Beste Lezer,
Zoals jullie zien ben ik hier nieuw, via deze weg hoop ik insha allah een serieuze jongeman tegen te komen.
Ik zal in het kort vertellen wie ik ben:
Marokkaans
Slank, 167cm, 56 gewicht, bruin lang haar (hoofddoek), bruine ogen
Houd van lezen, reizen, koken, muziek, sporten,
sociaal zijn, familie georienteerd.
Jij:
38-40jr
Lief,
loyaal, zelfstandig, levenslustig en gedreven in je baan
Onafhankelijk en weet een goede balans te houden tussen je eigen leven en familie
voor Andere vragen lees ik jouw PM graag.
Laatst gewijzigd door Riffiaa; 27-07-12 om 11:30.

Iemand die zowel 38, 39 en 40 jaar is ...en hoe oud ben jij dan wel niet

volgens mij heb ik jouw op marokko.nl ook al ge-pmed........... in iedergeval pm me maar

is het ook goed als ik geen baan heb

is hey ook goed als ik geen baan heb

salam en aid mobarik;
heb gespekt bij je ik vind het leuk om kontact met je te hebben en krijgen,
ik ben mohamed uit marokko ik ben vrijgezel nooit getrouwd geweest, ik zou willen via deze weg een vrouwtje van alhalal te ontmoeten voor serieus relatie insha allah;
wil je meer weeten over me neem je kontakt met mij hier alvast mijn msn, nadordecor@hotmail.fr
hoop eens van je te hooren bijdeze wend je een zonnig mandag tot de voelgend groetjes

Deze topic bestaat nog

thats me !!! pm me

gecheiden man boven 40. ik zoek bent naas serieuse geen grap . echt niew toekomst bouwen met een leuk vrouw.![]()
een zachte warm man .lief van karakter.eenhulpzaam .graag gniet van het levend beleefd eerlijk verzorgend trouw romantiche. ik ben op zoek naar leuk muslima voor huwelijk inchaa llah.
alamalikum,
ik vind het leuk om jou beter leren kennen,ik woon in den haag en ik heb een goede baan.
met vriendelijke groet.
mido
Bladwijzers