Salam,
Ik wil in contact komen met een serieuze, lieve, prettig gestoorde man. Ben je tussen de 26 en 32 en lijkt het je leuk om een lieve dame te leren kennen dan kun je mij een leuk berichtje sturen.
Groetjes!!
Ps. ik zelf ben 23 jaar..
Laatst gewijzigd door Nasje; 21-06-11 om 17:06.

hii lady alles goed...
labaas... nou ikzag je advertentie en dacht eve reagere....
woon in amsterdam en ben 32....
greotjessss
ps weet echt niet wat ik moet schrijvenhahahaha

nog niks..

oke!
ik ben 39 is dat ook goed??
selam/hoi
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Hoi Nasje,
Ik ben wel geïnteresseerd om wat meer te horen over je en kennis te maken. Ik ben een leuke man van 33 jaar die erover nadenkt om me tot de islam te bekeren. Ik ben begonnen een vertaalde versie van de koran te lezen maar zou graag nog wat meer leren over de islam vooraleer ik die keuze maak tot een definitieve bekering.
Groetjes

MAROKKAANSE man.. geen andere afkomst!

Ok, jammer, veel succes met je zoektocht

Hey Ik las dat je naar me op zoek was... Laat een een bericht achter zou ik zeggen

Hoihoi, alles goed dame. Ben Mohamed (marokkaans afkomst) geboren en getogen in Nederland (tilburg). Je bericht sprak me wel aan, wil je ook beter leren kennen. Indien jij daar natuurlijk voor openstaat. groetjes en salam

nou meid ik ben 32 jr en ben ook al een heel tijd op zoek naar een eerlijke betrouwbare lieffe zorgzame vrouw..
vindt dat maar tegenwoordig die liggen er niet voor het oprapen
en dat geldt ook voor de mannen hoor
dus ik wil je wel de hand schudden om te kijken of het wel klikt tussen ons
wie weet vloeit er iets heel leuks uit
ik sluit echt niks uit. als we elkaar begrijpen weten waaar je voor staat zo kunnen we er een leuke toekomst maken met een huisje boompje en beestje inchallah
dus ik heb een vrouwtje nodig waar je op kan rekenen op kan bouwen kan steunnen
Bladwijzers