Oorspronkelijk geplaatst door
madame-19
Salaam Mannen,
ik ben opzoek naar serieuse&Lieve Man! iemand met wie ik kan lachen en al mijn geheimen mee kan delen, iemand die lief is voor mij en ik natuurlijk voor hem.. iemand met een luisterende oor..
ik ben serieus op zoek naar iemand die Serieus naar zijn toekomst kijkt, die al klaar is met spelletjes spelen ,die al denkt aan trouwen.
mijn eisen:
je spreekt goed nederlands, je bent een marokkaanse moslim (andere culturen met alle respect hoor maar jullie hebben bij mij geen kans mijn voorkeur gaat altijd naar een Marokkaanse man) verder drink je niet en rook je niet. en dit is geen eis maar wel heel fijn als je in de buurt van Rotterdam komt.. ( daar kom ik namelijk vandaan)
Ik ben berbers, spreek redelijk berbers & ook arabisch. vakantie stad is Meknes ( arabische stad). Ik ben 1,66 lang & heb een mollig postuur. licht bruine ogen & licht bruin haar. ( draag nog geen hoofddoek, pas als ik er klaar voor ben insahallah)
Ik ben een persoon die houd van lachen & van praten.. en ben een gevoelige persoon & ook heel lief voor anderen..
Hoop Dat Ik Wat Van Jullie Zal Horen.
Groetjes,
Madame-19!

Bladwijzers