advertentie
+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/2 12 Laatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Op zoek naar de ware!

Would B Prikker madame-19's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Op zoek naar de ware!

Registreren om reclame te verbergen. Inloggen.
    Salaam Mannen,

ik ben opzoek naar serieuse&Lieve Man! iemand met wie ik kan lachen en al mijn geheimen mee kan delen, iemand die lief is voor mij en ik natuurlijk voor hem.. iemand met een luisterende oor..

ik ben serieus op zoek naar iemand die Serieus naar zijn toekomst kijkt, die al klaar is met spelletjes spelen ,die al denkt aan trouwen.
    mijn eisen:
    je spreekt goed nederlands, je bent een marokkaanse moslim (andere culturen met alle respect hoor maar jullie hebben bij mij geen kans mijn voorkeur gaat altijd naar een Marokkaanse man) verder drink je niet en rook je niet. en dit is geen eis maar wel heel fijn als je in de buurt van Rotterdam komt.. ( daar kom ik namelijk vandaan)

Ik ben berbers, spreek redelijk berbers & ook arabisch. vakantie stad is Meknes ( arabische stad). Ik ben 1,66 lang & heb een mollig postuur. licht bruine ogen & licht bruin haar. ( draag nog geen hoofddoek, pas als ik er klaar voor ben insahallah)

Ik ben een persoon die houd van lachen & van praten.. en ben een gevoelige persoon & ook heel lief voor anderen..

Hoop Dat Ik Wat Van Jullie Zal Horen.

Groetjes,

Madame-19!

Ingeschreven
    Jan 2011
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard Re: Op zoek naar de ware!

pm als je intresse hebt.

Ingeschreven
    Jan 2011
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

hmmmm 22 keer bekeken maar niemand die reageert?

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

hoe oud ben je?
    ik heb een serieuse oom voor je hij is 35 jaar.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

nou ik ben een jonge man die ook een sereius meisje zoekt voor de toekomst waarmee ik iets mee kan bouwen dus ben niet op zoek naar realties ik ben eerlijk spontaan betrouwbaar gevoelig en heb humor.. ik heb het helamaal gehad moet ik eerlijk zeggen
    dus het wordt nu tijd voor en huisje boompje een beestje inchallah

als je het bevalt mag je me toevoegen op msn kunsje@hotmail.com

mn
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Sekse
    Reputatie Macht
    3
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madame-19 Bekijk Berichten
    Salaam Mannen,

ik ben opzoek naar serieuse&Lieve Man! iemand met wie ik kan lachen en al mijn geheimen mee kan delen, iemand die lief is voor mij en ik natuurlijk voor hem.. iemand met een luisterende oor..

ik ben serieus op zoek naar iemand die Serieus naar zijn toekomst kijkt, die al klaar is met spelletjes spelen ,die al denkt aan trouwen.
    mijn eisen:
    je spreekt goed nederlands, je bent een marokkaanse moslim (andere culturen met alle respect hoor maar jullie hebben bij mij geen kans mijn voorkeur gaat altijd naar een Marokkaanse man) verder drink je niet en rook je niet. en dit is geen eis maar wel heel fijn als je in de buurt van Rotterdam komt.. ( daar kom ik namelijk vandaan)

Ik ben berbers, spreek redelijk berbers & ook arabisch. vakantie stad is Meknes ( arabische stad). Ik ben 1,66 lang & heb een mollig postuur. licht bruine ogen & licht bruin haar. ( draag nog geen hoofddoek, pas als ik er klaar voor ben insahallah)

Ik ben een persoon die houd van lachen & van praten.. en ben een gevoelige persoon & ook heel lief voor anderen..

Groetjes,

Madame-19!
    hey zouje me willen toevoegen dan kunnen we beter verder praten hier an iedreen zien watje schrijft dat vindt ik niet zo prettig zakelijk2009@live.nl groetjes abdel

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Salaam.

Ik heb interesse als jij dat ook nog hebt...soda30@live.nl is mijn msn...daar wil k je graag meer over mezelf vertellen.

Gr

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

he en hoe ist met je? ik ben jongen van antwerpen. das men email: Player_for_live_south_side2011@hotmail.fr je mag me emailen als je wilt? nog leuk weekend.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2003
    Sekse
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madame-19 Bekijk Berichten
    Salaam Mannen,

mijn eisen:

Groetjes,

Madame-19!
    salam

hoe is het ermee?
    mischien dat wij wat kunnen afspreken.
    ik ben een berber en kom uit elhuceima

ik zoek tot nu toe ook de ware, mischien wort jij dat ??

Could B Prikker marokkkko's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Sekse
    Reputatie Macht
    0
    Likes Ontvangen
    0
    Likes Gegeven
    0

Standaard

Log in of Registreer om reclame te verbergen.

uuuupp

+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 1/2 12 Laatste

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten