Salaaam!
Ik probeer via deze weg een geslaagde kandidaat te vinden voor een goede vriendin. Ze is lief, erg zorgzaam en ze heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Zelf zegt ze het liefste verder te willen gaan met een bekeerde moslim, maar ze durft niemand aan te spreken. Ze heeft 3 kinderen waar ze heel goed voor zorgt. Het is een schat van een vrouw dus kon ik het niet laten om voor haar op onderzoek uit te gaan. Alleen serieuse kandidaten aub!

hallo daar leuk vrouwtje heb gespekt bij je .., lijkt het me leuk om contact met je te hebben en krijgen . Hier alvast mijn emailadres ( nadordecor@hotmail.fr )hoop nog Samen een keer stappen in het mooie gizellig kletsen ; hoe dan ook wens ik jou alvast een mooie en zorgeloze avond toe en daarmee een goed begin van een in alle opzichten voorspoedige laatste ramadan-week
voor nu nog een gezellige avond daarvan welterusten ;
en heb je palane voor vakantie of ben je al gedaan? hoop iets van je te horen,
Groetjes, veel liefs en een dikke knuffel,
beste rokazia , ik ben echt serieus . wallahi ik zou die kinderen ook beschouwen als mijn eigen kinderen en hen de islam leren . je denkt dat ik grapjes maak omdat ik 21 bent. maar zuste rik ben heel lief en aardig ik ben ech tserieus

rokazia,,,,,, kadirkara is een rotte turk die geen respect toont... wat moet je met een turk eigenlijk

Hey jou ken ik.. volgens mij wordt je bij opsporing verzocht gezocht.
Er staan een beloning van 10.000 euro op je hoofd. Als wij het nou zo doen.
Ik geef je aan en strijk met de beloning en dan delen wij het 50/50 tot wanneer jij weer op straat staat oke.
Is dit een deal of niet..
Bladwijzers