salam
ik ben een gescheiden vrouw van 29 jaar oud ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen.woon in amsterdam west ik kom oorspronkelijk uit tetouan.ik zie der heel goed uit alleen heb geen geluk in de liefde kom alleen maar verkeerde mannen tegen.ik zoek een sirieuze eerlijke lieve aantrekkelijke man.liefst gescheiden en hij mag kinderen hebben.hij moet ook gek op kinderen zijn.ik zoek alleen marokkaanse mannen sorry geen andere ras.
mannen die gewelddadig,agressief zijn grote bek hebben en geen respect voor een vrouw hebben niet reageren alsjeblieft want daar heb ik echt een hekel aan.heb heel veel meegemaakt dat ik nu echt opzoek ben naar rust.ik zoek een man die bidt die aan allah(swt) denkt want uiteindelijk vertrekken we allemaal.als iemand intresse heeft stuur me een mail naar marinasmirtetouania@hotmail.com groetjes.

Je moet jezelf niet verlagen en op internet plaatsen, mannen van internet zijn zoiezo niet serieus. Je moet ooit het lot gaan accepteren, je kan niet altijd krijgen wat je wilt en des te meer jij er naar streeft hoe depressiever je wordt. Mannen die bidden en echt goed zijn die komen naar de moskee, je kunt beter daar gaan informeren of op marokko.nl met een zuster praten die je advies kunt geven. Laat het verleden los en laat trouwen zitten als het echt niet lukt, ga een ander doel zoeken. Je hebt niets voor niets twee zonen op de wereld gebracht en die willen hun moeder echt niet verliezen door de fout van hun vader. Je bent zo ver gekomen in je leven, kijk naar de mogelijkheden die je hebt. Gr,.

dag zusje je geeft mij een advies niet eens prive die iedereen kan lezen terwijl jij zelf een advertentie heb geplaatst dat je opzoek bent
naar een man terwijl je 21 jaar bent van waar die haast je hebt toch je studie focuus je op je studie en vergeet die mannen die advies die jij mij gaf moet jij zelf gaan volgen ik ben ouder dan jij en ik weet wat ik doe ga jij maar informeren op marokko.nl of bij moskee want ik hoef geen man die advertentie wil ik allang weg halen maar weet niet hoe ik ben gelukkig met me kinderen heb alhamdollah 2 gezonde jongens tebarkelah dat zijn mijn mannen in me leven ik hoop voor je dat je ze ooit kan krijgen kinderen en als je wat te zeggen tegen mij bel me je hebt me nummer niet in het openbaar het lijkt wel of je onbekende voor mijn bent ze zeggen van familie moet je het hebben

PPFFF MOCROS![]()

eerst was het zoeken naar een...... weet ik veel naar waar je opzoek was en daarna was het bek vechten tegen iemand die probeerde jou raad te geven.Zo te zien zit jij niet goed in je veltje rania.Ik denk dat geen man het bij jou vol houdt sorryyyyyyyyy

salam en aid mobarik;
heb gespekt bij je ik vind het leuk om kontact met je te hebben en krijgen,
ik ben mohamed uit marokko ik ben vrijgezel nooit getrouwd geweest, ik zou willen via deze weg een vrouwtje van alhalal te ontmoeten voor serieus relatie insha allah;
wil je meer weeten over me neem je kontakt met mij hier alvast mijn msn, nadordecor@hotmail.fr
hoop eens van je te hooren bijdeze wens je een zonnig mandag tot de voelgend groetjes
Bladwijzers