• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Pittige dame geeft het hier weer een kans voor een echte man.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Pittige dame geeft het hier weer een kans voor een echte man.

Pittige dame geeft het hier weer een kans voor een echte man.
      Wie ben ik:
      Ik ben een zelfstandige vrouwtje die ruim 25 jaar mee gaat in dit leven en rugzak heeft zo als iedereen......de gebeurtenissen en ervaringen hebben mij juist ontwikkeld, sterker, wijzer gemaakt en mij gemaakt wie ik nu ben....ze noemen mij een vechter en ik ben er ook trots op.
      Ik ben iemand die vreest voor Allah, zodoende probeer ik mijn leven zo in te richten dat wat ik doe volgens onze Dienn gaat, dat lukt niet altijd maar mijn intenties zijn zekers aanwezig. ik rook niet, drink niet en draag geen hoofddoek verder in mijn hart zit mijn islam dienn. Ik spreek arabisch mondeling en schriftelijk en graag jij ook of je wilt het leren. Ik ben niet perfect maar streef er wel naar dus ben wel perfectionistisch haha. Ik ben geduldig, zorgzaam, betrouwbaar, direct, gezellig, openminded, netjes, zie er verzorgt, leuk uit en Verder ben ik erg spontaan en hou ik van lachen, dit houdt me positief. je hebt aan mij een goede gesprekspartner, maar ook zeker een luisterend oortje. Ik help graag, al is het maar door iemand op te vrolijken in moeilijke tijden en hou van gezelligheid. Graag wil ik Iemand die niet alleen maar de titel ''man'' heeft, en een handtekening kan zetten in het trouwakte. maar vooral een man die sterk is van buiten en ook binnen, die tegen een duw kan, die mijn man en mijn maatje wil zijn, met wie ik gezellige en leuke dingen kan ondernemen, op reis gaan, een toekomst bouwen..maar een leuk goed gesprek op niveau en soms op een lager niveau is toch gezellig! Het is tegenwoordig gewoon heel moeilijk om een man tegen te komen waar je een goeie match mee hebt. Er is altijd wel iets.. en natuurlijk is niemand perfect. Alleen is het wel belangrijk dat beide partijen genoeg energie steken in een relatie/huwelijk. Verder hou ik van wandelen, sporten, leuke uitjes, winkelen, uit eten en reizen.

Wie wil ik:
      Een zelfstandige man die ook modern met het leven mee gaat, met het hart op de juiste plek, die vreest voor Allah, niet rookt of drinkt en een man met levenservaring. Met levenservaring bedoel ik een man die hard aan zijn toekomst werkt en bereid te vechten voor wat hij wilt bereiken. Niet iemand die veel haram relaties heeft gehad, eerder getrouwd is geweest en verder lui is want ik hou ervan als iemand positief bezig is. Want ik ben ook positief en heb ik alles wat nodig is in dit leven, daarvoor heb ik een man niet nodig! Iemand die weet dat een huwelijk niet alleen om het huwelijksfeest/bruiloft draait maar om de tijd die je daarna samen gaat tegen moet dus wat er na dat huwelijksfeest komt. Namelijk het huwelijksleven!! Een die zich juist daarvoor sterk wil maken om alles te geven. Niet iemand bij de eerste de beste woordenwisseling gelijk aan scheiden denkt. Scheiden is bedoeld als uitweg wanneer het echt niet meer gaat tussen twee personen. Dus als laatste uitweg. Wil zeker niet iemand die tijdens een kennismaking gelijk of na een paar discussies snel opgeeft ook die hoeft dan echt niet te reageren. Ben jij dus spontaan, geduldig, zorgzaam, gezellig, eerlijk, openminded, direct, serieus, netjes, verzorgt, zie je er ook leuk uit en weet je wat een huwelijk inhoudt. De leeftijd tot 34 of net 35 verder heb ik geen eisen over hoeveel je weegt en of bepaalde lengte precies, dat vind ik te haha.
      spreekt het je aan? Voel je dan vrij om mij een pm te sturen waarin je jezelf voorstelt.
      Wellicht dat we elkaar tegen komen inshaAllah.
      Laatst gewijzigd door najwakaram; 19-05-17 om 14:08.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Pittige dame geeft het hier weer een kans voor een echte man.

