkeerde naar Marokko.
      maar nu is de wereld in een keer anders!!!
      wat adviseren jullie mij te doen? Is dit allemaal mogelijk, wat is ons huwelijk waard in deze?

ik heb heel veel vragen!
      nabil ben
      Misschien had hij wel een heel verkeerd beeld over het leven hier in Europa. Ik vraag me af met welke intentie jouw man met je is getrouwd. Je weet ook eigenlijk nooit of iemand uit Marokko wel echt voor je gaat, of dat het voor de papieren is. Wat zijn zijn plannen dan nu? Heen en weer reizen?

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Mijn marrokaanse man is terug naar Marokko en daar weer getrouwd met zijn ex.

Hallo Feriel,

hij kende Nederland al van verschillende verblijven hier in Nederland.
      naar eigen zeggen was het niet snel kunnen vinden van een baan de reden om terug te gaan.
      Het feit dat hij opnieuw getrouwd is in Marokko, maakt de optie van heen en weer reizen of daar gaan wonen onmogelijk.
      ik wil scheiden, met pijn hoor. Maar ik zou willen weten of zijn huwelijk daar geoorloofd is, omdat wij nog getrouwd zijn?

Ingeschreven
      Oct 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nabil Ben Bekijk Berichten
      Hallo Feriel,

hij kende Nederland al van verschillende verblijven hier in Nederland.
      naar eigen zeggen was het niet snel kunnen vinden van een baan de reden om terug te gaan.
      Het feit dat hij opnieuw getrouwd is in Marokko, maakt de optie van heen en weer reizen of daar gaan wonen onmogelijk.
      ik wil scheiden, met pijn hoor. Maar ik zou willen weten of zijn huwelijk daar geoorloofd is, omdat wij nog getrouwd zijn?
      Ergens op vakantie zijn of voor een korte periode is niet hetzelfde als langdurig ergens verblijven. Ik denk toch dat hij een vertekend beeld heeft gehad van het leven hier.

Ik vind het een teken aan de wand dat hij teruggaat naar Marokko omdat hij geen baan heeft kunnen vinden. Wat zegt dat over jouw huwelijk? Was hij wel ooit gescheiden van zijn ex?

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Jazeker gescheiden!

MIJN VRAAG IS NU......IS DIT HUWELIJK GEOORLOOFD? OMDAT WIJ NOG GETROUWD ZIJN IN NEDERLAND!
      ik ken de marrokaanse wet niet. Men zegt dat hij strafbaar is???

Iemand die hier antwoord op heeft?

Ingeschreven
      Oct 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wat heeft het voor een zin om je dit af te vragen, je geeft zelf al aan dat je wil scheiden.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik zei, scheiden met pijn. Niet mijn keus, maar wat moet je als hij daar weer getrouwd is...accepteren! Ik ben iemand die als je a zegt ook b en c, ik gooi niet alles weg!
      Maar in deze situatie! Normaal denkende hollander.

ik wil gewoon weten of dit in Marokko allemaal maar zo kan????
      schijnbaar kan mij daar niemnd antwoord op geven!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten