salama haleikom,
Ik ben 33 jaar en woonachtig te Randstad.
Ik ben nooit gehuwd geweest en dus ook geen kinderen.
Daarnaast heb ik een normaal postuur en langer dan 1.90 en goed lachs en verzorgd.
Ik zoek een lieve marokkaanse berber vrouw die net als mij met haar beide benen op de grond staat.
Met andere woorden geen fancy poespas van ik wil uit eten bij de chinees! of ik wil op vakantie naar Rusland!
Ik wil geen vrouw die nog in haar puberale fase zit en een groots bruiloft met alle poespas en show erom heen wilt en dat we ons in de schulden moeten werken om die droge koekjes te serveren aan de gasten en dat soort onzin.
(liever geven we dat uit aan ons gezin of op de spaar rekening van onze kinderen later voor het geval er geen studie financiering later meer zal zijn kunnen ze toch studeren de kinderen)
Maar wat dan: een echte lieve marokaanse vrouw die net als mij weet dat een aantal andere zaken echt van groter belang zijn in een huwelijk:
Het gebed is van belang om dat samen uit te voeren en aan de kinderen over te brengen door middel van gewenning door de ouders af te kijken.
Het luisteren naar elkaar is van belang aangezien je echt met elkaar moet kunnen bouwen.
Het aankopen van een leuk huisje of appartement in marokko is later van groot belang voor als je je eigen gezin hebt.
Het echt voor elkaar gaan en een huwelijk niet te laten eindigen in een trieste scheiding die je nu steeds vaker ziet om je heen (mijn nachtmerrie), dus verder gaan met elkaar dan alleen verliefd zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.
Overigens moet ik je wel bekennen geen behoefte te hebben aan ellenlange relatie, aangezien ik daar nu eenmaal nooit in geloof.
Maar mocht je wel serieus zijn hoor ik inshallah van je en kan je me pm-en een mailtje.
beslama en shoekran voor je tijd en moeite alvast
Bladwijzers