.......
      beslama

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door najwakaram Bekijk Berichten
      Pittige dame geeft het hier weer een kans voor een echte man.
      Wie ben ik:
      Ik ben een zelfstandige vrouwtje die ruim 25 jaar mee gaat in dit leven en rugzak heeft zo als iedereen......de gebeurtenissen en ervaringen hebben mij juist ontwikkeld, sterker, wijzer gemaakt en mij gemaakt wie ik nu ben....ze noemen mij een vechter en ik ben er ook trots op.
      Ik ben iemand die vreest voor Allah, zodoende probeer ik mijn leven zo in te richten dat wat ik doe volgens onze Dienn gaat, dat lukt niet altijd maar mijn intenties zijn zekers aanwezig. ik rook, drink niet en draag geen hoofddoek verder in mijn hart zit mijn islam dienn. Ik spreek arabisch mondeling en schriftelijk en graag jij ook of je wilt het leren. Ik ben niet perfect maar streef er wel naar dus ben wel perfectionistisch haha. Ik ben geduldig, zorgzaam, betrouwbaar, direct, gezellig, openminded, netjes, zie er verzorgt, leuk uit en Verder ben ik erg spontaan en hou ik van lachen, dit houdt me positief. je hebt aan mij een goede gesprekspartner, maar ook zeker een luisterend oortje. Ik help graag, al is het maar door iemand op te vrolijken in moeilijke tijden en hou van gezelligheid. Graag wil ik Iemand die niet alleen maar de titel ''man'' heeft, en een handtekening kan zetten in het trouwakte. maar vooral een man die sterk is van buiten en ook binnen, die tegen een duw kan, die mijn man en mijn maatje wil zijn, met wie ik gezellige en leuke dingen kan ondernemen, op reis gaan, een toekomst bouwen..maar een leuk goed gesprek op niveau en soms op een lager niveau is toch gezellig! Het is tegenwoordig gewoon heel moeilijk om een man tegen te komen waar je een goeie match mee hebt. Er is altijd wel iets.. en natuurlijk is niemand perfect. Alleen is het wel belangrijk dat beide partijen genoeg energie steken in een relatie/huwelijk. Verder hou ik van wandelen, sporten, leuke uitjes, winkelen, uit eten en reizen.

Wie wil ik:
      Een zelfstandige man die ook modern met het leven mee gaat, met het hart op de juiste plek, die vreest voor Allah, niet rookt of drinkt en een man met levenservaring. Met levenservaring bedoel ik een man die hard aan zijn toekomst werkt en bereid te vechten voor wat hij wilt bereiken. Niet iemand die veel haram relaties heeft gehad, eerder getrouwd is geweest en verder lui is want ik hou ervan als iemand positief bezig is. Want ik ben ook positief en heb ik alles wat nodig is in dit leven, daarvoor heb ik een man niet nodig! Iemand die weet dat een huwelijk niet alleen om het huwelijksfeest/bruiloft draait maar om de tijd die je daarna samen gaat tegen moet dus wat er na dat huwelijksfeest komt. Namelijk het huwelijksleven!! Een die zich juist daarvoor sterk wil maken om alles te geven. Niet iemand bij de eerste de beste woordenwisseling gelijk aan scheiden denkt. Scheiden is bedoeld als uitweg wanneer het echt niet meer gaat tussen twee personen. Dus als laatste uitweg. Wil zeker niet iemand die tijdens een kennismaking gelijk of na een paar discussies snel opgeeft ook die hoeft dan echt niet te reageren. Ben jij dus spontaan, geduldig, zorgzaam, gezellig, eerlijk, openminded, direct, serieus, netjes, verzorgt, zie je er ook leuk uit en weet je wat een huwelijk inhoudt. De leeftijd tot 34 of net 35 verder heb ik geen eisen over hoeveel je weegt en of bepaalde lengte precies, dat vind ik te haha.
      spreekt het je aan? Voel je dan vrij om mij een pm te sturen waarin je jezelf voorstelt.
      Wellicht dat we elkaar tegen komen inshaAllah.
      .

Zullen we een keertje afspreken om elkaar te leren kennen

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ben een Amsterdammer , 24 jaar , 1,80 lang

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik ben hard op zoek naar een kans
      en ben heel erg blij dat jij iemand een kans wilt geven
      hoeveel haram relaties mag ik precies gehad hebben?
      ik heb er wel een aantal gehad,hoop dat het net nog onder jou wensen valt..

Ik hoop echt dat ik kans maak..!
      geef mij een kans.....

Groetjes,
      Zntoh

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ups.....

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

uplaa
      beslama

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Waar blijft mijn wederhelft fink

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Waarschijnlijk heb je al contact gehad met genoeg mannen. Ben je teveel eisend? Wat zoek je in een man dat je die nog niet gevonden hebt?

Would B Prikker Amazigh 1984's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Salaam Pittige Najwa ,

Is het mogelijk om mekaar eens te leren kennen ?

Grts

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten