• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Pittige dame geeft het hier weer een kans voor een echte man.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Pittige dame geeft het hier weer een kans voor een echte man.

Pittige dame geeft het hier weer een kans voor een echte man.
      Wie ben ik:
      Ik ben een zelfstandige vrouwtje die ruim 25 jaar mee gaat in dit leven en rugzak heeft zo als iedereen......de gebeurtenissen en ervaringen hebben mij juist ontwikkeld, sterker, wijzer gemaakt en mij gemaakt wie ik nu ben....ze noemen mij een vechter en ik ben er ook trots op.